Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet niet of het gezond is voor een 15 jarige puber om te weten wat blasfemie is![]()
Nee ik keek eigenlijk net Een brug te ver.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
wat was er danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
Drs P.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:14 schreef svann het volgende:
As usual.
Voel je je vannacht wat displaced, Ole?
In 1 opmerking zoveel waarheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:19 schreef svann het volgende:
Een tuinder zou dat verfrissend vinden, in het juiste seizoen.
Oh, okay... Ik was het niet echt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:20 schreef Ole het volgende:
kom net binnen,, kan heus wel serieus zijn hoor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:27 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, okay... Ik was het niet echt.
Het zou namelijk iemand wel eens kunnen verbazen dat je je afvraagt of je hier in de semi-bikkeltijd bent, bedoelde ik -niet geheel serieus.
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:26 schreef Ole het volgende:
tuinders zijn helemaal blij
- in de bevruchtingsperiode scheen de zon
- regen, regen regen
- weer zon, maar oogst in Polen mislukt![]()
dus ja, onze tuinders zijn blij
wij denken goedkope appeltjes en peren, dus niet![]()
gaat wel lukken, voel ik aan mijn vrouwelijke intuitie water enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.![]()
Juli is altijd al de regenmaand geweest.
Augustus moet 't gaan goedmaken.![]()
Ik doe nu mijn laatste THC met nog 1 Palm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef Ole het volgende:
en ik ben nu ff heel serieus op zoek naar een peuk![]()
zo erg ben ik![]()
Dat is wel te hopen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef sig000 het volgende:
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.![]()
Juli is altijd al de regenmaand geweest.
Augustus moet 't gaan goedmaken.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik doe nu mijn laatste THC met nog 1 Palm.
Als ik ga draaien komt er altijd een gat in de bewolking..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:33 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen!
Ik wil volgende week niet de schotse neerslag gaan meten!
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:34 schreef sig000 het volgende:
Als ik ga draaien komt er altijd een gat in de bewolking..![]()
Door een bepaalde bastonen dan krijg je 't effect dat wolken erop gaan reageren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:38 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is mooi!
Draai je ook onder het draaien?
Dan moet ik als enige nuchtere hier m'n keel maar even gaan ontsmetten met wat 35 procents water.
ja duhhh. dat was wel 4 dagen geleden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
banwaardig.. tubgirl..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:05 schreef broer het volgende:
Ah, de banwaardige posts hebben ook semi-bikkeltijd bereikt. Historische dag.
Ik ook,lang martelen lijkt me beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:25 schreef broer het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf.
Ik stel voor dat we het topic omdopen in 'I.R. Baboons semitheekransje'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.quote:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.
Ik doe niet aan slowchatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.
Ha, Vork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |