Behalve Mickey en Minnie dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zou ik graag doen.
maar ik denk niet dat er iemand in de albert heijn rondloopt
Ga je dit soort dingen nu ook weer verwerken in nieuwe meesterlijke scripts?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Over ruggengraten gesproken, dat doet me denken aan een mooie anekdote.
Een collegette van me begon vanmorgen met diëten.
Om 12:30 werd er vlaai bezorgd vanwege de goede kijkcijfers.
Om 12:31 besloot genoemde dame dat ze stug vol zou houden met haar dieet en ab-so-luut geen stukje vlaai zou nemen.
Om 13:00 zat genoemde colegette desondanks een enorm stuk vlaai weg te stouwen.
En om 13:01, toen het laatste kruimeltje verorberd en het laatste drupje glazuur met veel liefde en toewijding van het gebaksbordje was afgelikt, sprak zij de prachtige woorden:
"What can I say? Ik heb een ruggengraat als een elastiekje."
Om 13:02 pinkte ondergetekende een traantje weg van ontroering.
Mwa,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Ik ga ook niet beweren dat ik nooit ga stoppen met roken.
Maar ik heb nog geenszins de aandrang om dat nu wel te doen. Stoppen met roken omdat je vrienden dat doen, terwijl je het eigenlijk niet wil, lijkt mij ook een uitgangspunt voor falen.
Dan hoef je ook niet te bellen, hij merkt het vanzelf wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort toch weg.
Dus who cares![]()
ik wil deze vakantie nog wel volmakenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te bellen, hij merkt het vanzelf wel.![]()
Ja, dat vind ik zelf ook. Maar dat ligt ver in het verleden, dus daar heb ik nu niets aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:45 schreef Ravii het volgende:
[..]
Mwa,
Ik vind het triest als je begint met roken omdat je vrienden het doen.
maar ik zie geen relatie met, stoppen met roken als je vrienden het doen
Precies. Stoppen met roken moet je alleen doen als je het echt zelf wil, anders wordt het zo'n eindeloos zuigend zeurverhaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ieder zijn meug. Ik ga ook niet beweren dat ik nooit ga stoppen met roken.
Maar ik heb nog geenszins de aandrang om dat nu wel te doen. Stoppen met roken omdat je vrienden dat doen, terwijl je het eigenlijk niet wil, lijkt mij ook een uitgangspunt voor falen.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:48 schreef Ravii het volgende:
Nu ben ik echt slapen.
ik had eigenlijk nog verwacht een mug te doden voordat ik ging slapen.
maar ik zie hem echt nergens meer,
opzichg geen probleem, die muggen zijn toch zwaar waardeloos.
dus slaap lekker enzo
Je snapt dat dit keiharde blasfemie is in dit topic. Ga je schamen.quote:
Hij vindt jou wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:48 schreef Ravii het volgende:
Nu ben ik echt slapen.
ik had eigenlijk nog verwacht een mug te doden voordat ik ging slapen.
maar ik zie hem echt nergens meer,
opzichg geen probleem, die muggen zijn toch zwaar waardeloos.
dus slaap lekker enzo
Uiteraard. Je moet de inspiratie halen uit de tragedies van het leven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ga je dit soort dingen nu ook weer verwerken in nieuwe meesterlijke scripts?
Ik denk dat jij als je Toscane van Martine Sandifoort en Kasper van Kooten zou zien, het net zo hartstochtelijk zou adoreren als ik.quote:En oh, denk je dat er ook komedies uit Nederland kunnen komen die ik leuk vind? Zeg maar een soort seinfeld. Of iets met Drs. P.
Trustenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Tijd voor een nieuwe in-slaap-val-poging.
Dag semi-bikkelaars.
Nee. Een vriendin vroeg of ik meeging, maar de dagen dat de parade hier is zijn precies de dagen dat ik op Sicilie zit. Dus helaasch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg I.R. ben je eigenlijk ook nog naar Noga van Spinvis geweest?
Hij had me inderdaad gevonden.quote:
ik weet niet of het gezond is voor een 15 jarige puber om te weten wat blasfemie isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je snapt dat dit keiharde blasfemie is in dit topic. Ga je schamen.
Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet niet of het gezond is voor een 15 jarige puber om te weten wat blasfemie is![]()
Nee ik keek eigenlijk net Een brug te ver.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
wat was er danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
Drs P.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:14 schreef svann het volgende:
As usual.
Voel je je vannacht wat displaced, Ole?
In 1 opmerking zoveel waarheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:19 schreef svann het volgende:
Een tuinder zou dat verfrissend vinden, in het juiste seizoen.
Oh, okay... Ik was het niet echt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:20 schreef Ole het volgende:
kom net binnen,, kan heus wel serieus zijn hoor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:27 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, okay... Ik was het niet echt.
Het zou namelijk iemand wel eens kunnen verbazen dat je je afvraagt of je hier in de semi-bikkeltijd bent, bedoelde ik -niet geheel serieus.
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:26 schreef Ole het volgende:
tuinders zijn helemaal blij
- in de bevruchtingsperiode scheen de zon
- regen, regen regen
- weer zon, maar oogst in Polen mislukt![]()
dus ja, onze tuinders zijn blij
wij denken goedkope appeltjes en peren, dus niet![]()
gaat wel lukken, voel ik aan mijn vrouwelijke intuitie water enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.![]()
Juli is altijd al de regenmaand geweest.
Augustus moet 't gaan goedmaken.![]()
Ik doe nu mijn laatste THC met nog 1 Palm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef Ole het volgende:
en ik ben nu ff heel serieus op zoek naar een peuk![]()
zo erg ben ik![]()
Dat is wel te hopen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef sig000 het volgende:
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.![]()
Juli is altijd al de regenmaand geweest.
Augustus moet 't gaan goedmaken.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik doe nu mijn laatste THC met nog 1 Palm.
Als ik ga draaien komt er altijd een gat in de bewolking..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:33 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen!
Ik wil volgende week niet de schotse neerslag gaan meten!
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:34 schreef sig000 het volgende:
Als ik ga draaien komt er altijd een gat in de bewolking..![]()
Door een bepaalde bastonen dan krijg je 't effect dat wolken erop gaan reageren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:38 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is mooi!
Draai je ook onder het draaien?
Dan moet ik als enige nuchtere hier m'n keel maar even gaan ontsmetten met wat 35 procents water.
ja duhhh. dat was wel 4 dagen geleden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |