vind ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Goed topic.
Alleen de titel al is pretentieus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Ik heb sinds vandaag Koyaanisqatsi op mijn computer staan, maar ik durf hem niet te gaan kijken. Een jaar of vijf geleden vond ik hem fantastisch, en toch ben ik nu bang dat hij te arty-farty is.
Maar de muziek was zo mooi, Wickedangel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen de titel al is pretentieus.
Als je dat wilt, is hij voor jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat hartje voor de muziek of voor mij?
Hij was dus voor de muziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef broer het volgende:
Als je dat wilt, is hij voor jou.
Vrokjequote:
Wa's dat voor film broer?? Nog nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat interpreteer je niet helemaal juist.
Aha!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Nee, dat interpreteer je niet helemaal juist.
Een film uit 1982. Beetje vaag, maar wel mooi - vond ik een jaar of wat geleden, tenminste. Er zit geen verhaal in, maar het is een verzameling beelden met muziek van Philip Glass eroverheen. Komt een beetje traag op gang, maar als je er eenmaal in zit, is het wel... uhm... hypnotizerend, of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wa's dat voor film broer?? Nog nooit van gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |