vind ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Goed topic.
Alleen de titel al is pretentieus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Ik heb sinds vandaag Koyaanisqatsi op mijn computer staan, maar ik durf hem niet te gaan kijken. Een jaar of vijf geleden vond ik hem fantastisch, en toch ben ik nu bang dat hij te arty-farty is.
Maar de muziek was zo mooi, Wickedangel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen de titel al is pretentieus.
Als je dat wilt, is hij voor jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat hartje voor de muziek of voor mij?
Hij was dus voor de muziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef broer het volgende:
Als je dat wilt, is hij voor jou.
Vrokjequote:
Wa's dat voor film broer?? Nog nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat interpreteer je niet helemaal juist.
Aha!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Nee, dat interpreteer je niet helemaal juist.
Een film uit 1982. Beetje vaag, maar wel mooi - vond ik een jaar of wat geleden, tenminste. Er zit geen verhaal in, maar het is een verzameling beelden met muziek van Philip Glass eroverheen. Komt een beetje traag op gang, maar als je er eenmaal in zit, is het wel... uhm... hypnotizerend, of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wa's dat voor film broer?? Nog nooit van gehoord...
daarom staat ie ook nog niet in de OPquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
Oei!! Ik vind hem wel mooi Gambrono. Maar daarvoor moet je denk ik toch echt op de mening van de stichter van deze reeks wachten
Ik ben ontroerd door de energie die je erin steekt, maar ik ben nogal ouderwets. We gaan al 95 topics mee zónder zo'n quasi-hippe banner.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Gambrono het volgende:
[afbeelding]
wat vinden jullie hiervan?
iets voor in de OP?
dat dacht ik eerst ook al...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd door de energie die je erin steekt, maar ik ben nogal ouderwets. We gaan al 95 topics mee zónder zo'n quasi-hippe banner.
Boekkie marktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Een film uit 1982. Beetje vaag, maar wel mooi - vond ik een jaar of wat geleden, tenminste. Er zit geen verhaal in, maar het is een verzameling beelden met muziek van Philip Glass eroverheen. Komt een beetje traag op gang, maar als je er eenmaal in zit, is het wel... uhm... hypnotizerend, of zo.
Ik ga hem morgen kijken, denk ik.
Dat weet ik wel, maar dat zeg ik lekker niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Ravii het volgende:
Dit is Semi Bikkeltijd
maar waar is Bikkeltijd dan?
het is nog erger wanneer je ook nog zelf de laatste posts hebt in al die topicsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet dat het echt laat is als MyAT en de nieuwe topics overeenkomen.
daar doen we het voor tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:27 schreef Gambrono het volgende:
[..]
het is nog erger wanneer je ook nog zelf de laatste posts hebt in al die topics
ohoh daar moeten we maar eens verandering in aanbrengen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
wisten jullie dat de DGK slowchat harder gaat dan dit bikkel topic?!
Dit is géén slowchatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
Lamon heeft ooit een mooie OP geschreven waar het woord 'revelaties' in voorkwam, maar die kan ik zo gauw niet vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laten we hopen dat dit een lekker ouderwets traag topic gaat worden.
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.
Géén slowchat, en, zoals Lamon zou zeggen, probeer wat moeite in je post te stoppen.
Ja. En ik zou me dood schamen als het niet zo was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
Een banner lijkt me niets en dit topic moet gewoon regelmatig in de vergetelheid raken en dan puur op net op tijd overleven.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. En ik zou me dood schamen als het niet zo was.
Wat die banner betreft: ik ben vereerd en hij ziet er mooi uit. Maar toch: we moeten niet al te glad en te populair worden. Maar goed, ik ben wel benieuwd hoe wat andere S-B'ers hiertegenaan kijken. Dan ga ik kijken of ik voor het eerst in een dag of 5 wel gewoon een fatsoenlijke nachtrust kan hebben.
Dat is mooi gezegd, sig.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een banner lijkt me niets en dit topic moet gewoon regelmatig in de vergetelheid raken en dan puur op net op tijd overleven.![]()
Interrailen met mijn wederhelft. In Oostenrijk en Duitsland. Wenen, Innsbruck en Munchen om preciezer te zijn. En vrijdag ga ik met vrienden nog 2 weken naar sicilie. Op dit moment besef ik dat m'n leven lang niet zo slecht is.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Waar ben je geweest, IR?
Ik heb net maar even een oude OP van je erbij gehaald.
Heel erg goed!! Ik heb het prima naar mijn zin, het is erg leuk om een hele afdeling te mogen opbouwen, en eisen te kunnen stellen aangaande te gebruiken software en protocollen en dergelijke. En gisteren zijn we mijn eerste, riante, paycheck wezen vieren door lekker uit eten te gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil trouwens al een tijdje aan Elizabeth vragen hoe het met haar nieuwe baan is.
Mooi! Hoop dat je vorige baas erg veel spijt heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Heel erg goed!! Ik heb het prima naar mijn zin, het is erg leuk om een hele afdeling te mogen opbouwen, en eisen te kunnen stellen aangaande te gebruiken software en protocollen en dergelijke. En gisteren zijn we mijn eerste, riante, paycheck wezen vieren door lekker uit eten te gaan
De collega's zijn echt super! Ik heb het erg naar mijn zin, en werk inmiddels al een maand daar. Heb al een revolutie teweeg gebracht voor wat betreft rapportages, en tot nu toe zijn ze erg blij met me. Gelukkig maar!!!
Heeft ze!! Ik kreeg een mail of ik aub terug wilde komen voor de Duitse markt. Toen heb ik haar geschreven dat 650 euro netto per maand meer me niet noopte om me weer naar haar toko te begeven.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi! Hoop dat je vorige baas erg veel spijt heeft
Waaaaaaat?!?! 650 euro NETTO?!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Heeft ze!! Ik kreeg een mail of ik aub terug wilde komen voor de Duitse markt. Toen heb ik haar geschreven dat 650 euro netto per maand meer me niet noopte om me weer naar haar toko te begeven.
Yep, in mijn nieuwe baan heb ik 650 netto meer dan in mijn vorige baan. Dus ze kon de duitse markt in haar ierse aars stoppenquote:
Whehehe.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Yep, in mijn nieuwe baan heb ik 650 netto meer dan in mijn vorige baan. Dus ze kon de duitse markt in haar ierse aars stoppen
goedenavondquote:
Hoi IRquote:
Troost je met 't feit dat alles vergankelijk is Lamon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:01 schreef Lamon het volgende:
Het is nog erger dan af en toe met u aangesproken te worden, en dat trek ik ook al voor geen meter.
Dat is dus net Brabant dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Moet je trouwens in Ierland komen wonen, daar noemt niemand iemand anders U. Allemaal voornamenIn het begin maakte ik daar nog wel fouten mee, dan zei ik keurig netjes Mr. dienedie en Ms. zusenzo.... Nou, dan kreeg je gewoon ongemakkelijke blikken. Ik noem nu ook iedereen bij de voornaam.
Iets meer inhoud is wel gewenst, het hoeft niet gelijk hoogdravend te zijn maar alleen melden is wel erg minimaal.quote:
Nou dan sla ik maar even overquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iets meer inhoud is wel gewenst, het hoeft niet gelijk hoogdravend te zijn maar alleen melden is wel erg minimaal.![]()
Ik zou het niet weten, ik post ook meestal redlijk serieus, maar kan nu echt niet slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ik me weleens afvraag is wat nu de lol is van veel posten en weinig zeggen?
Het is nu ruim na drie uur en dan wordt 't eigenlijk Bikkeltopic , dat is ergens in de database verdwenen dan blijft dit topic over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik post ook meestal redlijk serieus, maar kan nu echt niet slapen![]()
Ja, dat af en toe is maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:04 schreef sig000 het volgende:
Troost je met 't feit dat alles vergankelijk is Lamon.![]()
In 2 korte zinnen to the point.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, dat af en toe is maar tijdelijk.
Laat dat een troost zijn.
meestal maak ik die nooit meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef sig000 het volgende:
En weer werd 't later dan ik vooraf gedacht had.Ik nader nu weer 't punt dat het ochtendgloren lonkt.
20 % erbijquote:
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.quote:
Je kan steeds langer op blijven naar mate de maanden vorderen vanaf dit moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef sig000 het volgende:
En weer werd 't later dan ik vooraf gedacht had.Ik nader nu weer 't punt dat het ochtendgloren lonkt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
20 % erbijen twee weken geleden ook al 20 % erbij.
Wat een gokaandeel is het toch ook.
Maar goed die pret is voorbij als ze onder de vleugels van KPN vallen.
Ik heb altijd een hekel aan die fluitende vogels. Veel te vrolijk. Als ik vroeg op moet heb ik ook altijd tot een uur of 13 een flink ochtendhumeur. Vrolijkheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef sig000 het volgende:
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.![]()
Ik heb je wel later gespot hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef Ole het volgende:
[..]heb nu vakantie en het is heuul laat enzo
![]()
En me ouders maar raar opkijken als ik om 2 uur nog lig te slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.![]()
Mijn opa had kanaries, dat scheelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan die fluitende vogels. Veel te vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |