daarom staat ie ook nog niet in de OPquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
Oei!! Ik vind hem wel mooi Gambrono. Maar daarvoor moet je denk ik toch echt op de mening van de stichter van deze reeks wachten
Ik ben ontroerd door de energie die je erin steekt, maar ik ben nogal ouderwets. We gaan al 95 topics mee zónder zo'n quasi-hippe banner.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Gambrono het volgende:
[afbeelding]
wat vinden jullie hiervan?
iets voor in de OP?
dat dacht ik eerst ook al...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd door de energie die je erin steekt, maar ik ben nogal ouderwets. We gaan al 95 topics mee zónder zo'n quasi-hippe banner.
Boekkie marktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Een film uit 1982. Beetje vaag, maar wel mooi - vond ik een jaar of wat geleden, tenminste. Er zit geen verhaal in, maar het is een verzameling beelden met muziek van Philip Glass eroverheen. Komt een beetje traag op gang, maar als je er eenmaal in zit, is het wel... uhm... hypnotizerend, of zo.
Ik ga hem morgen kijken, denk ik.
Dat weet ik wel, maar dat zeg ik lekker niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Ravii het volgende:
Dit is Semi Bikkeltijd
maar waar is Bikkeltijd dan?
het is nog erger wanneer je ook nog zelf de laatste posts hebt in al die topicsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet dat het echt laat is als MyAT en de nieuwe topics overeenkomen.
daar doen we het voor tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:27 schreef Gambrono het volgende:
[..]
het is nog erger wanneer je ook nog zelf de laatste posts hebt in al die topics
ohoh daar moeten we maar eens verandering in aanbrengen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
wisten jullie dat de DGK slowchat harder gaat dan dit bikkel topic?!
Dit is géén slowchatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
Lamon heeft ooit een mooie OP geschreven waar het woord 'revelaties' in voorkwam, maar die kan ik zo gauw niet vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laten we hopen dat dit een lekker ouderwets traag topic gaat worden.
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.
Géén slowchat, en, zoals Lamon zou zeggen, probeer wat moeite in je post te stoppen.
Ja. En ik zou me dood schamen als het niet zo was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
Een banner lijkt me niets en dit topic moet gewoon regelmatig in de vergetelheid raken en dan puur op net op tijd overleven.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. En ik zou me dood schamen als het niet zo was.
Wat die banner betreft: ik ben vereerd en hij ziet er mooi uit. Maar toch: we moeten niet al te glad en te populair worden. Maar goed, ik ben wel benieuwd hoe wat andere S-B'ers hiertegenaan kijken. Dan ga ik kijken of ik voor het eerst in een dag of 5 wel gewoon een fatsoenlijke nachtrust kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |