dat dacht ik tochquote:
en waar gaat dat over??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje achterbakse homo's!
de slechtste TVP die ik ooit heb geplaatst...!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik toch![]()
[..]
en waar gaat dat over??![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de slechtste TVP die ik ooit heb geplaatst...! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de slechtste TVP die ik ooit heb geplaatst...! [afbeelding] [afbeelding]
ik wel!quote:
moet jij niet de hele dag in je auto zitten?quote:
nee hoor, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet jij niet de hele dag in je auto zitten?
ssssstquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
of sta je op de oprit en zit je met je laptopje te internetten terwijl je lekker in je auto zit?
Hoe staat het met de tour?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
nee hoor, zo erg is het nou ook weer nieten het is ook veels te warm in de auto
toch trekt het wel een beetje he?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk ik niet meer, misschien morgen laatste etappe nog wel ff
mwoah, niet echt maar, maar altijd benieuwd wie er op de Champs-Élysées wint in de sprintquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch trekt het wel een beetje he?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah, niet echt maar, maar altijd benieuwd wie er op de Champs-Élysées wint in de sprinten ik ben benieuwd of Soler inderdaad doping heeft gebruikt, en of de nummer 2 van het klassement (eigenlijk nummer 3, want Rasmussen is ook al weggevallen
) ook aan de doping zit...
Tour De Dopagequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah, niet echt maar, maar altijd benieuwd wie er op de Champs-Élysées wint in de sprinten ik ben benieuwd of Soler inderdaad doping heeft gebruikt, en of de nummer 2 van het klassement (eigenlijk nummer 3, want Rasmussen is ook al weggevallen
) dan de bolletjestrui wint...
Alvast veel plezierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Laatste dag dat ik post voordat ik op vakantie ga
veel plezier gewenst op vakantiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Laatste dag dat ik post voordat ik op vakantie ga
Ik ben er.. vandaag de Tour geboycotquote:
ik ook, maar ik had verjaardag + BBQquote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben er.. vandaag de Tour geboycot![]()
BBQ... Een tijdje geen BBQ meer gehadquote:
soort van ongeschreven wet inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 20:58 schreef PieterBas het volgende:
Evans of Leipheimer zou toch geen aanval meer plaatsen, want het is toch not done om hard te gaan op de laatste dag.![]()
Daarom was het ook niet leuk om te kijken...quote:
ben ik met je eensquote:Op zondag 29 juli 2007 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom was het ook niet leuk om te kijken...![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 03:50 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen...........
Nou Kuno, it's only you and me.............
de meesten? 50 % is aan het af tellen voor Zweden en niemand voor vakantie!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vroeg opstaan, Nieuwe week, Nieuwe rondes, Nieuwe kansen, Steeds minder stagiaires om tegenaan te lullen. Allemaal redenen om lekker in je bed te blijven liggen.
Hebben jullie er ook zo'n zin in deze dag (week). Losstaand van het feit dat de meeste van jullie aan het aftellen zijn naar de vakantie
Zijn jij en ETA nog echt de laatst overgebleven stagiairs ??quote:Op maandag 30 juli 2007 08:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de meesten? 50 % is aan het af tellen voor Zweden en niemand voor vakantie!en ik heb wel zin in deze week!
![]()
jep!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zijn jij en ETA nog echt de laatst overgebleven stagiairs ??
Hoelaat kwam je er gisteravond achter dat je vanmorgen om 8 uur weer moest begonnen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jep!
godverdomme.. mn kater begint te komen...![]()
2 uur!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoelaat kwam je er gisteravond achter dat je vanmorgen om 8 uur weer moest begonnen ?
Heb je toch zo'n 5 uurtjes kunnen slapen denk ik ?quote:
nee want ik was pas om 3 uur thuis.. want je kent het toch? als je dames ontmoet? die willen niet dat je gaat..quote:Op maandag 30 juli 2007 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je toch zo'n 5 uurtjes kunnen slapen denk ik ?
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in, en 4 schone deense dames kun je natuurlijk niet teleur stellenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee want ik was pas om 3 uur thuis.. want je kent het toch? als je dames ontmoet? die willen niet dat je gaat..dus toen ik er om 2 uur achter kwam kon ik pas een half uur later weg
en nu ga ik zo eerst schijten!
wc's bij mij op het werk worden iedere dag schoon gemaakt!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in, en 4 schone deense dames kun je natuurlijk niet teleur stellenDat is dan een kort nachtje voor je geweest. Maar je 4 schone deense dames daar moet je natuurlijk wel wat voor over hebben
Euh beetje overtollige informatieHoop dat de WC's schoon zijn
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wc's bij mij op het werk worden iedere dag schoon gemaakt!en op het moment zitten er maar 2 mannen bij mij op kantoor...! mn baas en ik!
En die deense dames waren mooi!echt ik baalde van mn werk...!
maar ja, je moet dingen overhebben voor je stage he!
Heey ETAquote:Op maandag 30 juli 2007 09:32 schreef ETA het volgende:
ik zit af te tellen naar Italie, en daar naar huis..... langste periode niet thuis geweest...... en daarna pas vakantie
WTF Kuno......?! halllooowwww, dan meldt je je toch gewoon ziek volgende dag??? Unbelievable......quote:Op maandag 30 juli 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wc's bij mij op het werk worden iedere dag schoon gemaakt!en op het moment zitten er maar 2 mannen bij mij op kantoor...! mn baas en ik!
En die deense dames waren mooi!echt ik baalde van mn werk...!
maar ja, je moet dingen overhebben voor je stage he!
Nou we kregen het daarna over Zweden...!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat ook inderdaadHeb je het al aan je baas verteld wat je wel niet hebt laten schieten voor je stage ?!
Dan moet hij je zeker weten goed beoordelen
Dat zou echt een straf zijn ja !quote:Op maandag 30 juli 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou we kregen het daarna over Zweden...!en toen zei hij dat hij zich maar op moest offeren om mij nog te bezoeken onder het mom van het Contact houden met ex stagiairs en dat hij daar heel veel moeite mee had en eigen lijk "niet veel zin"
al die mooie vrouwen daar...!
druk, druk, drukquote:
Nog een hoop te doen dus ! succes !quote:Op maandag 30 juli 2007 09:38 schreef ETA het volgende:
[..]
druk, druk, drukVandaag eens met collega al mijn werk doorgenomen = verslagen/presentaties laatste 3 projecten. Waren allemaal redelijk goed, maar moest nog wat aangepast worden. 2 projecten alleen verslag aanpassen, en bij 3e project kunnen we de volgende stap zetten = gedetaileerde structuur opzetten van een nieuw systeem/databank........
heb nog 4 weken, en ondertussen moet ik eigen verslag ook nog afmaken.................
Nou ziek melden... dat zou ik doen als ik niet nog 8 dagen te gaan had...!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef ETA het volgende:
[..]
WTF Kuno......?! halllooowwww, dan meldt je je toch gewoon ziek volgende dag??? Unbelievable......
ik hoop wel dat je wat telefoonnummers/emailadressen hebt weten te scoren.....
die allemaal met zaadvragende ogen rondlopen!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zou echt een straf zijn ja !![]()
Ik ben ook echt helemaal niet jaloers op jou , dat je straks in een land zit met zoveel mooie vrouwen om je heen !![]()
wist je dat roken dodelijk is?quote:
WAT ???? Dat meen je niet !quote:
Echt een straf om daar te zitten !quote:Op maandag 30 juli 2007 09:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die allemaal met zaadvragende ogen rondlopen!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echt een straf om daar te zitten !
Knap lullig dan.... Kan het niet zo zijn dat ze op vakantie zijn ???quote:Op maandag 30 juli 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
ik probeer al een half uur mn tandarts te bereiken maar het ziet er naar uit dat ze geen buitenlandse nummers accepteren...![]()
nee waren vorige week op vakantie, toen kreeg ik antwoordapparaat met dat ze op vakantie waren en wanneer ze weer terug waren maar het bandje niet helemaal afgeluisterd...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Knap lullig dan.... Kan het niet zo zijn dat ze op vakantie zijn ???
Heb ik wel namelijk, altijd als ik mijn Tandarts nodig heb zijn ze op vakantie of ze hebben het te druk met de verbouwingen...
ik kom smiddags aan in Nederland rond een uurtje of 4 denk ik, en om 10:20 heb ik een afspraak staan met de tandarts!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:07 schreef ETA het volgende:
ik he 24 uur na terugkomst in NL al een afspraak staan met de tandarts.....of
?
Nadat ze je mond heeft verbouwd denk je er vast anders overquote:Op maandag 30 juli 2007 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kom smiddags aan in Nederland rond een uurtje of 4 denk ik, en om 10:20 heb ik een afspraak staan met de tandarts!heb er nu al zin in, is een nieuwe russin bij mn tandarts in de praktijk en ik hoorde van mn broer dat ze wel mooi was!
dus heb nu al zin!
![]()
nee hoor, want ze maakt mn gebit alleen maar mooier!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nadat ze je mond heeft verbouwd denk je er vast anders over
Oh dan is het goedquote:Op maandag 30 juli 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee hoor, want ze maakt mn gebit alleen maar mooier!![]()
dat jouwn gebit al zo lelijk is door al die kinder cola en niet meer te redden is betekend niet dat de gebitten van andere mensen ook naar de klote is hoor!quote:
Mijn gebit is helemaal niet naar de klotequote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jouwn gebit al zo lelijk is door al die kinder cola en niet meer te redden is betekend niet dat de gebitten van andere mensen ook naar de klote is hoor!![]()
![]()
![]()
heulemaal wel!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn gebit is helemaal niet naar de klote
wie weet dat nou beter dan?quote:
daar heb ik nog 8 dagen de tijd voor! ik moet nu eerst mn kater kwijtraken!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef ETA het volgende:
Kuno, ik dacht dat je nog heel veel documenten moest "digitaliseren"?
nee dacht ik ook toen ik de eerste 2 zinnen had gelezen, daar ben ik dan ook gestoptquote:Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef ETA het volgende:
kan toch niet echt zijn????
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie helpt fouten uit Engelse tekst te halen?ETA lees die engels text eens door..:!
om te huilen...!
Zelfs het Engels van de gemiddelde mailnegert is beterquote:Op maandag 30 juli 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie helpt fouten uit Engelse tekst te halen?ETA lees die engels text eens door..:!
om te huilen...!
Goedemorgen Teardropquote:
een spellingschecker had de meeste schrijffouten er al uitgehaald.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef ETA het volgende:
gaat die coldfeet gast ook nog echt helpen..................... doh
ik dacht na de eerste zin te hebben gelezen... Ach weet je... sommige mensen kunnen nou 1maal niet zo goed nederlands..!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef ETA het volgende:
gaat die coldfeet gast ook nog echt helpen..................... doh
heeft weinig zin, aangezien meeste woorden gewoon fout gebruikt worden, moet je alsnog alles nalopenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een spellingschecker had de meeste schrijffouten er al uitgehaald.
die vrouw heeft een man en een kind en net een baby uitgepoept, kijk maar eens op haar site...!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef ETA het volgende:
oh wacht, ik zie het al, het is een vrouw, daarom wil die coldfeet wel helpen, die hoopt natuurlijk op wat bedankjes in natura
Nee, nog niet.. Ik realiseer dat ik nog veel dingen moet kopen..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik dacht na de eerste zin te hebben gelezen... Ach weet je... sommige mensen kunnen nou 1maal niet zo goed nederlands..!maar toen las ik verder en toen stopte ik maar zo slecht was het
Hoooi Pieterbas tas al klaar staan?
die afspraak heb ik net gemaaktquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. Ik realiseer dat ik nog veel dingen moet kopen.... en regelen.. qua verzekeringen.. en nog een afspraak maken bij de tandarts
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedereen moet plots naar de Tandarts, hebben jullie allemaal dezelfde tandarts als Kuno ?
Niets, maar dan snap ik waarom iedereen naar de tandarts gaatquote:Op maandag 30 juli 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat heb je tegen mijn tandarts?
sst... staat Kuno langer in de wachtrijquote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedereen moet plots naar de Tandarts, hebben jullie allemaal dezelfde tandarts als Kuno ?
dat iedereen hier voor langere tijd in het buitenland is en toch de nederlandse tandartsen meer vertrouwd dan in het land waar ze zijn of heen gaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets, maar dan snap ik waarom iedereen naar de tandarts gaat
ik heb al een afspraak!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
sst... staat Kuno langer in de wachtrij
Ik nietquote:Op maandag 30 juli 2007 11:20 schreef ETA het volgende:
zeg.... kopieren jullie mijn sig ofzo??
maar jij komt ook nooit in het buitenlandquote:
De laatste keer is 2 jaar geleden geweestquote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar jij komt ook nooit in het buitenland
waar was je toen? Friesland of Limbabwe?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De laatste keer is 2 jaar geleden geweest
Nee Baliquote:Op maandag 30 juli 2007 11:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar was je toen? Friesland of Limbabwe?
ach, je weet nooit wat het leven zal brengen. Tot 3 jaar geleden kwam ik nauwelijks in het buitenland.... En ineens raakt het in een stroomversnelling en voordat je het weet ben je constant op reis.........quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De laatste keer is 2 jaar geleden geweest
Is dat een plaatsje in Zeeland?quote:
Was het een "strand -> hotel -> hotel lunch -> hotel zwembad -> hotel allinclusive diner -> hotel disco -> kotsen op straat -> slapen tot 14:00 -> strand" vakantie?quote:
Fout...! Opstaan douchen naar ontbijt, naar zwembad, naar lunch, naar zwembad, naar diner, naar disco, kotsen in zwembad, slapen en dan weer op nieuw. Hij is niet van het terrein afgeweest!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef ETA het volgende:
[..]
Was het een "strand -> hotel -> hotel lunch -> hotel zwembad -> hotel allinclusive diner -> hotel disco -> kotsen op straat -> slapen tot 14:00 -> strand" vakantie?
Nee dat viel dan nog wel mee want ik was met de ouders van mn ex mee, met mn ex er ook bij natuurlijk (toen nog mijn vriendinquote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef ETA het volgende:
[..]
Was het een "strand -> hotel -> hotel lunch -> hotel zwembad -> hotel allinclusive diner -> hotel disco -> kotsen op straat -> slapen tot 14:00 -> strand" vakantie?
Zo'n dag heb ik wel gehad ongeveer jaquote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Fout...! Opstaan douchen naar ontbijt, naar zwembad, naar lunch, naar zwembad, naar diner, naar disco, kotsen in zwembad, slapen en dan weer op nieuw. Hij is niet van het terrein afgeweest!
All-inclusive vakantie! FTW!
quote:
ik geef alleen de werkelijkheid!quote:
Bootjequote:
is die jongen eigenlijk nog onder de levenden?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 30 juli 2007 12:20 schreef Houniet het volgende:
waarom heb ik nog geen foto's gezien RemCoreEtJe JewEETZelufff¬!!1 ?
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:20 schreef Houniet het volgende:
waarom heb ik nog geen foto's gezien RemCoreEtJe JewEETZelufff¬!!1 ?
had je beter moeten kijkenquote:
Je moet ook niet in het weekend postenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
had je beter moeten kijkenheb al lang wat linkjes gepost
Stage SC #238 Op weg naar de vakantie en het mooie weerquote:Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet ook niet in het weekend posten
Ziet er goed uit johquote:Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef ReMcOrE het volgende:
zie:
Stage SC #238 Op weg naar de vakantie en het mooie weer![]()
ga voor een jaartje of 2/3, dan maar kijken hoe het financieel gesteld is enzoquote:Op maandag 30 juli 2007 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ziet er goed uit joh![]()
Kun je best wel even mee vooruit denk ik
Kun je op de foto's zienquote:Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
ze is sexy manwelk jaar? en hoeveel op de teller
7 januari 2000, en net wat Tear zegt, iets meer dan 115.500 op de tellerquote:Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
ze is sexy manwelk jaar? en hoeveel op de teller
Oh dus er komt toch wel een andere radio in ?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
7 januari 2000, en net wat Tear zegt, iets meer dan 115.500 op de teller
owja, alle ICE komt er over 3/4 weken in, moet het nu doen met die standaardboxen en brakke Kenwood radio
deze komt er nog in:quote:Op maandag 30 juli 2007 12:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dus er komt toch wel een andere radio in ?
Nicequote:Op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze komt er nog in:
[afbeelding]
gewoon mijn eigen radio, uit de Swift, en dan samen met de boxen en subwoofer+versterker
ben trouwens hier bij de Hubo (bouwmarkt) langsgeweest, hebben ze mijn hoedenplank nagetekend op 18mm MDF, morgenmiddag kan ik hem ophalen, heb ik precies dezelfde vormquote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef Houniet het volgende:
beter
alleen deze radio heeft een achtergrondlicht zeg maar, bij die Kenwood is alles blauw, en dat past supermooi bij het blauwe licht van de rest van het dashboard (de meters enzo)quote:
Mijn radio heeft allerlei mogelijkheden qua kleuren, maar ik heb hem op regenboog effect staan.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen deze radio heeft een achtergrondlicht zeg maar, bij die Kenwood is alles blauw, en dat past supermooi bij het blauwe licht van de rest van het dashboard (de meters enzo)
die passende kleur is dan het enige pluspunt van de radio t.o.v. die van JVCquote:Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn radio heeft allerlei mogelijkheden qua kleuren, maar ik heb hem op regenboog effect staan.
Probeerde een fototje te vinden, maar kan hem niet vinden. Is in ieder geval een Pioneer met bluetooth ingebouwd. Wel handig heb je meteen een carkit
Mijn radio heeft echt alle mogelijkheden qua kleur instellingen. tot roze toequote:Op maandag 30 juli 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die passende kleur is dan het enige pluspunt van de radio t.o.v. die van JVC
dat heeft die JVC dus helaas nietquote:Op maandag 30 juli 2007 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn radio heeft echt alle mogelijkheden qua kleur instellingen. tot roze toe
perfect jouwn kleur dus?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn radio heeft echt alle mogelijkheden qua kleur instellingen. tot roze toe
dat is wel sexyquote:Op maandag 30 juli 2007 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben trouwens hier bij de Hubo (bouwmarkt) langsgeweest, hebben ze mijn hoedenplank nagetekend op 18mm MDF, morgenmiddag kan ik hem ophalen, heb ik precies dezelfde vorm
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
AAAH! GODVERDOMME! trek net een neushaar eruit...! gloeiende gloeiende wat doet dat fucking pijn!
de tranen kwamen gewoon in mn ogen..:!quote:
om te jankenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de tranen kwamen gewoon in mn ogen..:!![]()
![]()
nou probeer maar eens, trek maar eens een neushaar eruit...! dan voel je hoeveel pijn dat doet!quote:
krijg je dan ook betere vering voor in de auto? of word het hele frame gelijk verstevigd?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
nog ff voor het overzicht, ik dus straks in de auto:
Radio
[afbeelding]
+
Boxen in de hoedenplank
[afbeelding]
+
Kist in de kofferbak met versterker
[afbeelding]
en subwoofer
[afbeelding]![]()
integendeel, ik denk er ook over mijn de auto d.m.v. andere veren 3/4 cm te verlagen, voor een sportievere lookquote:Op maandag 30 juli 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
krijg je dan ook betere vering voor in de auto? of word het hele frame gelijk verstevigd?
maar nu weer volledig aanwezig?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:46 schreef Qunix het volgende:
Hoi.
Vorige week was de host down van onze site en email verkeer........ Wat was dat erg![]()
wat is nou 110 euro op die auto van je?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
integendeel, ik denk er ook over mijn de auto d.m.v. andere veren 3/4 cm te verlagen, voor een sportievere lookheb nu ook erg platte bandjes (194/45 voor de kenners) dus dat oogt allemaal wat mooier
alleen kosten 4 nieuwe, verlagende veren wel ¤ 110,-
Aftellen tot 31 januari jaquote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar nu weer volledig aanwezig?Ben je al aan het aftellen?
![]()
![]()
bevalt je stage nog een beetje?quote:
maar een paar procent, maar tochquote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat is nou 110 euro op die auto van je?
niet echt mijn stijl muziekquote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Houniet het volgende:
@ ReMcOrE
Het grote Sneakerz topic: Your mind is twisted!![]()
Moet jij niet al met je tas op het vliegveld klaar staan?quote:
Neeuj joh, woensdag vlieg ik ''pas''! Net ff beetje spulletjes gehaald, after-sun en die shizzle.. Brengt je wel dichter bij de vakantie hequote:Op maandag 30 juli 2007 16:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet jij niet al met je tas op het vliegveld klaar staan?
Als je woensdag vertrekt kun je toch al best nu klaar gaan staan? wat nou als je vliegtuig eerder vertrekt...!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeuj joh, woensdag vlieg ik ''pas''! Net ff beetje spulletjes gehaald, after-sun en die shizzle.. Brengt je wel dichter bij de vakantie he![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Veel plezier alvast Roycoooooo, als je hier niet meer langskomt!![]()
![]()
napert!quote:
Ik ben liever vrij.... Iedereen om me heen heeft vakantie en dat is zeer demotiverend.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bevalt je stage nog een beetje?![]()
Tnx, denk morgen nog wel ff.. Morgen mooi heanig dagje.. Beetje bijkomen en daarna knalluhquote:Op maandag 30 juli 2007 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je woensdag vertrekt kun je toch al best nu klaar gaan staan? wat nou als je vliegtuig eerder vertrekt...!
Veel plezier alvast als je hier niet meer langskomt!
BETERquote:Op maandag 30 juli 2007 16:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeuj joh, woensdag vlieg ik ''pas''! Net ff beetje spulletjes gehaald, after-sun en die shizzle.. Brengt je wel dichter bij de vakantie he![]()
![]()
quote:
Tnx ouwequote:Op maandag 30 juli 2007 17:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
BETERfijne vakantie he
@ ReM, geeft niets uit heur![]()
@ ETA, mooie pics weer gast
Productief ochtendje gehad... Tijd voor een productief FOK! middagjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:51 schreef ETA het volgende:
goeiesmorgensEn nog 18,5 werkdagen van de 90 te gaan............
ik wil op pad met mn camera............ maar het is slecht weer..... en ik moet nog paar uur werken...... wel productief ochtendje gehad
Eerst al je eigen zooi afmaken dan weer tijd voor projectenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:56 schreef ETA het volgende:
kom om in het werk........ en als ik deze ppt af heb, kan ik aan nieuw project gaan beginnen.... en als ik die op weg heb geholpen kan ik een oudere project van mezelf oppakken, en ondertussen meot ik me eigen zooi ook nog afmaken............... helllup..........
Geen idee eigenlijk, ik heb dacht ik verdana 9. Tenminste goed en duidelijk te lezenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:13 schreef ETA het volgende:
ik heb niet zoveel referentiebrieven, slechts 1 van Siemens HR..... dus moet er sowieso nog 1 scoren voor ik begin met solliciteren
ps. wat is minimum aangeraden lettertype op CV...... heb geen zin in snijden, maar moet weer extra dingen toevoegen....................
CV moet nooit teveel zijn bladeren ze toch alleen maar een beetje doorheen dan. Het maximum weet ik eigenlijk ook niet. Mijne is 2 pagina'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:29 schreef ETA het volgende:
of is 3 paginas ook wel ok??? dacht dat 2 altijd maximum was...
Over CV'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen dames, waar gaat de kansloze discussie over deze vroege morgen?
Kansloos dus?quote:
Het is maar net wat je Kansloos noemt jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kansloos dus?
Morgen iedereen..!Tear en ETA goed geslapen? Ik wou me vanochtend uit gaan schrijven uit de gemeente Berlijn, kwam ik bij de Bürgerabmt aan, had ik verkeerd op internet gekeken en bleek dat ze vandaag pas om 11 uur opengingen...!
Mwha te kort, vanochtend veel te vroeg opgestaan omdat ik naar de Bürgeramt wou, en gisteravond laat wezen slapen... Eerst naar the Simpsons geweest, GEWELDIGE FILM!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is maar net wat je Kansloos noemt ja
Heb wel goed geslapen alleen te kort zoals eigenlijk altijd het geval is doordeweeks
Jij ook Kuno ?
Ach je kunt altijd nog in Zweden uitslapen toch !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mwha te kort, vanochtend veel te vroeg opgestaan omdat ik naar de Bürgeramt wou, en gisteravond laat wezen slapen... Eerst naar the Simpsons geweest, GEWELDIGE FILM!en daarna nog via msn met mn moeder gepraat 2 uur omdat ze net terug waren van vakantie. En toen was het alweer half 1 toen ik uiteindelijk mn pc uit ging zetten. Weer niet vroeg slapen!
Ja over 8 week ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd nog in Zweden uitslapen toch !
Echte leven met de vrouwen en de zaadvragende ogenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja over 8 week ja!Reken maar niet dat ik daar de eerste 2 week zowiezo niet uitslaap! introductie enzo. En daarna begint het echte leven enzo!
Ik zal er ook een paar voor jou volblaffen met butquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echte leven met de vrouwen en de zaadvragende ogen
Doe dat !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal er ook een paar voor jou volblaffen met but
Werksequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:28 schreef ETA het volgende:
niveau is way out of my league...... back to work.
sex gaat jou te ver?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:28 schreef ETA het volgende:
niveau is way out of my league...... back to work.
met een hoer ja. Met een mooi zweeds meisje is het botergeil!quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met een hoer ja. Met een mooi zweeds meisje is het botergeil!
Maar goed, jouwn sex is dus altijd smerig?quote:
Hoeren zijn viesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar goed, jouwn sex is dus altijd smerig?Hoevaak "zit" je bij de hoeren dan?
4-enquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zijn we echt nog maar met zn drieen in dit topic?
quote:
WHOEEHOOEEWWW YEAAAH!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij telt voor 2 zo tof ben je!
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
boe!!
Mij ook whehehehquote:
* Kuno_van_Dijk schopt ETA om het laten schrikken van Roycooooooquote:
7-en danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij telt voor 2 zo tof ben je!
![]()
Succesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik ook weer, gewerkte uurtjes alweer voorbij
hoedenplank van 18mm MDF is binnen, straks maak ik wel ff een foto, moet nog ff klein stukje bijschuren
Goed zo Kuno, pak ze aan!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk schopt ETA om het laten schrikken van Roycoooooo
haha ook dat hoort bij het leven in het buitenlandquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef PieterBas het volgende:
Vanmiddag op een terrasje gezeten in Den Haag.."Afscheid" genomen van een stel vrienden van school.. Misschien komen ze nog wel even langs in Zweden
Zonet lekker in het zonnetje getraind..
Ik heb volgende week vrijdag ook met wat vrienden afgesproken, zo terugkomstfeestje, en dan ook gelijk maar weer mn afscheidsfeestje...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef PieterBas het volgende:
Vanmiddag op een terrasje gezeten in Den Haag.."Afscheid" genomen van een stel vrienden van school.. Misschien komen ze nog wel even langs in Zweden
Zonet lekker in het zonnetje getraind..
doooeei!quote:
ETA!quote:
Ik doe mee !!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA!ETA!
ETA!
oooooeeeeh! YEA! ETA!
voelde je een traantje komen?quote:
Hij voelde een Teardrop opkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voelde je een traantje komen?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij voelde een Teardrop opkomen
quote:
en gister deed is nog zo lief voor je...! en nu doe je zo?quote:
hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en gister deed is nog zo lief voor je...! en nu doe je zo?
Stomme kut neger dat je bent!![]()
RUST!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hihi![]()
Ben weg naar Greece.. Tot over 8 dagen, jeuj![]()
![]()
![]()
![]()
DOe ik ook zeer zeker welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
RUST!![]()
R O T M A A R L E K K E R O P !
M O O I Z O ! I K B E N J E M E E R D A N Z A T ! S T O M M E R O T N E G E R ! ! !quote:
N E E !quote:
G A N O U M A A R W E E R W E R K E N J I J V L E G E L ! ! ! ! ! !quote:
Moggûhquote:
voor jou welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef ETA het volgende:
n'avond...
maken we hem even vol?quote:
de rest is homo, kunnen zij ook niets aan doen!quote:
jij eet popcorn met homo's??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de rest is homo, kunnen zij ook niets aan doen! [afbeelding]
nee dat was meer voor als er iemand ging reagere dat ik de popcorn alvast klaar had staan...!quote:
Uit voorzorgquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee dat was meer voor als er iemand ging reagere dat ik de popcorn alvast klaar had staan...! [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja! [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij niet, jij bent bezig met [afbeelding]
houniet!quote:
1 2 3 4 5 | If quality= < 0 then Insert crossover ?> |
Dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:
Verveel jij je ook wel eens op je werk ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 05:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet de bedoeling
Ik ga werken
kuch kuch! Nerd! kuchquote:
gewoon gaan dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 04:11 schreef ETA het volgende:
kwaliteit is ook dramatisch op dit moment![]()
laat ik dan maar weer eens een verhaaltje vertellenMaar ik zo weinig meegemaakt laatste dagen.... Niet veel meer dan de standaard, laten we vooral ETA niet op de hoogte houden van belangrijke events.... vandaag grote teammeeting in een resort, nu weet ik nog steeds niet of ik mee moet/mag naar deze meeting.... moet er zelf achteraan gaan, en niemand heeft een antwoord.
En over 2 week is er de acer family day event. En wie krijgt hierover geen info in de mail? ETA...... "tja, je hebt toch geen familie in taiwan?" zegt een collega......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |