dat dacht ik tochquote:
en waar gaat dat over??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletje achterbakse homo's!
de slechtste TVP die ik ooit heb geplaatst...!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik toch![]()
[..]
en waar gaat dat over??![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de slechtste TVP die ik ooit heb geplaatst...! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de slechtste TVP die ik ooit heb geplaatst...! [afbeelding] [afbeelding]
ik wel!quote:
moet jij niet de hele dag in je auto zitten?quote:
nee hoor, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet jij niet de hele dag in je auto zitten?
ssssstquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
of sta je op de oprit en zit je met je laptopje te internetten terwijl je lekker in je auto zit?
Hoe staat het met de tour?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
nee hoor, zo erg is het nou ook weer nieten het is ook veels te warm in de auto
toch trekt het wel een beetje he?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kijk ik niet meer, misschien morgen laatste etappe nog wel ff
mwoah, niet echt maar, maar altijd benieuwd wie er op de Champs-Élysées wint in de sprintquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch trekt het wel een beetje he?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah, niet echt maar, maar altijd benieuwd wie er op de Champs-Élysées wint in de sprinten ik ben benieuwd of Soler inderdaad doping heeft gebruikt, en of de nummer 2 van het klassement (eigenlijk nummer 3, want Rasmussen is ook al weggevallen
) ook aan de doping zit...
Tour De Dopagequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah, niet echt maar, maar altijd benieuwd wie er op de Champs-Élysées wint in de sprinten ik ben benieuwd of Soler inderdaad doping heeft gebruikt, en of de nummer 2 van het klassement (eigenlijk nummer 3, want Rasmussen is ook al weggevallen
) dan de bolletjestrui wint...
Alvast veel plezierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Laatste dag dat ik post voordat ik op vakantie ga
veel plezier gewenst op vakantiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Laatste dag dat ik post voordat ik op vakantie ga
Ik ben er.. vandaag de Tour geboycotquote:
ik ook, maar ik had verjaardag + BBQquote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben er.. vandaag de Tour geboycot![]()
BBQ... Een tijdje geen BBQ meer gehadquote:
soort van ongeschreven wet inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2007 20:58 schreef PieterBas het volgende:
Evans of Leipheimer zou toch geen aanval meer plaatsen, want het is toch not done om hard te gaan op de laatste dag.![]()
Daarom was het ook niet leuk om te kijken...quote:
ben ik met je eensquote:Op zondag 29 juli 2007 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom was het ook niet leuk om te kijken...![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 03:50 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen...........
Nou Kuno, it's only you and me.............
de meesten? 50 % is aan het af tellen voor Zweden en niemand voor vakantie!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vroeg opstaan, Nieuwe week, Nieuwe rondes, Nieuwe kansen, Steeds minder stagiaires om tegenaan te lullen. Allemaal redenen om lekker in je bed te blijven liggen.
Hebben jullie er ook zo'n zin in deze dag (week). Losstaand van het feit dat de meeste van jullie aan het aftellen zijn naar de vakantie
Zijn jij en ETA nog echt de laatst overgebleven stagiairs ??quote:Op maandag 30 juli 2007 08:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de meesten? 50 % is aan het af tellen voor Zweden en niemand voor vakantie!en ik heb wel zin in deze week!
![]()
jep!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zijn jij en ETA nog echt de laatst overgebleven stagiairs ??
Hoelaat kwam je er gisteravond achter dat je vanmorgen om 8 uur weer moest begonnen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jep!
godverdomme.. mn kater begint te komen...![]()
2 uur!quote:Op maandag 30 juli 2007 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoelaat kwam je er gisteravond achter dat je vanmorgen om 8 uur weer moest begonnen ?
Heb je toch zo'n 5 uurtjes kunnen slapen denk ik ?quote:
nee want ik was pas om 3 uur thuis.. want je kent het toch? als je dames ontmoet? die willen niet dat je gaat..quote:Op maandag 30 juli 2007 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je toch zo'n 5 uurtjes kunnen slapen denk ik ?
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in, en 4 schone deense dames kun je natuurlijk niet teleur stellenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee want ik was pas om 3 uur thuis.. want je kent het toch? als je dames ontmoet? die willen niet dat je gaat..dus toen ik er om 2 uur achter kwam kon ik pas een half uur later weg
en nu ga ik zo eerst schijten!
wc's bij mij op het werk worden iedere dag schoon gemaakt!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in, en 4 schone deense dames kun je natuurlijk niet teleur stellenDat is dan een kort nachtje voor je geweest. Maar je 4 schone deense dames daar moet je natuurlijk wel wat voor over hebben
Euh beetje overtollige informatieHoop dat de WC's schoon zijn
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wc's bij mij op het werk worden iedere dag schoon gemaakt!en op het moment zitten er maar 2 mannen bij mij op kantoor...! mn baas en ik!
En die deense dames waren mooi!echt ik baalde van mn werk...!
maar ja, je moet dingen overhebben voor je stage he!
Heey ETAquote:Op maandag 30 juli 2007 09:32 schreef ETA het volgende:
ik zit af te tellen naar Italie, en daar naar huis..... langste periode niet thuis geweest...... en daarna pas vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |