http://fotoboek.fok.nl/SHEquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
pics?
Ik sla ze allemaal maar even overquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/SHEhttp://fotoboek.fok.nl/seaoflove
http://fotoboek.fok.nl/jojoortje
![]()
Volgens mij doen ze allemaal full service @ 120/u.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:50 schreef Aoristus het volgende:
Wie doet wat?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: wie is de lekkerste
Je hebt gestemd op: SHE
Je IP is: xx.xxx.xx.xx
Dat was niet zo moeilijk.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: wie is de leukste
Je hebt gestemd op: SHE
Je IP is: xx.xxx.xx.xx
Ze heeft wel domme dingen gezegd, dat maakt SHE wel leuker. SOL ken ik niet, maar die ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze allemaal full service @ 120/u.
Ik heb vernomen dat SHE ook anaal doet @ 50 extra
Je hebt wel de meest lelijke foto van sol hier neergezet Tis meer een botox waterhoofdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef WurM het volgende:
SHE:
[afbeelding]
SOL:
[afbeelding]
Die andere:
[afbeelding]
Jaaaaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze allemaal full service @ 120/u.
Ik heb vernomen dat SHE ook anaal doet @ 50 extra
nee hier scoor je punten mee baggeroequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest lelijke foto van sol hier neergezet Tis meer een halfwaterhoofd![]()
Jij pleurt linkjes neer, waar ik niet over zeik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest lelijke foto van sol hier neergezet Tis meer een halfwaterhoofd![]()
kun je nog wel aardig cq charmant blijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat maakt het ze wou toch al niet neucken![]()
She heeft indd wat betere specsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Starkiss natuurlijk![]()
Uhh She ziet er wel lekker uit maar ik denk dat ik toch maar voor jojoortje ga![]()
Nu niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je nog wel aardig cq charmant blijven
Ja betere specs, maar ze kijkt zo verwaandquote:
quote:
Valt best mee En ze heeft indd amper inkijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja betere specs, maar ze kijkt zo verwaandEn ik heb het niet zo op dat soort kleding.
Of jerney.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef Houzer het volgende:
Waarom staat scandalous er niet tussen?
ja idd met sol zou ik ook wel een lekker willen uhm eten jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:22 schreef ajf het volgende:
Ik hou niet van arrogante wijven, wel van ondeugende vrouwen. Doe mij SoL maar.![]()
Jij mag na mijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd met sol zou ik ook wel een lekker willen uhm eten ja
dat kan al niet meerquote:
Hoezo niet?quote:
Mja. Ik kan ze geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:15 schreef skippy22 het volgende:
Jammer dat geen van de 3 in dit topic reageert
Dat is niet waar. In de AKQ-SC heb je ook naamtopics gehadquote:
Ja maar dat telt niet als ik het topic zelf heb geopendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In de AKQ-SC heb je ook naamtopics gehad
Trio ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
SHE is 10 jaar ouder dan mij
Maar dat maakt niet uit... Mooie vrouw!!
Idd, maar toch voor jou gevotequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
SHE is 10 jaar ouder dan mij
Maar dat maakt niet uit... Mooie vrouw!!
Dat kan jij niet aan... Met 1 van ons wordt je al te veelquote:
Oja?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:27 schreef juiced het volgende:
Doe mij jojoortje maar, die kan ik wel aan.
Wat lief!quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kan jij niet aan... Met 1 van ons wordt je al te veel![]()
[..]
Oja?![]()
[..]
Wat lief!![]()
Jojoortje is een leuk meisjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Jojoortje.
Lijkt me een stuk aangenamer persoon dan den andere twee en ze woont in de buurt.
Sol is de leukste niet de lekkerstequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kan mijn seaoflofje zo laag staan
Filmen !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef SHE het volgende:
Ik kan me wel vinden in je sig, Jojoor.
Neuken?
Bluf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef SHE het volgende:
Neuken?
hiermee verdien je mijn stemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Ik heb idd de behoefte om heel open en vriendelijk te doen tegen een kankerkneus die zich profileert als dierentuin materiaal en om de week een andere obsessie heeft.
Je verwart arrogantie met desinteresse en mijn soort veegt helaas de vloer met je aan.
maar mocht je nog een leuke poll willen openen op internet om zo bevestiging te krijgen voor je eigen verknipte compulsieve gedachten, dan houd ik je niet tegen.Het is immers internet; de speelplaats voor eenzame zielen, verstoorde wezens en kneuterige wanna-be's
Happy jerk-off !
Is goed... Ik vind je wel lekker dus..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef SHE het volgende:
Neuken?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Ik heb idd de behoefte om heel open en vriendelijk te doen tegen een kankerkneus die zich profileert als dierentuin materiaal en om de week een andere obsessie heeft.
Je verwart arrogantie met desinteresse en mijn soort veegt helaas de vloer met je aan.
maar mocht je nog een leuke poll willen openen op internet om zo bevestiging te krijgen voor je eigen verknipte compulsieve gedachten, dan houd ik je niet tegen.Het is immers internet; de speelplaats voor eenzame zielen, verstoorde wezens en kneuterige wanna-be's
Happy jerk-off !
het verpest het topic een beetje ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geweldige woordkeuze, geen gezeur, de zweep d'rover
![]()
Godver opstandige kut hoer HET IS UITquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Happy jerk-off !
Wie wil die soa pop nou neuckenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is goed... Ik vind je wel lekker dus..
lucky you!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:05 schreef SHE het volgende:
het was nooit aan, sukkel
Het was wel aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:05 schreef SHE het volgende:
het was nooit aan, sukkel
dat zei kees ookquote:
Begin jij nou ook al Akelige stuiver trolquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar in jouw fantasie telt niet...![]()
ik bekijk net der fobo nog eensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al Akelige stuiver trol
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:13 schreef PeZu het volgende:
ik bekijk net der fobo nog eens
maar
jojojojojo is ook wel cute eik
en der ogen zijn wel![]()
Ik heb ook flinke kokos noten Kan die altijd ongestelde teef niet zeggen met der cupje aaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
Inkoppertje toch... Man krijg eens ballen!
![]()
Koesiekoesiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb ook flinke kokos noten Kan die altijd ongestelde teef niet zeggen met der cupje aa
ik had per ongeluk op je gestemd bij de lekkerstequote:
sukkelquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg skippy, je raakt hier wel ontzettend gefrustreerd over he...
Get a grip en pas je user-icon aan, zucht..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt m,n kangeroe hartje gebroken Op meerdere plaatsen
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja idd![]()
Waar is Skippy eigenlijk? Misschien heeft hij wel zijn verdriet verdronken...![]()
Andere fokkertjes inelkaar meppen ookquote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef zarGon het volgende:
Skippy, automutilatie kan een uitlaat voor je zijn.
een verzuurde kutuser uithangen ookquote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef zarGon het volgende:
Skippy, automutilatie kan een uitlaat voor je zijn.
ikj quote zg tochquote:
anusjuh!!quote:
geef eens door.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef ajf het volgende:
*pakt popcorn*
*reikt Paramnesia de popcorn*quote:
* Paramnesia pakt de popcorn aan en stopt het in zn mondquote:
Een man, een man. Een woord, een woord.quote:
Neej!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef asdqert het volgende:
@ joortje
jij hebt niet toevallig een familielid in Houten wonen die Meike heet? Jullie lijken echt superveel op elkaar!
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wanneer gaat SHE zich eens opgeven voor de playboy?
Waarom nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ik mn tieten niet ga posten![]()
Pfff, voel je eigen daar te goed voor ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ik mn tieten niet ga posten![]()
Het topic is nog niet dicht. Ik blijf optimistischquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:31 schreef cerror het volgende:
Geen tetten?
Dan krijgt een van hun mijn stem hoor..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien willen SHE of Sol hun memmen wel posten...
Ook als het lelijke memmen zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan krijgt een van hun mijn stem hoor..
Memmen / geen memmen = 1 / 0quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook als het lelijke memmen zijn?![]()
In irl valt ze denk ik best mee @ Fok ben ik ook een akelige kangeroequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
SHE is misschien wel de lekkerste maar ook enorm over-het-paard-getild w**f......
we hebben nooit een goede band gehad samen
Ze kijkt op die foto wel heel ergquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
In irl valt ze denk ik best mee @ Fok ben ik ook een akelige kangeroe![]()
sommige dames hier weten dat ze lekker zijn... en dan worden ze irritant en gaan ze uit de hoogte doen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
In irl valt ze denk ik best mee @ Fok ben ik ook een akelige kangeroe![]()
leuk voor de kerst... in eerste instantie een leuk kadootje, maar na 2 weken zet je haar in de kast en haal je haar en nooit meer uitquote:
LOL .. inderdaad, vrouwen die weten dat ze lekker zijn en daarom irriant gaan doen en er misbruik van makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leuk voor de kerst... in eerste instantie een leuk kadootje, maar na 2 weken zet je haar in de kast en haal je haar en nooit meer uit![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leuk voor de kerst... in eerste instantie een leuk kadootje, maar na 2 weken zet je haar in de kast en haal je haar en nooit meer uit![]()
Of she heeft het nog niet gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik dacht die SHE flipt um gelijk door... maar![]()
Door een paar halfgare opmerkingen van een paar kansloze rukkers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
knuppelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Door een paar halfgare opmerkingen van een paar kansloze rukkers...
Dan laat je je wel erg kennen..
PD is er altijd nog!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:31 schreef AcidBurner het volgende:
ik vind het nogal moeilijk, geen enkele van de dames staat me echt aan.
is er niks beters te vinden op dit forum? ok ok ... ik vind SeaofLove wel iets hebben ... ze lijkt me leuk.
She is te tuttig... en die andere is te mager... just my opinion girls sorry
dan is er iig nog iemandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Chowi het volgende:
Shit ik klikte per ongeluk op Chowi!
Ja, er staat stiekem ergens een verborgen link om op mij te stemmen. Waarom die link verborgen is, begrijp ik zelf ook niet.quote:
PussyDeluxe...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:34 schreef AcidBurner het volgende:
Erwin wie is PD? ja ik ben een noobie...
Chowi.... jij kan precies goed drinkenje hebt direct al een streepje voor
![]()
en uhm looks aint everything... dat weten we toch he mannen???
Nee joh gekkie. In de kast ben ik op mijn leukst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
leg eens uit??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. In de kast ben ik op mijn leukst.
Jojoortje is een schattig lief donzig meisjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb op SHE gekliktomdat de rest stom is
wie de fuck is jajoortje trouwens ?en waarom zou die in godsnaam in het lijstje moeten
Zie fotoboekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
pic ?
Truequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik vind er weinig aan eigenlijk
jij ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
True
jij bent veel toffer drib
je weet toch
Bontvelletje op de enkels en fappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef PeZu het volgende:
en nu?
hehe je ondertitelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bontvelletje op de enkels en fappen![]()
ik meot elkes hieraan http://nl.youtube.com/watch?v=FndSxaSaI8I&mode=related&search= denken aks ik een skippy post ziequote:
Lol wtfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik meot elkes hieraan http://nl.youtube.com/watch?v=FndSxaSaI8I&mode=related&search= denken aks ik een skippy post zie
hahaha roflquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik meot elkes hieraan http://nl.youtube.com/watch?v=FndSxaSaI8I&mode=related&search= denken aks ik een skippy post zie
volgens mijn fantasie heb je een katja schuurman stemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
zolang je me niet hoort of ziet, ben ik a dream come true![]()
you're so rightquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef TomTancr3do het volgende:
Die eerste twee zijn strontvervelende, verwende mokkels, dat zie je zo. Die derde is een beetje jong volgens mij.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
ja dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:49 schreef TomTancr3do het volgende:
Van die omhooggevallen ietsmetmanagementtutjes die met een zonnebril op hun neus op de foto gaan.
JE LEEFT NOGquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
kreunen mag, dan opzouten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
ik weet het, kut is kut, maar ik bonk liever Joortje.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
She
Jojoortje word pas leuk met een zak over der kop
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
She
"In d'r mond" was het toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
She
wat nou nummer 2quote:Op vrijdag 14 december 2007 06:50 schreef Noorseviking het volgende:
Fobo's bekeken![]()
Doe maar nummer 2
Je bent in de war, dat zijn je ballen. Als je goed zoekt vindt je daartussen ook nog iets, en dát is je fallus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef PretKroket het volgende:
Jeaujoortje en SHE tegelijkertijdIk heb twee fallussen die beide 100% functioneren, kom maaarrrr
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:16 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Je bent in de war, dat zijn je ballen. Als je goed zoekt vindt je daartussen ook nog iets, en dát is je fallus.
Oh, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:16 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Je bent in de war, dat zijn je ballen. Als je goed zoekt vindt je daartussen ook nog iets, en dát is je fallus.
Jojoortje, Jojoortje, Jojoortjequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef Jojoortje het volgende:PRETKROKET VS HET_HUPT VS NOORSEVIKING
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef Jojoortje het volgende:PRETKROKET VS HET_HUPT VS NOORSEVIKING
Zij zijn geen partij voor de almachtig knappe godenzoon, PretKroket, met zijn 21e eeuw Hercules lichaam en goddelijke glimlach! (Én hij is dubbel gefallust!)quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef Jojoortje het volgende:PRETKROKET VS HET_HUPT VS NOORSEVIKING
ja een dikke lul met een klein piemoltjequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zij zijn geen partij voor de almachtig knappe godenzoon, PretKroket, met zijn 21e eeuw Hercules lichaam en goddelijke glimlach! (Én hij is dubbel gefallust!)
maar ze schreeuwt wel als je haar neemt, she daarintegen geeft zachte, korte stootkreuntjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:01 schreef BossFight het volgende:
Die Jojoortje is toch helemaal niet zo spectucalair aantrekkelijk.
Ik bedoel, ik zou het mijn bed niet uit trappen, maar geef me liever een echte stoot zoals SHE.
Jojoortje ziet er een beetje gewoontjes uit vind ik, no offence.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zij zijn geen partij voor de almachtig knappe godenzoon, PretKroket, met zijn 21e eeuw Hercules lichaam en goddelijke glimlach! (Én hij is dubbel gefallust!)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar ze schreeuwt wel als je haar neemt, she daarintegen geeft zachte, korte stootkreuntjes
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar ze schreeuwt wel als je haar neemt, she daarintegen geeft zachte, korte stootkreuntjes
owwjah. Jojoortje squirt als ze komt, laatste keer wel 2 meterquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Dat maakt mijn keuze definitief dan.
Hou niet van zo'n krijsend speenvarken op mijn snikkel.
Niet? Deze godenzoon is niets anders gewend, hehequote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Dat maakt mijn keuze definitief dan.
Hou niet van zo'n krijsend speenvarken op mijn snikkel.
gillen van't lachen is wel ff wat anders dan schreeuwen van't genotquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:09 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Niet? Deze godenzoon is niets anders gewend, hehe
krijg je daar ook een haspel bij ???quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:05 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je die slang bedoeld als een fallus heb je gelijk.
De vrouwkens doen meestal niet gillen van het lachen als ze dubbel gepenetreerd worden hoor, Het_hupt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gillen van't lachen is wel ff wat anders dan schreeuwen van't genot
zeker als jij de pretkroket er in ramtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De vrouwkens doen meestal niet gillen van het lachen als ze dubbel gepenetreerd worden hoor, Het_hupt!
tja, ik ben dan ook nog maagdquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De vrouwkens doen meestal niet gillen van het lachen als ze dubbel gepenetreerd worden hoor, Het_hupt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |