http://fotoboek.fok.nl/SHEquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
pics?
Ik sla ze allemaal maar even overquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/SHEhttp://fotoboek.fok.nl/seaoflove
http://fotoboek.fok.nl/jojoortje
![]()
Volgens mij doen ze allemaal full service @ 120/u.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:50 schreef Aoristus het volgende:
Wie doet wat?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: wie is de lekkerste
Je hebt gestemd op: SHE
Je IP is: xx.xxx.xx.xx
Dat was niet zo moeilijk.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: wie is de leukste
Je hebt gestemd op: SHE
Je IP is: xx.xxx.xx.xx
Ze heeft wel domme dingen gezegd, dat maakt SHE wel leuker. SOL ken ik niet, maar die ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze allemaal full service @ 120/u.
Ik heb vernomen dat SHE ook anaal doet @ 50 extra
Je hebt wel de meest lelijke foto van sol hier neergezet Tis meer een botox waterhoofdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef WurM het volgende:
SHE:
[afbeelding]
SOL:
[afbeelding]
Die andere:
[afbeelding]
Jaaaaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze allemaal full service @ 120/u.
Ik heb vernomen dat SHE ook anaal doet @ 50 extra
nee hier scoor je punten mee baggeroequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest lelijke foto van sol hier neergezet Tis meer een halfwaterhoofd![]()
Jij pleurt linkjes neer, waar ik niet over zeik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt wel de meest lelijke foto van sol hier neergezet Tis meer een halfwaterhoofd![]()
kun je nog wel aardig cq charmant blijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat maakt het ze wou toch al niet neucken![]()
She heeft indd wat betere specsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef MouzurX het volgende:
Starkiss natuurlijk![]()
Uhh She ziet er wel lekker uit maar ik denk dat ik toch maar voor jojoortje ga![]()
Nu niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je nog wel aardig cq charmant blijven
Ja betere specs, maar ze kijkt zo verwaandquote:
quote:
Valt best mee En ze heeft indd amper inkijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja betere specs, maar ze kijkt zo verwaandEn ik heb het niet zo op dat soort kleding.
Of jerney.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef Houzer het volgende:
Waarom staat scandalous er niet tussen?
ja idd met sol zou ik ook wel een lekker willen uhm eten jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:22 schreef ajf het volgende:
Ik hou niet van arrogante wijven, wel van ondeugende vrouwen. Doe mij SoL maar.![]()
Jij mag na mijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd met sol zou ik ook wel een lekker willen uhm eten ja
dat kan al niet meerquote:
Hoezo niet?quote:
Mja. Ik kan ze geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:15 schreef skippy22 het volgende:
Jammer dat geen van de 3 in dit topic reageert
Dat is niet waar. In de AKQ-SC heb je ook naamtopics gehadquote:
Ja maar dat telt niet als ik het topic zelf heb geopendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In de AKQ-SC heb je ook naamtopics gehad
Trio ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
SHE is 10 jaar ouder dan mij
Maar dat maakt niet uit... Mooie vrouw!!
Idd, maar toch voor jou gevotequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
SHE is 10 jaar ouder dan mij
Maar dat maakt niet uit... Mooie vrouw!!
Dat kan jij niet aan... Met 1 van ons wordt je al te veelquote:
Oja?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:27 schreef juiced het volgende:
Doe mij jojoortje maar, die kan ik wel aan.
Wat lief!quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kan jij niet aan... Met 1 van ons wordt je al te veel![]()
[..]
Oja?![]()
[..]
Wat lief!![]()
Jojoortje is een leuk meisjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Jojoortje.
Lijkt me een stuk aangenamer persoon dan den andere twee en ze woont in de buurt.
Sol is de leukste niet de lekkerstequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kan mijn seaoflofje zo laag staan
Filmen !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef SHE het volgende:
Ik kan me wel vinden in je sig, Jojoor.
Neuken?
Bluf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef SHE het volgende:
Neuken?
hiermee verdien je mijn stemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Ik heb idd de behoefte om heel open en vriendelijk te doen tegen een kankerkneus die zich profileert als dierentuin materiaal en om de week een andere obsessie heeft.
Je verwart arrogantie met desinteresse en mijn soort veegt helaas de vloer met je aan.
maar mocht je nog een leuke poll willen openen op internet om zo bevestiging te krijgen voor je eigen verknipte compulsieve gedachten, dan houd ik je niet tegen.Het is immers internet; de speelplaats voor eenzame zielen, verstoorde wezens en kneuterige wanna-be's
Happy jerk-off !
Is goed... Ik vind je wel lekker dus..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef SHE het volgende:
Neuken?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Ik heb idd de behoefte om heel open en vriendelijk te doen tegen een kankerkneus die zich profileert als dierentuin materiaal en om de week een andere obsessie heeft.
Je verwart arrogantie met desinteresse en mijn soort veegt helaas de vloer met je aan.
maar mocht je nog een leuke poll willen openen op internet om zo bevestiging te krijgen voor je eigen verknipte compulsieve gedachten, dan houd ik je niet tegen.Het is immers internet; de speelplaats voor eenzame zielen, verstoorde wezens en kneuterige wanna-be's
Happy jerk-off !
het verpest het topic een beetje ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geweldige woordkeuze, geen gezeur, de zweep d'rover
![]()
Godver opstandige kut hoer HET IS UITquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef SHE het volgende:
Happy jerk-off !
Wie wil die soa pop nou neuckenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is goed... Ik vind je wel lekker dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |