lucky you!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:05 schreef SHE het volgende:
het was nooit aan, sukkel
Het was wel aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:05 schreef SHE het volgende:
het was nooit aan, sukkel
dat zei kees ookquote:
Begin jij nou ook al Akelige stuiver trolquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar in jouw fantasie telt niet...![]()
ik bekijk net der fobo nog eensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al Akelige stuiver trol
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:13 schreef PeZu het volgende:
ik bekijk net der fobo nog eens
maar
jojojojojo is ook wel cute eik
en der ogen zijn wel![]()
Ik heb ook flinke kokos noten Kan die altijd ongestelde teef niet zeggen met der cupje aaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
Inkoppertje toch... Man krijg eens ballen!
![]()
Koesiekoesiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb ook flinke kokos noten Kan die altijd ongestelde teef niet zeggen met der cupje aa
ik had per ongeluk op je gestemd bij de lekkerstequote:
sukkelquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg skippy, je raakt hier wel ontzettend gefrustreerd over he...
Get a grip en pas je user-icon aan, zucht..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt m,n kangeroe hartje gebroken Op meerdere plaatsen
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja idd![]()
Waar is Skippy eigenlijk? Misschien heeft hij wel zijn verdriet verdronken...![]()
Andere fokkertjes inelkaar meppen ookquote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef zarGon het volgende:
Skippy, automutilatie kan een uitlaat voor je zijn.
een verzuurde kutuser uithangen ookquote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef zarGon het volgende:
Skippy, automutilatie kan een uitlaat voor je zijn.
ikj quote zg tochquote:
anusjuh!!quote:
geef eens door.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef ajf het volgende:
*pakt popcorn*
*reikt Paramnesia de popcorn*quote:
* Paramnesia pakt de popcorn aan en stopt het in zn mondquote:
Een man, een man. Een woord, een woord.quote:
Neej!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef asdqert het volgende:
@ joortje
jij hebt niet toevallig een familielid in Houten wonen die Meike heet? Jullie lijken echt superveel op elkaar!
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wanneer gaat SHE zich eens opgeven voor de playboy?
Waarom nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ik mn tieten niet ga posten![]()
Pfff, voel je eigen daar te goed voor ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ik mn tieten niet ga posten![]()
Het topic is nog niet dicht. Ik blijf optimistischquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:31 schreef cerror het volgende:
Geen tetten?
Dan krijgt een van hun mijn stem hoor..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien willen SHE of Sol hun memmen wel posten...
Ook als het lelijke memmen zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan krijgt een van hun mijn stem hoor..
Memmen / geen memmen = 1 / 0quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook als het lelijke memmen zijn?![]()
In irl valt ze denk ik best mee @ Fok ben ik ook een akelige kangeroequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
SHE is misschien wel de lekkerste maar ook enorm over-het-paard-getild w**f......
we hebben nooit een goede band gehad samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |