Oh, nu je het zegt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:16 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Je bent in de war, dat zijn je ballen. Als je goed zoekt vindt je daartussen ook nog iets, en dát is je fallus.
Jojoortje, Jojoortje, Jojoortjequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef Jojoortje het volgende:PRETKROKET VS HET_HUPT VS NOORSEVIKING
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef Jojoortje het volgende:PRETKROKET VS HET_HUPT VS NOORSEVIKING
Zij zijn geen partij voor de almachtig knappe godenzoon, PretKroket, met zijn 21e eeuw Hercules lichaam en goddelijke glimlach! (Én hij is dubbel gefallust!)quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef Jojoortje het volgende:PRETKROKET VS HET_HUPT VS NOORSEVIKING
ja een dikke lul met een klein piemoltjequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zij zijn geen partij voor de almachtig knappe godenzoon, PretKroket, met zijn 21e eeuw Hercules lichaam en goddelijke glimlach! (Én hij is dubbel gefallust!)
maar ze schreeuwt wel als je haar neemt, she daarintegen geeft zachte, korte stootkreuntjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:01 schreef BossFight het volgende:
Die Jojoortje is toch helemaal niet zo spectucalair aantrekkelijk.
Ik bedoel, ik zou het mijn bed niet uit trappen, maar geef me liever een echte stoot zoals SHE.
Jojoortje ziet er een beetje gewoontjes uit vind ik, no offence.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Zij zijn geen partij voor de almachtig knappe godenzoon, PretKroket, met zijn 21e eeuw Hercules lichaam en goddelijke glimlach! (Én hij is dubbel gefallust!)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar ze schreeuwt wel als je haar neemt, she daarintegen geeft zachte, korte stootkreuntjes
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar ze schreeuwt wel als je haar neemt, she daarintegen geeft zachte, korte stootkreuntjes
owwjah. Jojoortje squirt als ze komt, laatste keer wel 2 meterquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Dat maakt mijn keuze definitief dan.
Hou niet van zo'n krijsend speenvarken op mijn snikkel.
Niet? Deze godenzoon is niets anders gewend, hehequote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Dat maakt mijn keuze definitief dan.
Hou niet van zo'n krijsend speenvarken op mijn snikkel.
gillen van't lachen is wel ff wat anders dan schreeuwen van't genotquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:09 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Niet? Deze godenzoon is niets anders gewend, hehe
krijg je daar ook een haspel bij ???quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:05 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je die slang bedoeld als een fallus heb je gelijk.
De vrouwkens doen meestal niet gillen van het lachen als ze dubbel gepenetreerd worden hoor, Het_hupt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gillen van't lachen is wel ff wat anders dan schreeuwen van't genot
zeker als jij de pretkroket er in ramtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De vrouwkens doen meestal niet gillen van het lachen als ze dubbel gepenetreerd worden hoor, Het_hupt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |