Ze kijkt op die foto wel heel ergquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
In irl valt ze denk ik best mee @ Fok ben ik ook een akelige kangeroe![]()
sommige dames hier weten dat ze lekker zijn... en dan worden ze irritant en gaan ze uit de hoogte doen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
In irl valt ze denk ik best mee @ Fok ben ik ook een akelige kangeroe![]()
leuk voor de kerst... in eerste instantie een leuk kadootje, maar na 2 weken zet je haar in de kast en haal je haar en nooit meer uitquote:
LOL .. inderdaad, vrouwen die weten dat ze lekker zijn en daarom irriant gaan doen en er misbruik van makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leuk voor de kerst... in eerste instantie een leuk kadootje, maar na 2 weken zet je haar in de kast en haal je haar en nooit meer uit![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leuk voor de kerst... in eerste instantie een leuk kadootje, maar na 2 weken zet je haar in de kast en haal je haar en nooit meer uit![]()
Of she heeft het nog niet gelezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik dacht die SHE flipt um gelijk door... maar![]()
Door een paar halfgare opmerkingen van een paar kansloze rukkers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
knuppelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Door een paar halfgare opmerkingen van een paar kansloze rukkers...
Dan laat je je wel erg kennen..
PD is er altijd nog!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:31 schreef AcidBurner het volgende:
ik vind het nogal moeilijk, geen enkele van de dames staat me echt aan.
is er niks beters te vinden op dit forum? ok ok ... ik vind SeaofLove wel iets hebben ... ze lijkt me leuk.
She is te tuttig... en die andere is te mager... just my opinion girls sorry
dan is er iig nog iemandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Chowi het volgende:
Shit ik klikte per ongeluk op Chowi!
Ja, er staat stiekem ergens een verborgen link om op mij te stemmen. Waarom die link verborgen is, begrijp ik zelf ook niet.quote:
PussyDeluxe...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:34 schreef AcidBurner het volgende:
Erwin wie is PD? ja ik ben een noobie...
Chowi.... jij kan precies goed drinkenje hebt direct al een streepje voor
![]()
en uhm looks aint everything... dat weten we toch he mannen???
Nee joh gekkie. In de kast ben ik op mijn leukst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
leg eens uit??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. In de kast ben ik op mijn leukst.
Jojoortje is een schattig lief donzig meisjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb op SHE gekliktomdat de rest stom is
wie de fuck is jajoortje trouwens ?en waarom zou die in godsnaam in het lijstje moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |