Neej!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef asdqert het volgende:
@ joortje
jij hebt niet toevallig een familielid in Houten wonen die Meike heet? Jullie lijken echt superveel op elkaar!
als pasen en pinksteren op 1 dag vallen denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wanneer gaat SHE zich eens opgeven voor de playboy?
Waarom nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ik mn tieten niet ga posten![]()
Pfff, voel je eigen daar te goed voor ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ik mn tieten niet ga posten![]()
Het topic is nog niet dicht. Ik blijf optimistischquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:31 schreef cerror het volgende:
Geen tetten?
Dan krijgt een van hun mijn stem hoor..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien willen SHE of Sol hun memmen wel posten...
Ook als het lelijke memmen zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan krijgt een van hun mijn stem hoor..
Memmen / geen memmen = 1 / 0quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook als het lelijke memmen zijn?![]()
In irl valt ze denk ik best mee @ Fok ben ik ook een akelige kangeroequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
SHE is misschien wel de lekkerste maar ook enorm over-het-paard-getild w**f......
we hebben nooit een goede band gehad samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |