En beter nog: een kloppend imagoquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan was ze de moeder die haar kinderen in de steek laat en vanwege fysiek geweld de villa uitgegooid wordt...
Hmm, prachtig imago.
mja ik wil gewoon met eigen ogen zien dat ze oprot!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik schaam me ook voor mezelf en voor jou![]()
en de rest ole olequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:54 schreef cindy10 het volgende:
hahahaha zal ze gelijk in de boeien geslagen worden,voor bedreiging??![]()
![]()
![]()
dat moet mijn dochter van bijna 5 ook altijd zeggen als ze bij een vriendinnetje heeft gespeeltquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef pasjesjen het volgende:
en verder natasia moet naar de poort lopen
Sssssssssssttttquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Pas jij zelf de spelfouten al aan in quotes![]()
Misschien wel Yairo en Chayenne.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Lopend naar de poort ??? Komt Wilgo erin ??![]()
Gewoon aan de trekhaak vastbindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op haar knieën naar de poort was nog passender geweest.![]()
Wat zal ze balenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef pasjesjen het volgende:
dr kindjes zijn er
Ik zou niet eens willen dat dat wijf me zou aanraken met al die bedreigingen van 'r.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloof dat Huub een beetje beledigd is dat natasia hem niet wilde omhelzen..hahaha nu gaat hij scanderen..""Natasia gaat naar huis olee olee"...
ja verschil in mensen kan je in die KOOI mooi zien!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
Jaap en Huub hebben zich nu ook gedistantieerd van Nataisa, die blijkbaar in een sfeer van haat en nijd afscheid wil nemen. Op een afstandje staan ze te zingen dat Natasia naar huis gaat.
Dan komen haar kinderen in beeld.
Meteen houden ze op te schreeuwen.
Jaap: "Kinderen"
Huub: "Nee dat gun ik haar wel."
dat was een heel freaky beeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
Mama is weer terug, mama is weer terug.... mama is weer terug.... MAMA IS WEER TERUG.
[afbeelding]
Idd, het had niet langer moeten duren als dat ik met de vilegenmepper een naar insect terecht wijs.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:56 schreef Marrije het volgende:
Duurt me te lang, ik ga naar bed. Jammer want ik had Natas graag uitgezwaaid.
beetje donkere capquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
Mama is weer terug, mama is weer terug.... mama is weer terug.... MAMA IS WEER TERUG.
[afbeelding]
Haha.. zou me niets verbazen. Die hele familie ziet echt consequent alles verkeerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is de echte verliezer volgens een van de zuster van Tas? Of verstond ik dat verkeerd
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Natasia zou moeten beseffen dat het spel voor haar is afgelopen... door de rest nog even op te stoken heeft ze in die 10 maanden niets geleerd
YEAH!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
Jaaaaaaaaa
JAAA het is echt echt waarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
RUST!
Weinig tranen, alleen een hoop gejammer en toneelspel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Krokodilletranen... helaas slecht te zien door waardeloze belichting door de regie.
[afbeelding]
Sweet dreams jappert.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
Pfhew..gelukkig...ik kan met een gerust hart naar bed.![]()
![]()
Doeei Natas...doeiii....sterk zijn he...wij zijn het ook.
![]()
Ben je niet bang dat ze je op komt zoeken? Je kan haar nu niet meer in de gaten houden...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
En als de camera op haar staat terwijl er 1 janktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef pasjesjen het volgende:
Huub natasia heeft een hart als het dr uitkomt![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
RUST!
Amen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
HALLELUJAH!
Je weet de avonden er wel uit te pikken Jap.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Als ze echt een trans is, dan hebben ze die tieten wel héél slecht gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef mahe het volgende:
die hormonen kuur bij nadir heeft iets te goed geholpen hij jankt echt als een wijf
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Voelen jullie ook zo'n enorme rust over je heen komen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Dat kind kan op commando janken, helaas voor haar wil het met poepen op commando nog niet lukkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Krokodilletranen... helaas slecht te zien door waardeloze belichting door de regie.
[afbeelding]
Wacht maar af tot vanacht !! Terror will rule the fridaymorning !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Please Nadia eerst dan, wat een ongelovelijke zeikstem heeft dat wijfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef riri het volgende:
nou één voor één die kutvrouwen nadia en amanda eruit
Nou ja, we hebben het probleem van de opwarming van de aarde nogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Mwah...ik woon op 3 hoog achter...met een beetje mazzel onderscheppen de buren der.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je op komt zoeken? Je kan haar nu niet meer in de gaten houden...![]()
Huub isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef Tissik het volgende:
Huub: wat haar mmoeder haar (Cheyenne) heeft aangedaan, dat gun ik geen enkel kind.
Huub was Nasty aan het bashen, maar stopte daar meteen mee toen hij Cheyenne zag.
Ik keek naar de stream, zag Lieke Huub "voeren" en bedacht net dat ik misschien nog opgeluchter ben dan zijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Van binnen besefte ze het niet helemaal, maar ze kookte wel. Ze wilde het naatuurlijk niet laten zien maar ja daar is ze niet erg goed in, dus ze werd maar hysterisch.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Pavement het volgende:
Ik weet het zwaar irritant, maar was kebeurt Natasia is weg, gescripte ontslag ronde ? was ze nog boos, iemand please.
Vergeet het maar, eerst gaat Nix eruit volgende maand wannabee popstarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef riri het volgende:
nou één voor één die kutvrouwen nadia en amanda eruit
Nou vooruit dan maar, omdat het feest isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af tot vanacht !! Terror will rule the fridaymorning !!
En dan hebben wij nog een muteknopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek naar de stream, zag Lieke Huub "voeren" en bedacht net dat ik misschien nog opgeluchter ben dan zij
Wat dacht je van Amandaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Please Nadia eerst dan, wat een ongelovelijke zeikstem heeft dat wijf![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek naar de stream, zag Lieke Huub "voeren" en bedacht net dat ik misschien nog opgeluchter ben dan zij
Dat is inderdaad haar enige reflex, zichzelf (en anderen) overschreeuwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Van binnen besefte ze het niet helemaal, maar ze kookte wel. Ze wilde het naatuurlijk niet laten zien maar ja daar is ze niet erg goed in, dus ze werd maar hysterisch.
Ik zeg kaartenactie om Huub te bedankenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
Give that man a cigar!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel Hubert![]()
Intensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zie amanda zitten dan.........net een verlopen heroinehoer whehehe
Lijkt me erg sterk. Dat heeft JdM vast wel ook laten vastleggen in het contract.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Zet ik net mijn computer aan: Natas eruit, Amoede wordt gedisd door een exje en daarnaast zit rogje vast voor een drugs gevalletje.
Heeft iedereen RTL Z gekeken vandaag!??? RTL gaat geen streams van de goudenkooi uitzenden (dus geen internet meer) afkicken dus voor velen!!
Zoek een woning bij 'r in de buurt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Nou zou mik eigenlijk wel willen weten hoe Natsaja aan haar kindjes en zusters uitlegt dat ze vanavond écht moet gaan stappen...
Ik mis haar nou al...
Vol is vast al bezig met een mailactie aan rtlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Zet ik net mijn computer aan: Natas eruit, Amoede wordt gedisd door een exje en daarnaast zit rogje vast voor een drugs gevalletje.
Heeft iedereen RTL Z gekeken vandaag!??? RTL gaat geen streams van de goudenkooi uitzenden (dus geen internet meer) afkicken dus voor velen!!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Nou zou ik eigenlijk wel willen weten hoe Natsaja aan haar kindjes en zusters uitlegt dat ze vanavond écht moet gaan stappen...
Ik mis haar nou al...
Ze hebben in ieder geval enige maanden gehad om de geluidsisolatie up te graden dus dat zal helpen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Wat afschuwelijk voor de buurt waar Natasia in woont dat ze weer terugkomt.
Dat zou wel hilarisch zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zeg kaartenactie om Huub te bedanken![]()
Toch kan ik die een stuk beter hebben dan Naad-ja.quote:
Jammer! Ik was net te laat om je eerste versie te quoten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Nou zou ik eigenlijk wel willen weten hoe Natsaja aan haar kindjes en zusters uitlegt dat ze vanavond écht moet gaan stappen...
Ik mis haar nou al...
Die foto's van jou laden heel moeilijk/langzaam trouwens. Geen idee waar dat aan ligt.quote:
Huub vindt het ook stijlloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Ik blijf me er trouwens over verbazen dat Natasia zó vol haat was tegen Huub. Ik dacht dat het veel meer een haat/liefde-verhouding was, maar bij Natasia was er blijkbaar alleen maar haat.
Hetr afscheid zou andersom heel anders geweest ziijn, maar Natasia kon haar nerderlaag niet verdragen en heeft eigenlijk de hele avond maar een beetje overscheeuwd.
De kindjes moeten nog een paar nachtjes elders logeren want madam wil bij-/uitslapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Ik mis haar nou al...
Klopt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die foto's van jou laden heel moeilijk/langzaam trouwens. Geen idee waar dat aan ligt.
Fok is bij mij erg langzaamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die foto's van jou laden heel moeilijk/langzaam trouwens. Geen idee waar dat aan ligt.
ja ze ging in style eruit..........helemaal TASquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Ik blijf me er trouwens over verbazen dat Natasia zó vol haat was tegen Huub. Ik dacht dat het veel meer een haat/liefde-verhouding was, maar bij Natasia was er blijkbaar alleen maar haat.
Hetr afscheid zou andersom heel anders geweest ziijn, maar Natasia kon haar nerderlaag niet verdragen en heeft eigenlijk de hele avond maar een beetje overscheeuwd.
Een waarheid als eenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef pasjesjen het volgende:
Huub stijlloos erin stijlloos eruit
Bij mij ook idd maar het is druk natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok is bij mij erg langzaam![]()
Maar bij mij is het logisch, teveel caps/gebruikers
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk, dat ik dit nog mee kan maken.
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef pasjesjen het volgende:
Huub stijlloos erin stijlloos eruit
Mensen kunnen veranderen als ze dat willenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.
volgens mij zei je dat net ook alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen het was op het nieuws! RTL 7/RTL Z ze gaan geen 24 uur streams meer doen omdat ze het een nette show willen maken en de internet mensen blijven anders agressie zien. Fons was aan het woord en wil geen agressie meer. Dus helaas geen streams meer, wat is nu echt wat we straks zien op tv.
En dat is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.
Here's one happy dude.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
Huub tegen Mitch: Ga je er vandoor? Ga je stappen vanavond?
Mitch: Ik wel ja....
De streams blijven gewoon te volgen via Talpaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen het was op het nieuws! RTL 7/RTL Z ze gaan geen 24 uur streams meer doen omdat ze het een nette show willen maken en de internet mensen blijven anders agressie zien. Fons was aan het woord en wil geen agressie meer. Dus helaas geen streams meer, wat is nu echt wat we straks zien op tv.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen als ze dat willen![]()
Dan vrees ik dat het einde oefening is...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
je hebt gewoon je galajurk aangetrokken!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen als ze dat willen![]()
Laat je er niet door uit het veld slaan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Ik was net te laat om je eerste versie te quoten.![]()
Je loopt achterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Die is in het water gevallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
je hebt gewoon je galajurk aangetrokken!
En hoe zat het nou met jullie zeppelin-actie?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
Hebben wilgo en de kids (en de buurt) kapitalen uitgegeven met sms-en om natasio niet dichtbij te hebben, wordt ze eruit gestemd...
mitch zegt gedag! hij komt zondag weerquote:
Hoe heeft ze die gedag gezegd dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef Zora01 het volgende:
wat eenm zielig wijf. hoe ze Huub, Lieke en jaap gedag zegt
Neem me niet kwalijk dat ik hier een oprechte post van jou even gebruik om mijn subjectieve ongenoegen over een stuk feaces even te uiten: Wat daar ooit ingestopt is kan alleen op een plekje acher het CS geëvenaard worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet 'r bijna van kotsen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef riri het volgende:
nadia gaat gewon weer met dat kleffe gegrag door bij amanda waar ze bij natasia is opgehouden....kleuters zijn het
Met de woorden "Bedankt voor het spelen"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe heeft ze die gedag gezegd dan?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je loopt achter![]()
www.degoudenkooi.tv stopt dus geen verslagen, VV, gratis filmpjes en nieuws meer.
De streams daarentegen gaan WEL door en blijven betaald via een speciale streamingsite van TALPA en niet RTL. JdM is niet gek om z'n goudmijntje op te geven![]()
Geloof het pas als ik het zie. Ik kan me niet voorstellen dat JdM niet heeft laten vast leggen dat de streams ook door moeten gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Alle 3 een hand gegeven. Huub wou haar nog een knuffel geven, maar ze duwde 'm weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe heeft ze die gedag gezegd dan?
De streams blijven ook gewoon doorgaan via Talpaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof het pas als ik het zie. Ik kan me niet voorstellen dat JdM niet heeft laten vast leggen dat de streams ook door moeten gaan.
jammer !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef F04 het volgende:
De zwarte diva is weg. Toch een beetje jammer.
..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef F04 het volgende:
Ooooooh....Boefje....;)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Voor ¤5,- vertel ik je hoe je gratis streams kunt kijken![]()
JA DIE IS ERRUG.................quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan die Nadia niet gewoon even uit beeld verdwijnen met dat theatrale nepkarakter van d'r![]()
Dank, niets schokkends dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
mitch zegt gedag! hij komt zondag weer
Ik hoop dat ze goede nazorg krijgtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef F04 het volgende:
Ik heb ook best honger dus maar mijn Mexicaanse tortilla ovenschotel bijgepakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb nu ook zin in een frikandel met een heleboel mayo
..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Brian spreekt de onvergetelijke woorden - TAS IS NOG STEEDS BIJ ONS!
Ik had ingeschat dat Natasia ook wel wist dat het maar een spel was, en dat haar vijanden geen "echte" vijanden waren. Ze is ook af en toe heel close geweest met Huub. En dan zó'n afscheid, vol ranzige hatelijkheid. Klein, heel klein. Valt me echt van haar tegen. Had haar grootser ingeschat, en verwacht dat ze het nog even "bij zou leggen" met Huub (die daar zeker voor zou hebben opengestaan). Wat mij betreft is ze nu echt door de mand gevallen.. Bah, wat een loeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* neuriet "afscheid nemen bestaat niet"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
Jezus zeg, ze doen net of ze dood is
Br: Tas is nog steeds bij ons![]()
Niet om het 1 of ander maar dat klinkt errugggggg lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik heb ook best honger dus maar mijn Mexicaanse tortilla ovenschotel bijgepakt.
Internetuitzendingen wordt verward met streams. De internetuitzendingen worden gestopt bij RTL, de streams blijven bij Talpa.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof het pas als ik het zie. Ik kan me niet voorstellen dat JdM niet heeft laten vast leggen dat de streams ook door moeten gaan.
Daar was ik alleen maar aanhangsel, Disana ligt nu helemaal kapot in bed, ze heeft de exit gemist...... dat vliegen was vermoeiender dan ze dacht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
je hebt gewoon je galajurk aangetrokken!
En hoe zat het nou met jullie zeppelin-actie?
groepje Brian Amanda Nadia gaat zeker fout ik zeg binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
KIJK BRIAN AMANDA EN NADIA ZITTEN IN DE CHILL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
écht belachelijk wat een toneel
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar was ik alleen maar aanhangsel, Disana ligt nu helemaal kapot in bed, ze heeft de exit gemist...... dat vliegen was vermoeiender dan ze dacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |