De streams blijven ook gewoon doorgaan via Talpaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof het pas als ik het zie. Ik kan me niet voorstellen dat JdM niet heeft laten vast leggen dat de streams ook door moeten gaan.
jammer !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef F04 het volgende:
De zwarte diva is weg. Toch een beetje jammer.
..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef F04 het volgende:
Ooooooh....Boefje....;)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Voor ¤5,- vertel ik je hoe je gratis streams kunt kijken![]()
JA DIE IS ERRUG.................quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan die Nadia niet gewoon even uit beeld verdwijnen met dat theatrale nepkarakter van d'r![]()
Dank, niets schokkends dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
mitch zegt gedag! hij komt zondag weer
Ik hoop dat ze goede nazorg krijgtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef F04 het volgende:
Ik heb ook best honger dus maar mijn Mexicaanse tortilla ovenschotel bijgepakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb nu ook zin in een frikandel met een heleboel mayo
..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef Dark het volgende:
Brian spreekt de onvergetelijke woorden - TAS IS NOG STEEDS BIJ ONS!
Ik had ingeschat dat Natasia ook wel wist dat het maar een spel was, en dat haar vijanden geen "echte" vijanden waren. Ze is ook af en toe heel close geweest met Huub. En dan zó'n afscheid, vol ranzige hatelijkheid. Klein, heel klein. Valt me echt van haar tegen. Had haar grootser ingeschat, en verwacht dat ze het nog even "bij zou leggen" met Huub (die daar zeker voor zou hebben opengestaan). Wat mij betreft is ze nu echt door de mand gevallen.. Bah, wat een loeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.
* neuriet "afscheid nemen bestaat niet"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
Jezus zeg, ze doen net of ze dood is
Br: Tas is nog steeds bij ons![]()
Niet om het 1 of ander maar dat klinkt errugggggg lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik heb ook best honger dus maar mijn Mexicaanse tortilla ovenschotel bijgepakt.
Internetuitzendingen wordt verward met streams. De internetuitzendingen worden gestopt bij RTL, de streams blijven bij Talpa.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof het pas als ik het zie. Ik kan me niet voorstellen dat JdM niet heeft laten vast leggen dat de streams ook door moeten gaan.
Daar was ik alleen maar aanhangsel, Disana ligt nu helemaal kapot in bed, ze heeft de exit gemist...... dat vliegen was vermoeiender dan ze dacht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
je hebt gewoon je galajurk aangetrokken!
En hoe zat het nou met jullie zeppelin-actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |