En beter nog: een kloppend imagoquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan was ze de moeder die haar kinderen in de steek laat en vanwege fysiek geweld de villa uitgegooid wordt...
Hmm, prachtig imago.
mja ik wil gewoon met eigen ogen zien dat ze oprot!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik schaam me ook voor mezelf en voor jou![]()
en de rest ole olequote:Op donderdag 26 juli 2007 23:54 schreef cindy10 het volgende:
hahahaha zal ze gelijk in de boeien geslagen worden,voor bedreiging??![]()
![]()
![]()
dat moet mijn dochter van bijna 5 ook altijd zeggen als ze bij een vriendinnetje heeft gespeeltquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef pasjesjen het volgende:
en verder natasia moet naar de poort lopen
Sssssssssssttttquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Pas jij zelf de spelfouten al aan in quotes![]()
Misschien wel Yairo en Chayenne.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
Lopend naar de poort ??? Komt Wilgo erin ??![]()
Gewoon aan de trekhaak vastbindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op haar knieën naar de poort was nog passender geweest.![]()
Wat zal ze balenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef pasjesjen het volgende:
dr kindjes zijn er
Ik zou niet eens willen dat dat wijf me zou aanraken met al die bedreigingen van 'r.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloof dat Huub een beetje beledigd is dat natasia hem niet wilde omhelzen..hahaha nu gaat hij scanderen..""Natasia gaat naar huis olee olee"...
ja verschil in mensen kan je in die KOOI mooi zien!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
Jaap en Huub hebben zich nu ook gedistantieerd van Nataisa, die blijkbaar in een sfeer van haat en nijd afscheid wil nemen. Op een afstandje staan ze te zingen dat Natasia naar huis gaat.
Dan komen haar kinderen in beeld.
Meteen houden ze op te schreeuwen.
Jaap: "Kinderen"
Huub: "Nee dat gun ik haar wel."
dat was een heel freaky beeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
Mama is weer terug, mama is weer terug.... mama is weer terug.... MAMA IS WEER TERUG.
[afbeelding]
Idd, het had niet langer moeten duren als dat ik met de vilegenmepper een naar insect terecht wijs.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:56 schreef Marrije het volgende:
Duurt me te lang, ik ga naar bed. Jammer want ik had Natas graag uitgezwaaid.
beetje donkere capquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
Mama is weer terug, mama is weer terug.... mama is weer terug.... MAMA IS WEER TERUG.
[afbeelding]
Haha.. zou me niets verbazen. Die hele familie ziet echt consequent alles verkeerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is de echte verliezer volgens een van de zuster van Tas? Of verstond ik dat verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |