Haha.. zou me niets verbazen. Die hele familie ziet echt consequent alles verkeerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is de echte verliezer volgens een van de zuster van Tas? Of verstond ik dat verkeerd
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Natasia zou moeten beseffen dat het spel voor haar is afgelopen... door de rest nog even op te stoken heeft ze in die 10 maanden niets geleerd
YEAH!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
Jaaaaaaaaa
JAAA het is echt echt waarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
RUST!
Weinig tranen, alleen een hoop gejammer en toneelspel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Krokodilletranen... helaas slecht te zien door waardeloze belichting door de regie.
[afbeelding]
Sweet dreams jappert.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
Pfhew..gelukkig...ik kan met een gerust hart naar bed.![]()
![]()
Doeei Natas...doeiii....sterk zijn he...wij zijn het ook.
![]()
Ben je niet bang dat ze je op komt zoeken? Je kan haar nu niet meer in de gaten houden...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
En als de camera op haar staat terwijl er 1 janktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef pasjesjen het volgende:
Huub natasia heeft een hart als het dr uitkomt![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
RUST!
Amen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
HALLELUJAH!
Je weet de avonden er wel uit te pikken Jap.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
Als ze echt een trans is, dan hebben ze die tieten wel héél slecht gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef mahe het volgende:
die hormonen kuur bij nadir heeft iets te goed geholpen hij jankt echt als een wijf
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Voelen jullie ook zo'n enorme rust over je heen komen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Dat kind kan op commando janken, helaas voor haar wil het met poepen op commando nog niet lukkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Krokodilletranen... helaas slecht te zien door waardeloze belichting door de regie.
[afbeelding]
Wacht maar af tot vanacht !! Terror will rule the fridaymorning !!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Please Nadia eerst dan, wat een ongelovelijke zeikstem heeft dat wijfquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef riri het volgende:
nou één voor één die kutvrouwen nadia en amanda eruit
Nou ja, we hebben het probleem van de opwarming van de aarde nogquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Mwah...ik woon op 3 hoog achter...met een beetje mazzel onderscheppen de buren der.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je op komt zoeken? Je kan haar nu niet meer in de gaten houden...![]()
Huub isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef Tissik het volgende:
Huub: wat haar mmoeder haar (Cheyenne) heeft aangedaan, dat gun ik geen enkel kind.
Huub was Nasty aan het bashen, maar stopte daar meteen mee toen hij Cheyenne zag.
Ik keek naar de stream, zag Lieke Huub "voeren" en bedacht net dat ik misschien nog opgeluchter ben dan zijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Van binnen besefte ze het niet helemaal, maar ze kookte wel. Ze wilde het naatuurlijk niet laten zien maar ja daar is ze niet erg goed in, dus ze werd maar hysterisch.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef Pavement het volgende:
Ik weet het zwaar irritant, maar was kebeurt Natasia is weg, gescripte ontslag ronde ? was ze nog boos, iemand please.
Vergeet het maar, eerst gaat Nix eruit volgende maand wannabee popstarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef riri het volgende:
nou één voor één die kutvrouwen nadia en amanda eruit
Nou vooruit dan maar, omdat het feest isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af tot vanacht !! Terror will rule the fridaymorning !!
En dan hebben wij nog een muteknopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek naar de stream, zag Lieke Huub "voeren" en bedacht net dat ik misschien nog opgeluchter ben dan zij
Wat dacht je van Amandaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Please Nadia eerst dan, wat een ongelovelijke zeikstem heeft dat wijf![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek naar de stream, zag Lieke Huub "voeren" en bedacht net dat ik misschien nog opgeluchter ben dan zij
Dat is inderdaad haar enige reflex, zichzelf (en anderen) overschreeuwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Van binnen besefte ze het niet helemaal, maar ze kookte wel. Ze wilde het naatuurlijk niet laten zien maar ja daar is ze niet erg goed in, dus ze werd maar hysterisch.
Ik zeg kaartenactie om Huub te bedankenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
Give that man a cigar!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel Hubert![]()
Intensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |