quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zie amanda zitten dan.........net een verlopen heroinehoer whehehe
Lijkt me erg sterk. Dat heeft JdM vast wel ook laten vastleggen in het contract.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Zet ik net mijn computer aan: Natas eruit, Amoede wordt gedisd door een exje en daarnaast zit rogje vast voor een drugs gevalletje.
Heeft iedereen RTL Z gekeken vandaag!??? RTL gaat geen streams van de goudenkooi uitzenden (dus geen internet meer) afkicken dus voor velen!!
Zoek een woning bij 'r in de buurt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Nou zou mik eigenlijk wel willen weten hoe Natsaja aan haar kindjes en zusters uitlegt dat ze vanavond écht moet gaan stappen...
Ik mis haar nou al...
Vol is vast al bezig met een mailactie aan rtlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Zet ik net mijn computer aan: Natas eruit, Amoede wordt gedisd door een exje en daarnaast zit rogje vast voor een drugs gevalletje.
Heeft iedereen RTL Z gekeken vandaag!??? RTL gaat geen streams van de goudenkooi uitzenden (dus geen internet meer) afkicken dus voor velen!!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Nou zou ik eigenlijk wel willen weten hoe Natsaja aan haar kindjes en zusters uitlegt dat ze vanavond écht moet gaan stappen...
Ik mis haar nou al...
Ze hebben in ieder geval enige maanden gehad om de geluidsisolatie up te graden dus dat zal helpen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Wat afschuwelijk voor de buurt waar Natasia in woont dat ze weer terugkomt.
Dat zou wel hilarisch zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zeg kaartenactie om Huub te bedanken![]()
Toch kan ik die een stuk beter hebben dan Naad-ja.quote:
Jammer! Ik was net te laat om je eerste versie te quoten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Nou zou ik eigenlijk wel willen weten hoe Natsaja aan haar kindjes en zusters uitlegt dat ze vanavond écht moet gaan stappen...
Ik mis haar nou al...
Die foto's van jou laden heel moeilijk/langzaam trouwens. Geen idee waar dat aan ligt.quote:
Huub vindt het ook stijlloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Ik blijf me er trouwens over verbazen dat Natasia zó vol haat was tegen Huub. Ik dacht dat het veel meer een haat/liefde-verhouding was, maar bij Natasia was er blijkbaar alleen maar haat.
Hetr afscheid zou andersom heel anders geweest ziijn, maar Natasia kon haar nerderlaag niet verdragen en heeft eigenlijk de hele avond maar een beetje overscheeuwd.
De kindjes moeten nog een paar nachtjes elders logeren want madam wil bij-/uitslapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef demins het volgende:
Ik mis haar nou al...
Klopt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die foto's van jou laden heel moeilijk/langzaam trouwens. Geen idee waar dat aan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |