Een waarheid als eenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef pasjesjen het volgende:
Huub stijlloos erin stijlloos eruit
Bij mij ook idd maar het is druk natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok is bij mij erg langzaam![]()
Maar bij mij is het logisch, teveel caps/gebruikers
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk, dat ik dit nog mee kan maken.
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Ik blijf me er trouwens over verbazen dat Natasia zó vol haat was tegen Huub. Ik dacht dat het veel meer een haat/liefde-verhouding was, maar bij Natasia was er blijkbaar alleen maar haat.
Hetr afscheid zou andersom heel anders geweest ziijn, maar Natasia kon haar nerderlaag niet verdragen en heeft eigenlijk de hele avond maar een beetje overscheeuwd.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:12 schreef pasjesjen het volgende:
Huub stijlloos erin stijlloos eruit
Mensen kunnen veranderen als ze dat willenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.
volgens mij zei je dat net ook alquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen het was op het nieuws! RTL 7/RTL Z ze gaan geen 24 uur streams meer doen omdat ze het een nette show willen maken en de internet mensen blijven anders agressie zien. Fons was aan het woord en wil geen agressie meer. Dus helaas geen streams meer, wat is nu echt wat we straks zien op tv.
En dat is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.
Here's one happy dude.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
Huub tegen Mitch: Ga je er vandoor? Ga je stappen vanavond?
Mitch: Ik wel ja....
De streams blijven gewoon te volgen via Talpaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen het was op het nieuws! RTL 7/RTL Z ze gaan geen 24 uur streams meer doen omdat ze het een nette show willen maken en de internet mensen blijven anders agressie zien. Fons was aan het woord en wil geen agressie meer. Dus helaas geen streams meer, wat is nu echt wat we straks zien op tv.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen als ze dat willen![]()
Dan vrees ik dat het einde oefening is...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
je hebt gewoon je galajurk aangetrokken!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen als ze dat willen![]()
Laat je er niet door uit het veld slaan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Ik was net te laat om je eerste versie te quoten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |