En dat is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is denk ik een kind van de straat Gert. Alleen primaire reacties kun je dan vaak verwachten. Ze geeft alleen maar door wat er ooit in gestopt is.
Here's one happy dude.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
Huub tegen Mitch: Ga je er vandoor? Ga je stappen vanavond?
Mitch: Ik wel ja....
De streams blijven gewoon te volgen via Talpaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen het was op het nieuws! RTL 7/RTL Z ze gaan geen 24 uur streams meer doen omdat ze het een nette show willen maken en de internet mensen blijven anders agressie zien. Fons was aan het woord en wil geen agressie meer. Dus helaas geen streams meer, wat is nu echt wat we straks zien op tv.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen als ze dat willen![]()
Dan vrees ik dat het einde oefening is...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen het was op het nieuws! RTL 7/RTL Z ze gaan geen 24 uur streams meer doen omdat ze het een nette show willen maken en de internet mensen blijven anders agressie zien. Fons was aan het woord en wil geen agressie meer. Dus helaas geen streams meer, wat is nu echt wat we straks zien op tv.
je hebt gewoon je galajurk aangetrokken!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen als ze dat willen![]()
Laat je er niet door uit het veld slaan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammer! Ik was net te laat om je eerste versie te quoten.![]()
Je loopt achterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:08 schreef carpediem23 het volgende:
Zet ik net mijn computer aan: Natas eruit, Amoede wordt gedisd door een exje en daarnaast zit rogje vast voor een drugs gevalletje.
Heeft iedereen RTL Z gekeken vandaag!??? RTL gaat geen streams van de goudenkooi uitzenden (dus geen internet meer) afkicken dus voor velen!!
Die is in het water gevallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
je hebt gewoon je galajurk aangetrokken!
En hoe zat het nou met jullie zeppelin-actie?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
Hebben wilgo en de kids (en de buurt) kapitalen uitgegeven met sms-en om natasio niet dichtbij te hebben, wordt ze eruit gestemd...
mitch zegt gedag! hij komt zondag weerquote:
Hoe heeft ze die gedag gezegd dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef Zora01 het volgende:
wat eenm zielig wijf. hoe ze Huub, Lieke en jaap gedag zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |