Ze komen die heks verbranden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Natasia heeft fakkels gezien.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
leuk muziekje onder het gejank en gepaf van rattteman
is ze alweer terug van de feboquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Gejank met een (goede) reden kan ik best hebben, maar dit gaat werkelijk nergens overquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad alléén maar erger, geloof ik......![]()
Ik zag het nr.. (2159) toevallig het nummer van mijn pinpas...ik besefte gelijk dat er hier hogere machten in het spel waren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Japppppppppppppppie
Zakdoekie in de aanslag![]()
Die jongen zat met iemand 10 maanden in een huis 24 uur per dag , heeel menselijk dus dat je je kut voelt als je diegene moet wegstemmen, zelfs Huub snapt dat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, valse tranen van Brian? Of toch echt.......ik denk het eerste!
Oeps, dus toch een feestje vanavond.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Tja, die sigaren pakt hij altijd op goede momenten, die tranen begrijp ik dan ook niet zo. Met een beetje pech dooft die sigaar weer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
leuk muziekje onder het gejank en gepaf van rattteman
Tja en als ze dan uiteindelijk weer eens niet vertrekt dan moet je eens horen wat voor een vuiligheid dat wijf weer begint te spuien. Dit natuurlijk onder luid sarcastisch gelach. Ik ben onschendbaar wordt dan weer als een mantra herhaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas neemt weer eens afscheid..... echt een dejavu
volgens mij had ze zo n enkelband moeten krijgen maar ja........er is geen aangifte gedaan he........niet voor fysiek geweld en niet tot aanzetten van haat dus ja.........dan maar via een stemming de kooi uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
Natasja verdient het eigenlijk niet dat ze eruit word gestemd, ze had al voor straf thuis moeten zitten.
ze zei: ik heb de fakkels gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
Natas: "Ja ik ben net geweest en ik heb (onverstaanbaar) gezien."
Kinderen+wilgo zullen er wel zijn.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zag het nr.. (2159) toevallig het nummer van mijn pinpas...ik besefte gelijk dat er hier hogere machten in het spel waren.![]()
Ach, waren die van u!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeee Nossie...![]()
Mwah...ik kijk het efkes aan...kan zomaar zijn dat ik zojuist 4 euro over de balk blijk te hebben gegooid.![]()
Brian vind ik bikkelhard qua spel. Je hoort mij niet zeggen dat iemand niet kan gaan huilen, integendeel. Bij Brian heb ik twijfels.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Die jongen zat met iemand 10 maanden in een huis 24 uur per dag , heeel menselijk dus dat je je kut voelt als je diegene moet wegstemmen, zelfs Huub snapt dat.
en pas 2 weken in de kooi! heel erugggggggggggggg die gaat over 4 weken!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat wat er ook gebeurt, Nadia altijd het hardst huilt en de meeste aandacht nodig heeft?
Zie het zo: we zijn massaal geroerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
Huub huilt ook
Wie gaat er caps maken![]()
8 huilen.... 800.000 juichen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Wat een rouwstemming. Is dit Natasja's gedagzegfeestje?![]()
Tja..wel logisch dat Brian overstuur is..al zolang samen in dat kuthuis..van alles mee gemaakt, erg lang maatjes en voor elkaar opgekomen en nu "moet" hij haar weg stemmen..dat voelt gewoon niet goed...quote:
Nee, bejaardenrap! Leuk!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:14 schreef Fast_Eddy het volgende:
die muziek is dat kleuter-rap ofzo ?
Ach ja....u begrijpt...met de jaren is die balk in mijn eigen ogen behoorlijk aangegroeid en ontneemt mij momenteel ieder zicht; ik heb dus eigenlijk geen flauw idee in welke richting ik mijn geld gooi.quote:
Het is altijd zo geweest dat ze vooraf hun stem bij de buren kenbaar moesten maken; dit ook i.v.m. de volgorde aan tafelquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch vrijwel elke ontslagronde gezien op de streams, maar sinds wanneer en waarom wordt er nu achter gestemd en niet gewoon aan de keukentafel?
De regel is dat iedereen van te voren zijn of haar stem uitbrengt voordat het in de officiele stemming komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch vrijwel elke ontslagronde gezien op de streams, maar sinds wanneer en waarom wordt er nu achter gestemd en niet gewoon aan de keukentafel?
Shmoopy wil jij deze COS even in 1249 veranderen ???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Dat is altijd al zo geweest, op grond van die stemming "achter" wordt de tafelschikking bepaald en de camera-instelling.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
De eerste spijtoptant...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef eeff het volgende:
Toch raar dat Natas eruit gaat.
Jeetje wat een verdriet daar. Ik kan me er heel goed iets bij voorstellen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Brian moet zijn stem achter gaan krijgen.....
Waar haal je dat veenlijk vandaan?quote:
Madame is onschendbaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Marrije het volgende:
Natas is gewoon al afscheid aan het nemen![]()
Achter steekt er wel een stokje voor![]()
Nah, wat maf, dat heb ik dan alle keren gemist.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is altijd zo geweest dat ze vooraf hun stem bij de buren kenbaar moesten maken; dit ook i.v.m. de volgorde aan tafel![]()
Het lot....wat doe je!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shmoopy wil jij deze COS even in 1249 veranderen ???![]()
Daar zeg je een waar woord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
Natasja verdient het eigenlijk niet dat ze eruit word gestemd, ze had al voor straf thuis moeten zitten.
Dat schijnen ze alle andere keren ook te hebben gedaan...pas later kwamen wij er achter dat dat zo is..ik geloofde het eerst ook niet..ze mogen er niks over tegen elkaar zeggen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Ach, hij was ondertussen alweer bezig om haar in te ruilen voor Nadia. Hij kwam nogal erg overdreven voor haar op m.b.t. Jaap.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tja..wel logisch dat Brian overstuur is..al zolang samen in dat kuthuis..van alles mee gemaakt, erg lang maatjes en voor elkaar opgekomen en nu "moet" hij haar weg stemmen..dat voelt gewoon niet goed...![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:18 schreef cobain94 het volgende:
Montage word ook al wegbezuinigd bij rtl. De bewoners zetten nu zelf al sfeermuziekjes aan op de achtergrond voor tv....
niet goed, IK voel mee HEERLIJK eindelijk zo als het hoort eruit die slechte MOEDER en Vislip.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tja..wel logisch dat Brian overstuur is..al zolang samen in dat kuthuis..van alles mee gemaakt, erg lang maatjes en voor elkaar opgekomen en nu "moet" hij haar weg stemmen..dat voelt gewoon niet goed...![]()
Huubje heeft de sociale rol van majoor Boszhardt overgenoemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef riri het volgende:
alles betrekken die mensen op zichzelf
huub heeft ook een vriendschapsband met natasia...hoor je die zo grienen als nadia?
huub doet het zelfs uit goede bedoelingen naar natasia
dat was wel een regel, nadat ilona er niet uit mocht worden gestemd omdat ze het had aangegevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:12 schreef Maria44 het volgende:
Natas heeft de fakkels gezien. Maar ze zegt niks over de stemming. Wordt ze verwijderd omdat ze openlijk accoord is gegaan met haar ontslag?
wat, 4 x de fontein? Nu al??quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
4 streams nu...... Er gaat wat gebeuren ! De redactie is op volle sterkte !!
Ja ik.............van blijdschapquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef cobain94 het volgende:
Zijn er ook fokkers die nu zitten te huilen?
Even in de spiegel kijken of haar tranen te zien zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Krokodillen tranen van Nada.
[afbeelding]
Da's een mooie capquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef Vandaag... het volgende:
Wonderlijk hoe Nadia bij alles de aandacht op zichzelf vestigt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef cobain94 het volgende:
Ik kan me nog net goed houden; maar het kost moeite......quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef cobain94 het volgende:
ze houdt de camera's goed in de gaten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef Vandaag... het volgende:
Wonderlijk hoe Nadia bij alles de aandacht op zichzelf vestigt
[afbeelding]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik ben tevree als se vanavond optieftquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
Alleen haar allerallerbeste vriendin Patricia die ze nu een paar maanden kentquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
als ik die natasia zo bezig zie met omhelzen denk ik bij mijzelf ......heeft zij dan niemand in de echte wereld?
Ik ben aan hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef cobain94 het volgende:
Dat met die fakkels snap ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze zei: ik heb de fakkels gezien
Jij bent dus geen die hard streamer want als je dat bent moet je weten dat het altijd al zo is geweest: eerst stem uitbrengen bij de buren , daarna pas in de stemmings ronde. Zo kunnen ze rekening houden met fakkels/auto/chauffeur/waar ze moeten zitten etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef burtbeej het volgende:
Waarom wordt dit niet gewoon aan tafel gedaanwat een onzin... dalijk is het: Ja Natasia blijft en zeggen ze niet wie het is
Als de regels toegepast worden, vliegt ze eruit omdat ze accoord is gegaan met haar ontslag, dus straf voor Tas.quote:
Ik zat er ook al aan te denken. Vooral die woordjes "Het is goed zo" dat hoor je heel vaak op een begrafenis.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef elcastel het volgende:
Een begrafenis is er niks bij. De regie zal het wel druk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |