Had net het filmpje bekeken....quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is een beetje drietig dat ze niet onschendbaar is..... zoals ze vanmorgen nog 2402 keer schreeuwde!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:56 schreef ToughLove het volgende:
Jaap van Otterlo kwam weer even op bezoek.
Zou wel een giller zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Nu denkt Natasja dat Huub en Lieke haar er niet uit gaan stemmen.![]()
Na het jankfestival..quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef Borga het volgende:
Hoe laat gaan ze stemmen
Ach hr demins wat gezellig u hier te treffen; ik was in een bedroefde stemming en vroeg mij af waar dat toch vandaan kwam. Welnu..het antwoord was hier te vinden zo bleek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie! U valt met uw adellijke neus in de boter!![]()
Tutututtu, hij zegt net : Waar is Amanda.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef farceman het volgende:
Nix heeft wel een grote rol in het geheel he.....hahahahah hij heeft nog geen 10 woorden gezegd
Ok, na de kooi is ze iig schendbaar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is een beetje drietig dat ze niet onschendbaar is..... zoals ze vanmorgen nog 2402 keer schreeuwde!![]()
Dus Heer Jappie is weer vertrokken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach hr demins wat gezellig u hier te treffen; ik was in een bedroefde stemming en vroeg mij af waar dat toch vandaan kwam. Welnu..het antwoord was hier te vinden zo bleek.![]()
Tja. Maar het is natuurlijk wel mooi als Amanda van gedachten verandert, of Nadia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef Kimberleyy het volgende:
Die blik van Huub waar Natasia het over heeft was een hint dat ze niet teveel dr bek open moet trekken!
genieten dit..............Yessssssquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, de lol van de stemming is er wel af zo?
Top OP, vooral de cap van Yairoquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar![]()
alleen het nummer is fout![]()
![]()
Dan zou ik het anders aanpakken en zeggen.. Als jullie mij eruit stemmen dan ben ik klaar met jullie.. zoietsquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Maar het is natuurlijk wel mooi als Amanda van gedachten verandert, of Nadia.
Gaarne achteraan aansluiten in de rij...u wilt te graag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Heer Jappie is weer vertrokken?![]()
Heb ik al gemeld in de FB... samen met de aanvraag voor een slotje voor mijn topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar![]()
![]()
Hij is weer super!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar![]()
![]()
Nou nee, want dat is weer een bedreiging en dan moeten ze alleen maar weer veel huilenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Dan zou ik het anders aanpakken en zeggen.. Als jullie mij eruit stemmen dan ben ik klaar met jullie.. zoiets![]()
ging z n tong uit blijdschap naar binnen??quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Perfect gespeeld door Brian, hij omarmd gelijk Nadia i.p.v. Natasia.
Ook goed!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Of het is een truc om de niemendalletjes op andere gedachten te brengen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga er steeds meer in geloven !!! Natasja geeft zelfs indirect haar zegen aan Nadia en Amanda om haar weg te sturen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |