Ze denkt bij zichzelf, dat heb ik goed geregeld door accoord te gaan met mijn ontslag, nu mag ik er niet uitgestemd worden, net als Ilona en ik geef Huub en Lieke de schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze gaat er dus niet uitNatasjas gevoel zegt dat het niet goed komt
Japppppppppppppppiequote:
Het wordt inderdaad alléén maar erger, geloof ik......quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
Het is toch echt zum kotzen dat eeuwige gejank van Nadia "ik wil graag populair zijn" Tranendal
Dat was de variant die we nog niet hebben gehad... de jankerd.
Even wachten totdat ze weer aandacht nodig heeft, anders gaat ze niet huilen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef mootie het volgende:
Kan iemand nog even dat plaatje van "AANDACHTSHOER" erin gooien?![]()
Toch blijft het een raar verhaal, maar ik geniet er wel van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Goed teken dat Natas als eerste moet.....kunnen ze haar voorbereiden op het goede nieuws !
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Kimberleyy het volgende:
Even voor alle duidelijkheid.. Stel Natasia wordt vanavond weggestemd, er komt dan geen nieuwe milionair voor in haar plaats?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef mootie het volgende:
Kan iemand nog even dat plaatje van "AANDACHTSHOER" erin gooien?![]()
Heeee Nossie...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoi !![]()
Gonna stay ?
21:30 u stemming ? Kan bijna niet wachten.....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch blijft het een raar verhaal, maar ik geniet er wel van.
Brian nu ook in tranen.
hele dag op t water doet goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef farceman het volgende:
Wat is Huub bruin opeens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |