Ze komen die heks verbranden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Natasia heeft fakkels gezien.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
leuk muziekje onder het gejank en gepaf van rattteman
is ze alweer terug van de feboquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Gejank met een (goede) reden kan ik best hebben, maar dit gaat werkelijk nergens overquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad alléén maar erger, geloof ik......![]()
Ik zag het nr.. (2159) toevallig het nummer van mijn pinpas...ik besefte gelijk dat er hier hogere machten in het spel waren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Japppppppppppppppie
Zakdoekie in de aanslag![]()
Die jongen zat met iemand 10 maanden in een huis 24 uur per dag , heeel menselijk dus dat je je kut voelt als je diegene moet wegstemmen, zelfs Huub snapt dat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, valse tranen van Brian? Of toch echt.......ik denk het eerste!
Oeps, dus toch een feestje vanavond.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Tja, die sigaren pakt hij altijd op goede momenten, die tranen begrijp ik dan ook niet zo. Met een beetje pech dooft die sigaar weer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
leuk muziekje onder het gejank en gepaf van rattteman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |