Dat is altijd al zo geweest, op grond van die stemming "achter" wordt de tafelschikking bepaald en de camera-instelling.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch vrijwel elke ontslagronde gezien op de streams, maar sinds wanneer en waarom wordt er nu achter gestemd en niet gewoon aan de keukentafel?
De eerste spijtoptant...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef eeff het volgende:
Toch raar dat Natas eruit gaat.
Jeetje wat een verdriet daar. Ik kan me er heel goed iets bij voorstellen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Brian moet zijn stem achter gaan krijgen.....
Waar haal je dat veenlijk vandaan?quote:
Madame is onschendbaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Marrije het volgende:
Natas is gewoon al afscheid aan het nemen![]()
Achter steekt er wel een stokje voor![]()
Nah, wat maf, dat heb ik dan alle keren gemist.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is altijd zo geweest dat ze vooraf hun stem bij de buren kenbaar moesten maken; dit ook i.v.m. de volgorde aan tafel![]()
Het lot....wat doe je!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shmoopy wil jij deze COS even in 1249 veranderen ???![]()
Daar zeg je een waar woord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
Natasja verdient het eigenlijk niet dat ze eruit word gestemd, ze had al voor straf thuis moeten zitten.
Dat schijnen ze alle andere keren ook te hebben gedaan...pas later kwamen wij er achter dat dat zo is..ik geloofde het eerst ook niet..ze mogen er niks over tegen elkaar zeggen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch vrijwel elke ontslagronde gezien op de streams, maar sinds wanneer en waarom wordt er nu achter gestemd en niet gewoon aan de keukentafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |