Ze komen die heks verbranden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Natasia heeft fakkels gezien.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
leuk muziekje onder het gejank en gepaf van rattteman
is ze alweer terug van de feboquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Gejank met een (goede) reden kan ik best hebben, maar dit gaat werkelijk nergens overquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad alléén maar erger, geloof ik......![]()
Ik zag het nr.. (2159) toevallig het nummer van mijn pinpas...ik besefte gelijk dat er hier hogere machten in het spel waren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Japppppppppppppppie
Zakdoekie in de aanslag![]()
Die jongen zat met iemand 10 maanden in een huis 24 uur per dag , heeel menselijk dus dat je je kut voelt als je diegene moet wegstemmen, zelfs Huub snapt dat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, valse tranen van Brian? Of toch echt.......ik denk het eerste!
Oeps, dus toch een feestje vanavond.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Tja, die sigaren pakt hij altijd op goede momenten, die tranen begrijp ik dan ook niet zo. Met een beetje pech dooft die sigaar weer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
leuk muziekje onder het gejank en gepaf van rattteman
Tja en als ze dan uiteindelijk weer eens niet vertrekt dan moet je eens horen wat voor een vuiligheid dat wijf weer begint te spuien. Dit natuurlijk onder luid sarcastisch gelach. Ik ben onschendbaar wordt dan weer als een mantra herhaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Natas neemt weer eens afscheid..... echt een dejavu
volgens mij had ze zo n enkelband moeten krijgen maar ja........er is geen aangifte gedaan he........niet voor fysiek geweld en niet tot aanzetten van haat dus ja.........dan maar via een stemming de kooi uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef blomst het volgende:
Natasja verdient het eigenlijk niet dat ze eruit word gestemd, ze had al voor straf thuis moeten zitten.
ze zei: ik heb de fakkels gezienquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
Natas: "Ja ik ben net geweest en ik heb (onverstaanbaar) gezien."
Kinderen+wilgo zullen er wel zijn.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zag het nr.. (2159) toevallig het nummer van mijn pinpas...ik besefte gelijk dat er hier hogere machten in het spel waren.![]()
Ach, waren die van u!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeee Nossie...![]()
Mwah...ik kijk het efkes aan...kan zomaar zijn dat ik zojuist 4 euro over de balk blijk te hebben gegooid.![]()
Brian vind ik bikkelhard qua spel. Je hoort mij niet zeggen dat iemand niet kan gaan huilen, integendeel. Bij Brian heb ik twijfels.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Die jongen zat met iemand 10 maanden in een huis 24 uur per dag , heeel menselijk dus dat je je kut voelt als je diegene moet wegstemmen, zelfs Huub snapt dat.
en pas 2 weken in de kooi! heel erugggggggggggggg die gaat over 4 weken!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat wat er ook gebeurt, Nadia altijd het hardst huilt en de meeste aandacht nodig heeft?
Zie het zo: we zijn massaal geroerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
Huub huilt ook
Wie gaat er caps maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |