8 huilen.... 800.000 juichen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Wat een rouwstemming. Is dit Natasja's gedagzegfeestje?![]()

Tja..wel logisch dat Brian overstuur is..al zolang samen in dat kuthuis..van alles mee gemaakt, erg lang maatjes en voor elkaar opgekomen en nu "moet" hij haar weg stemmen..dat voelt gewoon niet goed...quote:

Nee, bejaardenrap! Leuk!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:14 schreef Fast_Eddy het volgende:
die muziek is dat kleuter-rap ofzo ?

Ach ja....u begrijpt...met de jaren is die balk in mijn eigen ogen behoorlijk aangegroeid en ontneemt mij momenteel ieder zicht; ik heb dus eigenlijk geen flauw idee in welke richting ik mijn geld gooi.quote:

Het is altijd zo geweest dat ze vooraf hun stem bij de buren kenbaar moesten maken; dit ook i.v.m. de volgorde aan tafelquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch vrijwel elke ontslagronde gezien op de streams, maar sinds wanneer en waarom wordt er nu achter gestemd en niet gewoon aan de keukentafel?

De regel is dat iedereen van te voren zijn of haar stem uitbrengt voordat het in de officiele stemming komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch vrijwel elke ontslagronde gezien op de streams, maar sinds wanneer en waarom wordt er nu achter gestemd en niet gewoon aan de keukentafel?

Shmoopy wil jij deze COS even in 1249 veranderen ???quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef shmoopy het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |