abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51845377
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Dan lijkt het me onmogelijk dat er tijdens al die controles niets gevonden is.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51845406
quote:

[..]

Mwa, als je in Italie zit, terwijl de controleurs je in Mexico zoeken, vinden ze niks.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_51845434
Ik zeg al sinds 5 dagen dat Ramsmussen eruit moest , dus ik sta helemaal achter dit besluit.

Ik begrijp niet dat er nog iemand tegen is , wanneer duidelijk is gworden dat Ramsussen niet in Mexico maar in de Dolomieten zat.

In het belang van de sport en de (hopenlijk ) nieuwe weg , was het onomgaanbaar dat Ramsussen eruit moest.
pi_51845468
?????!!!!!

Wat ik werkelijk niet snap is waarom ze Rasmussen uit de tour halen.
ok, die jongen heeft gelogen over zijn verblijfplaats in de periode juni, So What?!

Dit had een legendarische touroverwinning voor de Rabobank ploeg kunnen worden en dan wordt er dit besloten om een overtreding van de "huisregels"?
Die jongen is notabene al 14x negatief getest op doping dus is gewoon clean volgens de reglementen.
Ik dacht dat dat er in de hedendaagse topsport commercieel ipv principieel beleid werd gevoerd?

ik had hem iig na de tour in alle stille disciplinair gestraft ipv van deze domme beslissing te nemen.

Erkan
pi_51845483
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
- Rasmussen was onvindbaar voor out of compitiion controle
- Rasmussen gaf aan in Mexico geweest te zijn maar dat niet of niet goed doorgegeven te hebben
- Rasmussen zat feitelijk in Italië ?
en hopenlijk ga je nu eindelijk begrijpen , dat Ramsussen wel degenlijk 4 keer voro een controlle onopvindbaar was.

Wat een verspilde energie al die Posts van osn. Niet waar?
pi_51845491
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:33 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Mwa, als je in Italie zit, terwijl de controleurs je in Mexico zoeken, vinden ze niks.
Ik bedoel dat ze nu niks meer kunnen vinden. Dat snap ik niet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:37:45 #207
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51845508
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:48 schreef Kallstrom het volgende:
...zware straf van Rabobank als je zo dicht bij de winst bent.
Normen en waarden zijn lekker rekkelijk
Wasserwunderland
pi_51845519
Zijn er uberhaupt reacties van andere renners (behalve rabo) sinds gisterenavond? En zoja, waar kan ik die vinden?
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:38:20 #209
40566 Ericr
Livewrong
pi_51845526
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ze nu niks meer kunnen vinden. Dat snap ik niet.
Verdiep je eens in de middelen die als doping zijn aangemerkt. De kunst is om zulke middelen te gebruiken die je sterker maken maar kort zijn op te sporen.
pi_51845528
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:32 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Bedankt voor je toevoeging...
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:39:02 #211
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51845539
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef escalade het volgende:
?????!!!!!

ok, die jongen heeft gelogen over zijn verblijfplaats in de periode juni, So What?!

Dit had een legendarische touroverwinning voor de Rabobank ploeg kunnen worden en dan wordt er dit besloten om een overtreding van de "huisregels"?
Die jongen is notabene al 14x negatief getest op doping dus is gewoon clean volgens de reglementen.
Ik dacht dat dat er in de hedendaagse topsport commercieel ipv principieel beleid werd gevoerd?

ik had hem iig na de tour in alle stille disciplinair gestraft ipv van deze domme beslissing te nemen.

Erkan
Right, wat denk je dat de commerciele gevolgen zijn als die bron van de rabo naar de pers stapt met zijn verhaal en de rabobank zelf niets heeft gedaan. Dan zijn de commerciele gevolgen niet meer te overzien. Nu houdt de rabobank de controle over de situatie en dat is ECHT het beste wat ze kunnen doen.
En of hij negatief test tijdens de tour is totaal irrelevant in deze situatie.
pi_51845544
quote:
?????!!!!!

Erkan
Waar het om gaat is eigenlijk het volgende, mocht de media er eerder achter gekomen zijn, dat Rasmussen gelogen heeft over zijn verblijfplaats, dan wordt het voor de Rabo een zeer onhoudbare situatie. Het zal een moeilijke keuze zijn geweest, maar het was de enige mogelijkheid om met een ongeschonden naam uit de tour te komen.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:39:27 #213
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51845547
quote:
Jij snapt er echt helemaal niks van Ben je echt zo naief om te denken dat ie in Italie alleen maar een bergritje heeft gereden en pasta's en pizza's heeft gegeten?!
quote:
Dit had een legendarische touroverwinning
Idd, in het rijtje van Landis...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51845572
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef CANARIS het volgende:

[..]

en hopenlijk ga je nu eindelijk begrijpen , dat Ramsussen wel degenlijk 4 keer voro een controlle onopvindbaar was.

Wat een verspilde energie al die Posts van osn. Niet waar?
En daar komen ze nu mee? Drie dagen voor aankomst in Parijs? Bij de start tweeëneenhalve week geleden was hij twee keer onvindbaar en was hij gerechtigd tot deelname. Is dit het "nieuwe wielrennen"? Dit slaat nergens op.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51845595
quote:

[..]

Neehoor dat is zeker niet onmogelijk. Lang niet alles is langere tijd op te sporen. En het kan zijn dat hij technisch gewoon de controles vooruit was of is.
Net als EPO dat ook lange tijd niet op te sporen was. Ook Riis, Zabel en Armstrong zijn zeer regelmatig gecontroleerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:42:40 #216
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51845628
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neehoor dat is zeker niet onmogelijk. Lang niet alles is langere tijd op te sporen. En het kan zijn dat hij technisch gewoon de controles vooruit was of is.
Een half litertje bloed vinden ze volgens mij niet zo maar...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51845634
quote:
?????!!!!!

Erkan
Weer zo'n reactie van iemand die het blijkbaar niet snapt. Rasmussen heeft keihard gelogen over het feit waar hij een maand heeft uitgehangen, als je niks te verbergen hebt hoef je daar toch niet over te liegen, alsof Rabobank het erg zou vinden dat ie op Italiaanse bergen fiets ipv Mexicaanse. Hij is een maand lang onvindbaar voor onaangekondigde controles. Als je als ploegleiding een schone sport en behoud van goede naam voor je sponsor voorstaat kun je niet anders doen wat ze nu gedaan hebben. Dit verhaal was vroeg of laat toch uitgelekt en dan was de tourzege van Rasmussen ook bezoedeld geweest dus zoveel was die zege niet waard geweest. De Rabobank heeft als ploeg in ieder geval nu haar waardigheid behouden.

Mijn theorie is nog steeds dat Chicken daar een maandlang met een dokter aan de gang is geweest, geprepareerd voor de Tour. Ik heb Rasmussen altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar ik zou gewoon geen andere reden kunnen bedenken om anders over je verblijfplaats te liegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51845660
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:40 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

En daar komen ze nu mee? Drie dagen voor aankomst in Parijs? Bij de start tweeëneenhalve week geleden was hij twee keer onvindbaar en was hij gerechtigd tot deelname. Is dit het "nieuwe wielrennen"? Dit slaat nergens op.
Waar het om gaat is, dat een Italiaanse ex-wielrenner en wielercommentator Rasmussen in juni heeft zien testen in Italië, terwijl Rasmussen in Mexico zou moeten zitten. Dit is bij de Rabo gisteren bekend geworden, dat hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats. Rasmussen heeft het bevestigd en het was ook de druppel die de emmer deed overlopen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:44:01 #219
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51845664
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef Public_NME het volgende:

[..]

en dan lekker trainen en je lichaam raakt gewend aan de extra uitputting, gevolg is dat je vervolgens nog langer hard kan fietsen ook zonder doping.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:45:05 #220
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51845694
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Fugie het volgende:

[..]

Een stelselmatig gebruik van doping heeft denk ik ook wel voordelen in bijvoorbeeld de tour, ook al gebruik je daar niets.
Nope als je het continue gebruikt word je lichaam immuun, en heeft je lichaam meer nodig om effect te merken. Een normale dosis is dan niet meer voldoende. En aangezien er geen doping is die je 5 weken voor de tour kunt innemen en daarna het resultaat van merkt zonder dat het op te sporen is heb ik er zeer me twijfels over.
pi_51845699
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Volgens mij sporen ze bloedtransfusies met eigen verrijkt bloed ook niet op, zolang je binnen de grenzen blijft. Maar op die manier zou je er wel voor kunnen zorgen dat je je lichaam iedere dag in dezelfde (maximale) conditie is alsof je net aan de Tour bent begonnen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:47:05 #222
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51845753
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Nope als je het continue gebruikt word je lichaam immuun, en heeft je lichaam meer nodig om effect te merken. Een normale dosis is dan niet meer voldoende. En aangezien er geen doping is die je 5 weken voor de tour kunt innemen en daarna het resultaat van merkt zonder dat het op te sporen is heb ik er zeer me twijfels over.
Doping is heel breed, bloeddoping werkt trouwens enkele weken en zou precies goed zijn voor de 3 weken van de Tour.... (vandaar heb ik het gevoelen dat de Rabo ploeg meer weet, want het is echt niet helemaal kosjer)
pi_51845787
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:47 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Doping is heel breed, bloeddoping werkt trouwens enkele weken en zou precies goed zijn voor de 3 weken van de Tour....
En het feit dat doping heel breed is (er zijn behoorlijk veel stoffen die als doping aangemerkt worden) maakt het er niet beter op. Ik zou zeggen dat er behoorlijk wat middelen van die lijst af kunnen, puur omdat ze bijv. makkelijk verkrijgbaar zijn en puur omdat er bij enkele middelen niet echt bewezen is dat ze er harder van gaan fietsen/beter recuperen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:51:17 #224
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_51845833
de reacties van UCI (ik juich deze beslissing toe!) en ASO( andere renners RBO van harte welkom) zijn wel erg positief. ze klinken nogal opgelucht, blij dat hun chantage is gelukt...
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_51845938
De Nederlanders kunnen blijkbaar niet verdragen dat de Belgen Tom Boonen nog hebben. Eigen schuld, dikke buld van Rasmussen lijkt me. Tot nooit meer Michael
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:56:37 #226
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51845961
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef Peterke het volgende:
De Nederlanders kunnen blijkbaar niet verdragen dat de Belgen Tom Boonen nog hebben. Eigen schuld, dikke buld van Rasmussen lijkt me. Tot nooit meer Michael
wat is dat toch met die belgen dat ze denken dat dit iets met Tom "vreemd genoeg nooit betrapt" Boonen te maken heeft
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_51845977
quote:
we mogen niet veralgemenen, maar bij sommigen komt het zo over ja

niet kunnen verdragen dat de 'kutfransen' rabo aanpakken, maar dan zelf wel boonen de grond in stampen ... tja
pi_51846001
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:56 schreef teamlead het volgende:

wat is dat toch met die belgen dat ze denken dat dit iets met Tom "vreemd genoeg nooit betrapt" Boonen te maken heeft
omdat sommigen

Boonen

hebben gepost
pi_51846020
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

juist.

dus ik neem 2 jaar vollenbak anabolen. En dat gaat geen effect geven op mijn prestaties in de tour van 3 weken.. Anee je test immers niet meer positief op anabolen.
pi_51846045
Wees blij met je Boonen, een rennen die zo onsportief bezig is, die verliest al zn klasse op deze manier toch zeker..
pi_51846056
De rabo gaat waarschijnlijk gewoon van start.
pi_51846059
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wees blij met je Boonen, een rennen die zo onsportief bezig is, die verliest al zn klasse op deze manier toch zeker..
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:00:53 #233
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51846069
Mag je eigenlijk niet zonder ploeg rijden, een beetje zoals wanneer iemand uit een partij wordt gezet maar zijn/haar zetel mag houden?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:01:31 #234
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51846087
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef sjakie007 het volgende:
De rabo gaat waarschijnlijk gewoon van start.
ff alle frustratie eruit trappen en nog een etappeke winnen, boogerd ofzo
pi_51846090
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

omdat sommigen

Boonen

hebben gepost
Boonen had de afgelopen dagen zijn grote waffel moeten houden, ik had daarvoor nog respect voor deze NSB-er.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51846091
Volgens mij moet je met een ploeg rijden. En anders wordt het ook wel heel erg moeilijk, hoe doe je de bevoorrading in je eentje?
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:02:56 #237
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51846118
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:51 schreef Dr.Aart het volgende:
de reacties van UCI (ik juich deze beslissing toe!) en ASO( andere renners RBO van harte welkom) zijn wel erg positief. ze klinken nogal opgelucht, blij dat hun chantage is gelukt...
Hun chantage? Ze hebben Rasmussen gedwongen tegen RABO te liegen? Ik denk dat ze blij zijn dat er teams zijn die hun nek uitsteken voor een schone sport.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:03:24 #238
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51846131
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

omdat sommigen

Boonen

hebben gepost
Dat komt denk ik omdat Boonen al uitspraken deed voor hij bewijs had. Boonen zegt wat hij denkt en daar maakt hij geen vrienden mee. Van de week dat bericht over Rasmussen eruit (achter af goed, maar had net zo goed fout kunnen zijn) van Boonen, dat vond ik niet erg collegiaal.. eigenlijk ronduit onbeschoft.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:03:34 #239
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51846138
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:01 schreef sjakie007 het volgende:
Volgens mij moet je met een ploeg rijden. En anders wordt het ook wel heel erg moeilijk, hoe doe je de bevoorrading in je eentje?
Ach, bidonnetje lenen hier en daar. Het peloton zal wel welwillend tegenover hem staan
pi_51846163
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ach, bidonnetje lenen hier en daar. Het peloton zal wel welwillend tegenover hem staan
Dat denk ik ook
pi_51846189
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er onsportief aan Boonen dan? Hij nam het toch op voor Rasmussen
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51846207
quote:
tom boonen? is dat niet die renner die heel af en toe eens een etappe zege haalt maar nooit een rol van betekenis zal spelen in het eindklassement van de tour?

wat heeft die gast in de discussie over Rasmussen te zoeken
pi_51846246
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef escalade het volgende:

tom boonen? is dat niet die renner die heel af en toe eens een etappe zege haalt maar nooit een rol van betekenis zal spelen in het eindklassement van de tour?

wat heeft die gast in de discussie over Rasmussen te zoeken
ja, als een journalist met een micro voor je neus staat moet je toch iets zeggen hé

en boonen heeft toch ook recht op een mening, nee
pi_51846247
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wat is er onsportief aan Boonen dan? Hij nam het toch op voor Rasmussen
quote:
Naast Vinokourov trekt de groene truidrager ook Rasmussen in twijfel. "Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint. Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver", beweert de Quick Steprenner.
Straks wordt Evans ook eens betrapt
pi_51846298
Rabobank gaat starten!!
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_51846348
Goh, Boonen is wel een expert zeg. Al die controles en invallen zijn niet meer nodig. Voortaan kunnen we het ook gewoon aan Tom vragen.
pi_51846354
De overgebleven renners starten idd, zojuist aangegeven door Smeets in het journaal.
sig verwijderd door FA
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:13:04 #248
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51846369
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:10 schreef vw_caddy het volgende:
Rabobank gaat starten!!
Mooi zo. Duidelijk signaal naar het hele peleton.

Nu nog een etappewinst voor Boogerd graag. Die heeft wel een "troostprijs" verdiend
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:13:56 #249
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51846390
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:12 schreef Nielsch het volgende:
Goh, Boonen is wel een expert zeg. Al die controles en invallen zijn niet meer nodig. Voortaan kunnen we het ook gewoon aan Tom vragen.
met dieven vang je dieven
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:14:07 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51846421
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:08 schreef sjakie007 het volgende:

Straks wordt Evans ook eens betrapt
dus rasmussen mag beliegen en bedriegen en is een held. Boonen zegt een keer zijn mening en boonen is

tja...
pi_51846456
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:15 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dus rasmussen mag beliegen en bedriegen en is een held. Boonen zegt een keer zijn mening en boonen is

tja...
Kap eens met die projectie .
pi_51846458
Contador is volgende. Die staat als 1 van de weinigen met Naam en toenaam op het bericht van de Guardia Civil na de Inval bij Fuentes.

[ Bericht 1% gewijzigd door CANARIS op 26-07-2007 10:22:44 ]
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:16:58 #254
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51846470
quote:

[..]

tja...
ik zie niemand beweren dat Rasmussen een held is hoor .

Je kunt toch niet volhouden dat de opmerking van Boonen collegiaal is? Op het moment dat hij die opmerking maakte, wist ook Boonen niet meer dan dat Rasmussen een waarschuwing had gekregen voor een administratieve fout.
pi_51846492
quote:

[..]

tja...
Ieder heeft recht op zijn mening, maar het soort mening dat Boonen heeft verkondigd heet bij ons in Nederland 'matennaaierij'.
pi_51846518
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef UtrechtSlim het volgende:

Ieder heeft recht op zijn mening, maar het soort mening dat Boonen heeft verkondigd heet bij ons in Nederland 'matennaaierij'.
de kampioen in matennaaierij is toch echt wel rasmussen hoor ... ik heb echt medelijden met boogerd en dekker.
pi_51846522
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat komt denk ik omdat Boonen al uitspraken deed voor hij bewijs had. Boonen zegt wat hij denkt en daar maakt hij geen vrienden mee. Van de week dat bericht over Rasmussen eruit (achter af goed, maar had net zo goed fout kunnen zijn) van Boonen, dat vond ik niet erg collegiaal.. eigenlijk ronduit onbeschoft.
BULL SHIT

Boonen is een van de wenige coureurs die zegt waar het op staat.
Dat Omerta gedoe van de Coureurs is pas om van te Kosten.

Ik vind Boonen een dwijl van een coureru , maar in deze geef ik hem groot gelijk.
pi_51846566
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:16 schreef teamlead het volgende:

Je kunt toch niet volhouden dat de opmerking van Boonen collegiaal is? Op het moment dat hij die opmerking maakte, wist ook Boonen niet meer dan dat Rasmussen een waarschuwing had gekregen voor een administratieve fout.
het is de titel van een topic, 'rasmussen is een held'

maar goed, boonen heeft ongelukkige uitspraken gedaan, maar om dan maar direct daar aan toe te voegen...
pi_51846572
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

och kom

kijk een de laatste threats door en hoe petitlapin werd aangevallen omdat hij het (Met flck enm ondergetekende) het waagde negatief over Rasmussen te schrijven.
pi_51846589
Rasmussen heeft geen doping gebruikt, maar Rabo heeft hem eruit geknikkerd omdat het een geldwolf is!

Hij heeft gezegd dat ie naar Mexico ging, en Rabo betaald geld voor zijn ticket, maar de smiecht gaat op de fiets naar Italie om daar te trainen...........geldklopper
pi_51846591
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:18 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

de kampioen in matennaaierij is toch echt wel rasmussen hoor ... ik heb echt medelijden met boogerd en dekker.
Exact . Bravo!
pi_51846611
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef RASPUSSY het volgende:
Rasmussen heeft geen doping gebruikt, maar Rabo heeft hem eruit geknikkerd omdat het een geldwolf is!

Hij heeft gezegd dat ie naar Mexico ging, en Rabo betaald geld voor zijn ticket, maar de smiecht gaat op de fiets naar Italie om daar te trainen...........geldklopper
schattig
pi_51846663
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:10 schreef vw_caddy het volgende:
Rabobank gaat starten!!
http://www.nu.nl/news/1170499/751/Rabo-renners_gaan_door.html
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 10:24:29 #264
862 Arcee
Look closer
pi_51846673
Nog steeds geen beelden van het gekkenhuis gisteravond in het hotel?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51846703
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Arcee het volgende:
Hier.
Hoi.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:26:53 #266
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51846729
zal boogerd ook nog uitspraken doen over een beuk uitdelen aan rasmussen ?
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:29:29 #267
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51846814
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:26 schreef Fugie het volgende:
Ik denk dat hij met stomheid geslagen is. Dat was ik gister toen ik het hoorde in ieder geval.
pi_51846839
Kan iemand het een wielrenleek als mij even kort uitleggen.

Waarom moest Rasmussen per se ontslagen worden, hij heeft toch geen doping gebruikt? Hij is toch telkens negatief getest? Is die leugen dan toch zo ernstig dat hij gelijk wordt ontslagen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51846844
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Arcee het volgende:
Check de NOS op Ned1.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 10:30:48 #270
862 Arcee
Look closer
pi_51846857
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef vw_caddy het volgende:
Check de NOS op Ned1.
Ja, dat was toch niks?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51846873
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Check de NOS op Ned1.
Dat is van vandaag allemaal.
sig verwijderd door FA
pi_51846875
Breukink en Dekker niet gezien vanmorgen?
pi_51846881
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef koningdavid het volgende:

Waarom moest Rasmussen per se ontslagen worden, hij heeft toch geen doping gebruikt? Hij is toch telkens negatief getest? Is die leugen dan toch zo ernstig dat hij gelijk wordt ontslagen?
Hij heeft zichzelf zo erg in leugens gewikkeld dat er geen andere uitweg meer was. Het vertrouwen is gewoon pleite.
pi_51846890
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:31 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat is van vandaag allemaal.
Vanmorgen om 9:00 uur zag ik beelden van een bierdrinkende Dekker in de bar gisteravond.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 10:32:15 #275
862 Arcee
Look closer
pi_51846896
quote:

Hij zei dat-ie in Mexico trainde, terwijl-ie daar nooit geweest is, maar in Italië zat. Dat is wel dubieus natuurlijk, wetende dat je als topsporter altijd moet aangeven waar je je bevindt.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:32:19 #276
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51846898
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

Ah, de Siciliaanse invloed is ook bij het gepeupel aanwezig. Beter een leugenaar dan een matennaaier nietwaar?
Wasserwunderland
pi_51846910
quote:

Dit is min of meer een bekentenis van dopinggebruik, waarom zou je anders liegen over je verblijfplaats? Dat is om dopingcontroles te ontlopen. En als Rabobank het na de Tour bekend had gemaakt, moesten ze gegarandeerd heel de tent sluiten.
sig verwijderd door FA
pi_51846965
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dit is min of meer een bekentenis van dopinggebruik, waarom zou je anders liegen over je verblijfplaats? Dat is om dopingcontroles te ontlopen. En als Rabobank het na de Tour bekend had gemaakt, moesten ze gegarandeerd heel de tent sluiten.
Aha, zo had ik het nog niet gezien. Thx voor de uitleg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:36:08 #279
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51847017
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef RASPUSSY het volgende:

Moet je speciaal voor dit topic een kloon aanmaken
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51847031
En daarnaast, de rabodirectie nam het voor Rasmussen op tijdens de gehele tour en de persconferentie. Nu blijkt dat hij toch heeft gelogen voelt de directie zich uiteraard genaaid.
pi_51847045
Oh ja, nog een vraag: Volgens iedereen is Rasmussen die periode dus in Italië geweest. Maar waarop is dat precies gebaseerd? Op dat verhaal van die ene Italiaan?
pi_51847076
De Rooij heeft dat gerucht voorgelegd aan Rasmussen en die heeft bekend.
pi_51847080
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja, nog een vraag: Volgens iedereen is Rasmussen die periode dus in Italië geweest. Maar waarop is dat precies gebaseerd? Op dat verhaal van die ene Italiaan?
Rasmussen is met dit verhaal geconfronteerd en heeft bekend dat 'ie daar was.
sig verwijderd door FA
pi_51847097
quote:
Ja, en hij heeft het direct daarna zelf bekend.
Rabo start gelukkig gewoon
pi_51847100
quote:
en het feit dat hij dat metteen toegaf toen hij ermee werd geconfronteerd
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:39:46 #286
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51847144
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:26 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat die 2 elkaar voorlopig even niet moeten tegenkomen
pi_51847214
Het is heel treurig, maar het is goed dat hij eruit is. Misschien zullen renners, na deze twee trieste voorbeelden van de afgelopen tijd, nog meer gaan beseffen dat je maar beter niet zo'n risico kunt nemen.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_51847251
Nu zal Dekker en co ook geen doping meer durven nemen zeker Die zullen nu ook nergens meer komen ... Nu weet ik waarom die Dekker gisteren zo te keer ging
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 juli 2007 @ 10:45:06 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51847288
Gelukkig start de rabo ploeg ja
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51847300
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:38 schreef MashDIX het volgende:

[..]

Rabo start gelukkig gewoon
Jammer. Van mij hadden ze mogen stoppen. Die hele tour interesseert me even geen moer meer op het moment.
pi_51847335
Wat een flop die hele Tour de France, en het was nog zo spannend
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:49:51 #292
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51847424
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Peterke het volgende:
Nu zal Dekker en co ook geen doping meer durven nemen zeker Die zullen nu ook nergens meer komen ... Nu weet ik waarom die Dekker gisteren zo te keer ging
Ach, rot toch 'n end op.
pi_51847443
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zolang het niet uit de controles blijkt, kun je dit niet zo stellig beweren natuurlijk. Waar het volgens mij heel duidelijk nu bij de Rabobank om gaat, is dat een renner over zo'n belangrijk onderwerp niet eerlijk is geweest. Daarmee is vertrouwen geschonden en hij beschadigt daarmee ook het imago van de ploeg (in potentie). zeker als dit in de media was gekomen voordat de Rabobank ploeg hiervan zelf op de hoogte was geweest. Los van het wel/niet gebruik van doping lijkt dit me van doorslaggevend belang te zijn voor het besluit tot ontslag. Een team kan niet functioneren wanneer één van de teamleden liegt over essentiële zaken en dingen achterhoudt.
pi_51847501
Ow wat hoop ik nu dat Boonen gepakt gaat worden voor doping .
pi_51847515
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jammer. Van mij hadden ze mogen stoppen. Die hele tour interesseert me even geen moer meer op het moment.
Nee, dat is helemaal lullig voor renners als Boogerd die zich uit de naad fietsen. Hij verdient het om de Tour op een waardige manier uit te fietsen.
pi_51847542
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:49 schreef Grobbel het volgende:

Ach, rot toch 'n end op.
als jullie boonen aanpakken, mogen wij toch ook - al heb ik zelf niets tegen dekker en boogerd
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:55:39 #297
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_51847596
De enige juiste beslissing die de Rabo-directie heeft kunnen nemen, hoe ongelovelijk kut het ook is dat hiermee heel je Tour verkloot wordt. Boogerd en Dekker hadden in deze vorm ook kunnen rijden voor een dagzege, alle moeite is nu voor niets geweest.

Wat hemeltergend stom van Rasmussen......

Wat een naaibeer is die Boonen zeg, met dat persoonlijk op Rasmussen spelen. Ik heb hem in eerdere jaren ook niet gehoord over de wel heel bijzondere wederopstanding van Landis bijvoorbeeld, het zal de kift wel zijn tussen ploegen uit NL en B
pi_51847598
Ben nu benieuwd naar het vervolg: Wat deed 'ie allemaal daar in Italië?
Hoi.
pi_51847643
boonen heeft zich trouwens ook heel negatief uitgelaten over vino, kunnen jullie daar ook over janken, of is dat niet zo erg

en serieus, ik denk niet dat boonen iets heeft tegen de nederlanders/nederlandse ploegen... er rijden nederlanders in zijn eigen ploeg
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:57:26 #300
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_51847652
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Peterke het volgende:
Jezus, kun je het niet hebben dat de Nederlanders een keertje beter rijden dan de Belgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')