Wat is er onsportief aan Boonen dan? Hij nam het toch op voor Rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wees blij met je Boonen, een rennen die zo onsportief bezig is, die verliest al zn klasse op deze manier toch zeker..
tom boonen? is dat niet die renner die heel af en toe eens een etappe zege haalt maar nooit een rol van betekenis zal spelen in het eindklassement van de tour?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef Peterke het volgende:
De Nederlanders kunnen blijkbaar niet verdragen dat de Belgen Tom Boonen nog hebben. Eigen schuld, dikke buld van Rasmussen lijkt me. Tot nooit meer Michael![]()
![]()
![]()
ja, als een journalist met een micro voor je neus staat moet je toch iets zeggen héquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef escalade het volgende:
tom boonen? is dat niet die renner die heel af en toe eens een etappe zege haalt maar nooit een rol van betekenis zal spelen in het eindklassement van de tour?
wat heeft die gast in de discussie over Rasmussen te zoeken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is er onsportief aan Boonen dan? Hij nam het toch op voor Rasmussen
Straks wordt Evans ook eens betraptquote:Naast Vinokourov trekt de groene truidrager ook Rasmussen in twijfel. "Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint. Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver", beweert de Quick Steprenner.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:10 schreef vw_caddy het volgende:
Rabobank gaat starten!!
Mooi zo. Duidelijk signaal naar het hele peleton.
met dieven vang je dievenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:12 schreef Nielsch het volgende:
Goh, Boonen is wel een expert zeg. Al die controles en invallen zijn niet meer nodig. Voortaan kunnen we het ook gewoon aan Tom vragen.
dus rasmussen mag beliegen en bedriegen en is een held. Boonen zegt een keer zijn mening en boonen isquote:
Kap eens met die projectiequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus rasmussen mag beliegen en bedriegen en is een held. Boonen zegt een keer zijn mening en boonen is![]()
tja...
ik zie niemand beweren dat Rasmussen een held is hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus rasmussen mag beliegen en bedriegen en is een held. Boonen zegt een keer zijn mening en boonen is![]()
tja...
Ieder heeft recht op zijn mening, maar het soort mening dat Boonenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tja...
de kampioen in matennaaierij is toch echt wel rasmussen hoor ... ik heb echt medelijden met boogerd en dekker.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ieder heeft recht op zijn mening, maar het soort mening dat Boonenheeft verkondigd heet bij ons in Nederland 'matennaaierij'.
BULL SHITquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat Boonenal uitspraken deed voor hij bewijs had. Boonen
zegt wat hij denkt en daar maakt hij geen vrienden mee. Van de week dat bericht over Rasmussen eruit (achter af goed, maar had net zo goed fout kunnen zijn) van Boonen, dat vond ik niet erg collegiaal.. eigenlijk ronduit onbeschoft.
het is de titel van een topic, 'rasmussen is een held'quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:16 schreef teamlead het volgende:
ik zie niemand beweren dat Rasmussen een held is hoor.
Je kunt toch niet volhouden dat de opmerking van Boonen collegiaal is? Op het moment dat hij die opmerking maakte, wist ook Boonen niet meer dan dat Rasmussen een waarschuwing had gekregen voor een administratieve fout.
och komquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zie niemand beweren dat Rasmussen een held is hoor.
Je kunt toch niet volhouden dat de opmerking van Boonen collegiaal is? Op het moment dat hij die opmerking maakte, wist ook Boonen niet meer dan dat Rasmussen een waarschuwing had gekregen voor een administratieve fout.
Exact . Bravo!quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
de kampioen in matennaaierij is toch echt wel rasmussen hoor ... ik heb echt medelijden met boogerd en dekker.
schattigquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef RASPUSSY het volgende:
Rasmussen heeft geen doping gebruikt, maar Rabo heeft hem eruit geknikkerd omdat het een geldwolf is!
Hij heeft gezegd dat ie naar Mexico ging, en Rabo betaald geld voor zijn ticket, maar de smiecht gaat op de fiets naar Italie om daar te trainen...........geldklopper![]()
http://www.nu.nl/news/1170499/751/Rabo-renners_gaan_door.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:10 schreef vw_caddy het volgende:
Rabobank gaat starten!!
Hier.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Arcee het volgende:
Nog steeds geen beelden van het gekkenhuis gisteravond in het hotel?
Ik denk dat hij met stomheid geslagen is. Dat was ik gister toen ik het hoorde in ieder geval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:26 schreef Fugie het volgende:
zal boogerd ook nog uitspraken doen over een beuk uitdelen aan rasmussen ?
Check de NOS op Ned1.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Arcee het volgende:
Nog steeds geen beelden van het gekkenhuis gisteravond in het hotel?
Ja, dat was toch niks?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef vw_caddy het volgende:
Check de NOS op Ned1.
Hij heeft zichzelf zo erg in leugens gewikkeld dat er geen andere uitweg meer was. Het vertrouwen is gewoon pleite.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef koningdavid het volgende:
Kan iemand het een wielrenleek als mij even kort uitleggen.
Waarom moest Rasmussen per se ontslagen worden, hij heeft toch geen doping gebruikt? Hij is toch telkens negatief getest? Is die leugen dan toch zo ernstig dat hij gelijk wordt ontslagen?
Vanmorgen om 9:00 uur zag ik beelden van een bierdrinkende Dekker in de bar gisteravond.quote:
Hij zei dat-ie in Mexico trainde, terwijl-ie daar nooit geweest is, maar in Italië zat. Dat is wel dubieus natuurlijk, wetende dat je als topsporter altijd moet aangeven waar je je bevindt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef koningdavid het volgende:
Waarom moest Rasmussen per se ontslagen worden, hij heeft toch geen doping gebruikt? Hij is toch telkens negatief getest? Is die leugen dan toch zo ernstig dat hij gelijk wordt ontslagen?
Ah, de Siciliaanse invloed is ook bij het gepeupel aanwezig. Beter een leugenaar dan een matennaaier nietwaar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Ieder heeft recht op zijn mening, maar het soort mening dat Boonenheeft verkondigd heet bij ons in Nederland 'matennaaierij'.
Dit is min of meer een bekentenis van dopinggebruik, waarom zou je anders liegen over je verblijfplaats? Dat is om dopingcontroles te ontlopen. En als Rabobank het na de Tour bekend had gemaakt, moesten ze gegarandeerd heel de tent sluiten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:30 schreef koningdavid het volgende:
Aha, zo had ik het nog niet gezien. Thx voor de uitleg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is min of meer een bekentenis van dopinggebruik, waarom zou je anders liegen over je verblijfplaats? Dat is om dopingcontroles te ontlopen. En als Rabobank het na de Tour bekend had gemaakt, moesten ze gegarandeerd heel de tent sluiten.
Moet je speciaal voor dit topic een kloon aanmakenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef RASPUSSY het volgende:
Rasmussen heeft geen doping gebruikt, maar Rabo heeft hem eruit geknikkerd omdat het een geldwolf is!
Hij heeft gezegd dat ie naar Mexico ging, en Rabo betaald geld voor zijn ticket, maar de smiecht gaat op de fiets naar Italie om daar te trainen...........geldklopper![]()
Rasmussen is met dit verhaal geconfronteerd en heeft bekend dat 'ie daar was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja, nog een vraag: Volgens iedereen is Rasmussen die periode dus in Italië geweest. Maar waarop is dat precies gebaseerd? Op dat verhaal van die ene Italiaan?
Ja, en hij heeft het direct daarna zelf bekend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja, nog een vraag: Volgens iedereen is Rasmussen die periode dus in Italië geweest. Maar waarop is dat precies gebaseerd? Op dat verhaal van die ene Italiaan?
en het feit dat hij dat metteen toegaf toen hij ermee werd geconfronteerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef koningdavid het volgende:
ik denk dat die 2 elkaar voorlopig even niet moeten tegenkomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:26 schreef Fugie het volgende:
zal boogerd ook nog uitspraken doen over een beuk uitdelen aan rasmussen ?
Jammer. Van mij hadden ze mogen stoppen. Die hele tour interesseert me even geen moer meer op het moment.quote:
Ach, rot toch 'n end op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Peterke het volgende:
Nu zal Dekker en co ook geen doping meer durven nemen zeker![]()
Die zullen nu ook nergens meer komen ... Nu weet ik waarom die Dekker gisteren zo te keer ging
![]()
Zolang het niet uit de controles blijkt, kun je dit niet zo stellig beweren natuurlijk. Waar het volgens mij heel duidelijk nu bij de Rabobank om gaat, is dat een renner over zo'n belangrijk onderwerp niet eerlijk is geweest. Daarmee is vertrouwen geschonden en hij beschadigt daarmee ook het imago van de ploeg (in potentie). zeker als dit in de media was gekomen voordat de Rabobank ploeg hiervan zelf op de hoogte was geweest. Los van het wel/niet gebruik van doping lijkt dit me van doorslaggevend belang te zijn voor het besluit tot ontslag. Een team kan niet functioneren wanneer één van de teamleden liegt over essentiële zaken en dingen achterhoudt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is min of meer een bekentenis van dopinggebruik, waarom zou je anders liegen over je verblijfplaats? Dat is om dopingcontroles te ontlopen. En als Rabobank het na de Tour bekend had gemaakt, moesten ze gegarandeerd heel de tent sluiten.
Nee, dat is helemaal lullig voor renners als Boogerd die zich uit de naad fietsen. Hij verdient het om de Tour op een waardige manier uit te fietsen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jammer. Van mij hadden ze mogen stoppen. Die hele tour interesseert me even geen moer meer op het moment.
als jullie boonen aanpakken, mogen wij toch ookquote:
Jezus, kun je het niet hebben dat de Nederlanders een keertje beter rijden dan de Belgen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef Peterke het volgende:
Nu zal Dekker en co ook geen doping meer durven nemen zeker![]()
Die zullen nu ook nergens meer komen ... Nu weet ik waarom die Dekker gisteren zo te keer ging
![]()
Boonen is het in ieder geval allebei. Geloofde jij ook maar één seconde dat die sprint met Steegmans als winnaar zo gepland was? Wat hij wel beweerde. Oei, oei, ik daal meteen af naar het gepeupel nu ik even aan het nationale troetelkind van België ben gekomen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:32 schreef Tup het volgende:
[..]
Ah, de Siciliaanse invloed is ook bij het gepeupel aanwezig. Beter een leugenaar dan een matennaaier nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |