Inderdaad. Waarom reageert Rabo zo overspannen. Er speelt meer. Die hele Mexico zaak was al bekend, want daarvoor had hij een schorsing van zijn bond....quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach, zo zijn er bij elke renner wel verdachte dingen op te vissen. Als het nodig is haalt de media wel een paar verdachte dingen uit het verleden van een renner op en gaat die vervolgens uitgebreid behandelen.
ja.. maar als dan blijkt dat ie bij nader inzien niet in Mexico maar Italië zat, is er dus meer aan de hand dan de ploeg op voorhand wistquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom reageert Rabo zo overspannen. Er speelt meer. Die hele Mexico zaak was al bekend, want daarvoor had hij een schorsing van zijn bond....
Moet er niet aan denken dat deze feiten eerst via de media bekend zouden worden, dan waren de problemen echt niet te overzien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom reageert Rabo zo overspannen. Er speelt meer. Die hele Mexico zaak was al bekend, want daarvoor had hij een schorsing van zijn bond....
als jullie braaf zijn voor de fransen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:03 schreef alpeko het volgende:
Hé, houd je de Nederlanders nog wel even te vriend? Brammetje en Steven moeten jullie Boonen natuurlijk nog wel even met groen afzetten in Parijs.
Wat hij in Italie heeft gedaan maakt helemaal niets uit. Het klinkt inderdaad verdacht, maar ook als hij echt alleen maar getraind heeft dan brengt dat geen verandering in de zaak.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat was het wel zo'n beetje inderdaad. Wat hij in Italie deed is nu de grote vraag maar je kan wel raden waarom hij daar was.
Hoe dom kan iemand zijn eigenlijk, zoiets komt vanzelf een keer uit.
Onsportieve manier?? Zijn die mensen dom of zo, hij heeft deze tour geen Doping gebruikt, de halve wielersport gaat er van uit, Nee Vinokoerov hoorde je niemand over van de franse kant uit, terwijl meneer wel met Dopingarts ferrari lag te kuttenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:22 schreef ririndra het volgende:
inside information vanuit Rabobank NL:
Ook Heleen Crielaard, hoofd sponsoring van Rabobank is met stomheid geslagen: "Een zwarte dag, ik voel me machteloos en eigenlijk ook boos. De ploeg heeft zo hard gewerkt en ook alle mensen van sponsoring binnen de bank. Al die mensen worden dan op zo'n verschrikkelijke manier door de kopman in de steek gelaten. Voor Michael Boogerd vind ik het nog het allerergste. Dat dit je moet overkomen in je laatste Tour. Voor Rabobank is dit natuurlijk ook een enorme domper. We waren al bezig om een feestje voor te bereiden voor het geval dat we in het geel Parijs zouden halen. Het heeft niet zo mogen zijn en dan ook nog op een onsportieve manier. Dat vind ik wel heel droevig want dat past helemaal niet bij Rabobank."
Plus Contador en Fuentesquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:25 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Onsportieve manier?? Zijn die mensen dom of zo, hij heeft deze tour geen Doping gebruikt, de halve wielersport gaat er van uit, Nee Vinokoerov hoorde je niemand over van de franse kant uit, terwijl meneer wel met Dopingarts ferrari lag te kutten![]()
Een stelselmatig gebruik van doping heeft denk ik ook wel voordelen in bijvoorbeeld de tour, ook al gebruik je daar niets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En wat is het nut als hij die trainingsdagen in italie doping gebruikt zou hebben, ow ik fiets harder op me trainingsfiets, het klopt gewoon niet![]()
Same herequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Nielsch het volgende:
Erg jammer! Ik had het Rasmussen gegund en ik zal nu ook niet meer naar de Tour kijken. Voor mij is de lol er echt helemaal af.
Ik kan echter niets anders doen dan de directie van de Rabobank ploeg gelijk geven. Hoewel ik Rasmussen helemaal nergens van verdenk lieg je als werknemer gewoon niet tegen je baas, en al helemaal niet over kwesties die gevoelig kunnen liggen en het team in verlegenheid kunnen brengen. Ik denk de bijna alle andere werkgever (of ze nu in de sport opereren of in het bedrijfsleven) deze belissing hadden genomen, en terecht.
blijkbaar gunnen ze het boonen niet meer, nu rasmussen uit de tour ligt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat heeft Boonen eigenlijks gezegd dan?
Dan lijkt het me onmogelijk dat er tijdens al die controles niets gevonden is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
Een stelselmatig gebruik van doping heeft denk ik ook wel voordelen in bijvoorbeeld de tour, ook al gebruik je daar niets.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan lijkt het me onmogelijk dat er tijdens al die controles niets gevonden is.
Mwa, als je in Italie zit, terwijl de controleurs je in Mexico zoeken, vinden ze niks.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan lijkt het me onmogelijk dat er tijdens al die controles niets gevonden is.
en hopenlijk ga je nu eindelijk begrijpen , dat Ramsussen wel degenlijk 4 keer voro een controlle onopvindbaar was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
- Rasmussen was onvindbaar voor out of compitiion controle
- Rasmussen gaf aan in Mexico geweest te zijn maar dat niet of niet goed doorgegeven te hebben
- Rasmussen zat feitelijk in Italië ?
Ik bedoel dat ze nu niks meer kunnen vinden. Dat snap ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mwa, als je in Italie zit, terwijl de controleurs je in Mexico zoeken, vinden ze niks.![]()
Normen en waarden zijn lekker rekkelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:48 schreef Kallstrom het volgende:
...zware straf van Rabobank als je zo dicht bij de winst bent.
Verdiep je eens in de middelen die als doping zijn aangemerkt. De kunst is om zulke middelen te gebruiken die je sterker maken maar kort zijn op te sporen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze nu niks meer kunnen vinden. Dat snap ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |