abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51844861
Houston, we have visual
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:10:23 #177
40566 Ericr
Livewrong
pi_51844865
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
- Rasmussen was onvindbaar voor out of compitiion controle
- Rasmussen gaf aan in Mexico geweest te zijn maar dat niet of niet goed doorgegeven te hebben
- Rasmussen zat feitelijk in Italië ?
Dat was het wel zo'n beetje inderdaad. Wat hij in Italie deed is nu de grote vraag maar je kan wel raden waarom hij daar was.

Hoe dom kan iemand zijn eigenlijk, zoiets komt vanzelf een keer uit.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:10:40 #178
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51844870
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef souvenir het volgende:
Op zich vind ik het wel een beetje verdacht van Rasmussen.
Eind vorig jaar brak hij z'n dijbeen en moest 3 maanden op bed liggen. Ik weet niet hoe het mogelijk is om zo snel daarvan te herstellen en weer etappes (laat staan de hele toer) te winnen, dus ja...
ach, zo zijn er bij elke renner wel verdachte dingen op te vissen. Als het nodig is haalt de media wel een paar verdachte dingen uit het verleden van een renner op en gaat die vervolgens uitgebreid behandelen.
pi_51844892
Het stinkt aan alle kanten dit zaakje. (zowel de ploegleiding als Rasmussen zelf). Hoe moeilijk is het nou je verblijfplaats door te geven ? Hebben ze niet gehoord van E mail of een SMS-je ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:13:03 #180
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51844917
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat was het wel zo'n beetje inderdaad. Wat hij in Italie deed is nu de grote vraag maar je kan wel raden waarom hij daar was.

onbegrijpelijk . Dat verkeerd doorgeven kon ik me nog wel voorstellen, maar als je bewust gaat liegen over je verblijfplaats, zelfs tegen je eigen ploeg die je ongelofeljk steunen in die hele waarschuwingstoestand......

Terechte beslissing . Helaas gaat het geel nu naar iemand die waarschijnlijk ook niet clean is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_51844953
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Fugie het volgende:

[..]

ach, zo zijn er bij elke renner wel verdachte dingen op te vissen. Als het nodig is haalt de media wel een paar verdachte dingen uit het verleden van een renner op en gaat die vervolgens uitgebreid behandelen.
Inderdaad. Waarom reageert Rabo zo overspannen. Er speelt meer. Die hele Mexico zaak was al bekend, want daarvoor had hij een schorsing van zijn bond....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:16:09 #182
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51845002
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom reageert Rabo zo overspannen. Er speelt meer. Die hele Mexico zaak was al bekend, want daarvoor had hij een schorsing van zijn bond....
ja.. maar als dan blijkt dat ie bij nader inzien niet in Mexico maar Italië zat, is er dus meer aan de hand dan de ploeg op voorhand wist
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:19:46 #183
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51845090
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken dat deze feiten eerst via de media bekend zouden worden, dan waren de problemen echt niet te overzien.
pi_51845091
ik vind het wel komisch eigenlijk.

De geschiedenis herhaalt zich gewoon.
toen won er ook een klimgeit in een tour waar festina redelijk genaaid was. (astana, cofidis).
floyd is dan vergelijkbaar met riis.

ik vind het goed wat er gebeurt. Nu komen er tenminste straffen op doping. Als je gepakt word heel de ploeg eruit. als je liegt en interne regels overtreed word je ontsnalgen ondanks je prestaties !! is top.
Dit zijn de eerste stappen naar verzuivering. en ik juich het alleen maar toe.
pi_51845129
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:03 schreef alpeko het volgende:

Hé, houd je de Nederlanders nog wel even te vriend? Brammetje en Steven moeten jullie Boonen natuurlijk nog wel even met groen afzetten in Parijs.
als jullie braaf zijn voor de fransen...

nee serieus, het is een echt drama voor boogerd, dekker en de hele ploeg, echt triest. Rasmussen heeft goed met jullie voeten gerammeld
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:22:38 #186
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51845150
De tour is net Idols, het publiek en de jury bepaald wie er wint
pi_51845155
inside information vanuit Rabobank NL:

Ook Heleen Crielaard, hoofd sponsoring van Rabobank is met stomheid geslagen: "Een zwarte dag, ik voel me machteloos en eigenlijk ook boos. De ploeg heeft zo hard gewerkt en ook alle mensen van sponsoring binnen de bank. Al die mensen worden dan op zo'n verschrikkelijke manier door de kopman in de steek gelaten. Voor Michael Boogerd vind ik het nog het allerergste. Dat dit je moet overkomen in je laatste Tour. Voor Rabobank is dit natuurlijk ook een enorme domper. We waren al bezig om een feestje voor te bereiden voor het geval dat we in het geel Parijs zouden halen. Het heeft niet zo mogen zijn en dan ook nog op een onsportieve manier. Dat vind ik wel heel droevig want dat past helemaal niet bij Rabobank."
pi_51845166
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Ericr het volgende:

[..]

Wat hij in Italie heeft gedaan maakt helemaal niets uit. Het klinkt inderdaad verdacht, maar ook als hij echt alleen maar getraind heeft dan brengt dat geen verandering in de zaak.

Als er al een paar weken rumoer is over te laat ingeleverde lijstjes over je verblijfplaats in Mexico en je op dat moment niet tegen je ploegleiding (=werkgever) vertelt dat je niet in Mexico zat maar in Italie dan is de vertrouwensband onherstelbaar beschadigd.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:24:08 #189
74737 NeoGenic1982
pi_51845183
En wat is het nut als hij die trainingsdagen in italie doping gebruikt zou hebben, ow ik fiets harder op me trainingsfiets, het klopt gewoon niet
pi_51845190
Blijft erg kloten allemaal dit
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:25:45 #191
74737 NeoGenic1982
pi_51845226
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:22 schreef ririndra het volgende:
inside information vanuit Rabobank NL:

Ook Heleen Crielaard, hoofd sponsoring van Rabobank is met stomheid geslagen: "Een zwarte dag, ik voel me machteloos en eigenlijk ook boos. De ploeg heeft zo hard gewerkt en ook alle mensen van sponsoring binnen de bank. Al die mensen worden dan op zo'n verschrikkelijke manier door de kopman in de steek gelaten. Voor Michael Boogerd vind ik het nog het allerergste. Dat dit je moet overkomen in je laatste Tour. Voor Rabobank is dit natuurlijk ook een enorme domper. We waren al bezig om een feestje voor te bereiden voor het geval dat we in het geel Parijs zouden halen. Het heeft niet zo mogen zijn en dan ook nog op een onsportieve manier. Dat vind ik wel heel droevig want dat past helemaal niet bij Rabobank."
Onsportieve manier?? Zijn die mensen dom of zo, hij heeft deze tour geen Doping gebruikt, de halve wielersport gaat er van uit, Nee Vinokoerov hoorde je niemand over van de franse kant uit, terwijl meneer wel met Dopingarts ferrari lag te kutten
pi_51845246
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:25 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Onsportieve manier?? Zijn die mensen dom of zo, hij heeft deze tour geen Doping gebruikt, de halve wielersport gaat er van uit, Nee Vinokoerov hoorde je niemand over van de franse kant uit, terwijl meneer wel met Dopingarts ferrari lag te kutten
Plus Contador en Fuentes
pi_51845261
Italië, Schmitalië, wat boeit het nu waar de man was? Hij was niet waar men dacht dat hij was en is daarvoor beboet. Tenzij men vrij zeker weet dat de beerput de komende dagen open gaat. Zeer frustrerend allemaal.. Rabo had verdomme de Tourzege in de tas!

Boonen
Boonen
Boonen

Wat een NSB-er, zeg, die heeft voor mij in een paar dagen tijd compleet afgedaan.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51845283
Tja....het wordt ook wel een beetje paraxodaal zo. Je kan je volspuiten met allerlei troep en door de controles heenzwijnen en etappes/tour winnen, maar als je niet weet hoe je een verblijfplaats door moet geven word je ontslagen
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:28:11 #195
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51845291
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En wat is het nut als hij die trainingsdagen in italie doping gebruikt zou hebben, ow ik fiets harder op me trainingsfiets, het klopt gewoon niet
Een stelselmatig gebruik van doping heeft denk ik ook wel voordelen in bijvoorbeeld de tour, ook al gebruik je daar niets.
pi_51845304
Erg jammer! Ik had het Rasmussen gegund en ik zal nu ook niet meer naar de Tour kijken. Voor mij is de lol er echt helemaal af.

Ik kan echter niets anders doen dan de directie van de Rabobank ploeg gelijk geven. Hoewel ik Rasmussen helemaal nergens van verdenk lieg je als werknemer gewoon niet tegen je baas, en al helemaal niet over kwesties die gevoelig kunnen liggen en het team in verlegenheid kunnen brengen. Ik denk de bijna alle andere werkgevers (of ze nu in de sport opereren of in het bedrijfsleven) eenzelfde beslissing genomen zouden hebben, en terecht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2007 09:29:52 ]
pi_51845321
Wat heeft Boonen eigenlijks gezegd dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51845333
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Nielsch het volgende:
Erg jammer! Ik had het Rasmussen gegund en ik zal nu ook niet meer naar de Tour kijken. Voor mij is de lol er echt helemaal af.

Ik kan echter niets anders doen dan de directie van de Rabobank ploeg gelijk geven. Hoewel ik Rasmussen helemaal nergens van verdenk lieg je als werknemer gewoon niet tegen je baas, en al helemaal niet over kwesties die gevoelig kunnen liggen en het team in verlegenheid kunnen brengen. Ik denk de bijna alle andere werkgever (of ze nu in de sport opereren of in het bedrijfsleven) deze belissing hadden genomen, en terecht.
Same here
pi_51845339
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat heeft Boonen eigenlijks gezegd dan?
blijkbaar gunnen ze het boonen niet meer, nu rasmussen uit de tour ligt...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51845349
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Fugie het volgende:

[..]

Een stelselmatig gebruik van doping heeft denk ik ook wel voordelen in bijvoorbeeld de tour, ook al gebruik je daar niets.
Dan lijkt het me onmogelijk dat er tijdens al die controles niets gevonden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')