abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51844174
Wat een onzin zeg. Rasmussen uit de toer, Rasmussen ontslagen. Ik dacht gelijk oh god hij heeft toch geen doping gebruikt. Neej hij was niet in Mexico maar in Italie Jezus wat verschrikkelijk, als hij nou doping heeft gebruikt okeej.
Nou hebben we lekker een Fuentes klant als nummer 1. GO UCI
pi_51844348
Terecht besluit van de directie van de ploeg. Iemand die heeft gelogen over zijn verblijfplaats moet je niet in het geel naar Parijs willen loodsen. Hij is gezien in Italië en als de Raboploeg hem in geel naar Parijs had laten rijden was de ophef alleen nog maar groter geweest. Zijn leugen over zijn verblijfplaats had toch wel uitgekomen.

Hij is niet positief getest maar heeft kennelijk wel iets te verbegen. Zo iemand moet je uit de ploeg zetten. Jammer voor de rest van de ploeg die keihard hebben gewerkt, jammer voor de sport en voor de Tour. Nu media zal zich nu ongetwijfeld gaan storten op het gevalletje Contador. Het houdt nooit op.
pi_51844380
3FM: "Rasmussen was bang dat ze bij de rabobank zijn pintransacties gingen controleren en dat ze zouden zien dat hij in Italie gepind had"
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:44:49 #154
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_51844453
Hoorde gisteren op de Duitse TV (naaihonden eerste klas) dat de UCI en de ASO Rabo hebben gedreigd de ProTour licentie en de Tour startticket af te nemen als ze niet in zouden grijpen. Pure chantage dus... zou me niets verbazen, want het komt nu allemaal wel erg vreemd over
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_51844533
Ik vind het echt een drog reden om iemand te ontslaan.
Ze moeten er imho ook gewoon rekening mee houden dat ze een tour kunnen winnen. Oké hij heeft fouten gemaakt, maar elk mens maakt fouten. Ze wisten er toch al van al die berispingen en boetes waren in aanloop op de tour al gegeven, waarom dan nu toch hem ontslaan?
Eeuwig zonde.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51844546
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze moeten er imho ook gewoon rekening mee houden dat ze een tour kunnen winnen. Oké hij heeft fouten gemaakt, maar elk mens maakt fouten. Ze wisten er toch al van al die berispingen en boetes waren in aanloop op de tour al gegeven, waarom dan nu toch hem ontslaan?
Eeuwig zonde.
Omdat het toch na de tour was uitgekomen, en dan in de hele naam van Rabobank naar de klote nu hebben ze de naam nog enigzins kunnen redden.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:52:27 #157
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51844565
Het klopt gewoon van geen kant, Rabo is te erg onder druk gezet door het UCI en de ASO, daarbij nog allemaal andere tourploegen. Rasmussen heeft niets gebruikt, daar is geen bewijs van, ze hebben hem al 50x getest deze ronde, maar niets. En nu uit de tour.

Voor mij is de tour verpest!
pi_51844573
quote:
Ze wisten er toch al van al die berispingen en boetes waren in aanloop op de tour al gegeven, waarom dan nu toch hem ontslaan?
Ze wisten niet dat hij niet in Mexico was maar in Italië. Dat geeft toch te denken? Vergeten om op tijd door te geven waar je zit is één. (Bewust) een verkeerde locatie doorgeven is toch echt van een andere orde.
pi_51844576
Ik vind t helemaal niet vreemd. Rabo schijnt nieuws binnen (niet via via, maar direct van die Italiaanse oud-renner) gehad dat Rasmussen niet in Mexico was maar in Italie en Theo de Rooy heeft dat aan Rasmussen gevraagd en Rasmussen gaf toe schijnbaar. Dus hij heeft tegen Rabo gelogen over zijn verblijfplaats (wat in Italie ook is gebeurd weet ik niet). Na zijn andere waarschuwingen plus dat de hele ploeg, zowel de leiding als de renners, voor hem door t vuur zijn gegaan, snap ik dat er op een gegeven moment een druppel is die de emmer doet overlopen.

Rabo kon gewoon niet anders, ze hebben hem eruit gegooid vanwege een vertrouwensbreuk. Ik snap dat ze niet in Parijs geel willen halen met een man waar ze zelf geen vertrouwen meer in hebben. Dan kan je toch ook niet meer goed fatsoen gaan staan juichen, wetende dat er dingen niet kloppen en hij heeft gelogen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:53:10 #160
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51844577
quote:
Eeuwig zonde.
En dan keer op keer blijven liegen zeker?
Waarom heeft hij dinsdag niet gewoon verteld waar hij was??
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_51844599
Vrouw van Boogerd geeft in een interview met Q-Music net aan dat de renners geen zin meer hebben om verder te gaan.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:56:14 #162
40566 Ericr
Livewrong
pi_51844626
quote:
1. Lance ARMSTRONG (Usa) en 86h15'02"
2. Ivan Basso (Ita) à 4'40"
3. Jan Ullrich (All) à 6'21"
4. Francisco Mancebo (Esp) à 9'59"
5. Alexandre Vinokourov (Kaz) à 11'01"
6. Levi Leipheimer (Usa) à 11'21"
7. Michael Rasmussen (Dan) à 11'33"
8. Cadel Evans (Aus) à 11'55"
9. Floyd Landis (Usa) à 12'44"
10. Oscar Pereiro Sio (Esp) à 16'04"
11. Christophe Moreau (Fra) à 16'26"
12. Yaroslav Popovych (Ukr) à 19'02"
13. Eddy Mazzoleni (Ita) à 21'06"
Lijstje van 2005 De meest grijze muizen zijn nog over aan de top.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:57:13 #163
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51844638
Mja als iemand liegt over zijn verblijfplaats, dan moet ie daar wel een reden voor hebben en de huidige situatie is dat dus echt niet toelaatbaar. Daarnaast is het voor rabo zelf ook een onhoudbare situatie gezien de druk vanuit de pers en de wielerwereld.
'Ze' veroordelen rasmussen al omdat hij zijn papieren niet helemaal goed heeft ingevuld, al dat niet bewust. Maar het is voor rabobank natuurlijk onhoudbaar als ze rasmussen laten fietsen terwijl naar buiten komt dat hij bewust heeft gelogen over zijn verblijfplaats.

Dit is de enige oplossing om voor rabobank zo ongeschonden mogelijk uit de tour te komen, wellicht jammer voor rasmussen maar hij had beter moeten weten. Gevalletje je eigen glazen ingooien en ook nog ff de tour voor je team verneuken.
pi_51844647
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:54 schreef Bruce117 het volgende:
Vrouw van Boogerd geeft in een interview met Q-Music net aan dat de renners geen zin meer hebben om verder te gaan.
Logisch ook. Ik zou er ook mee stoppen. Triest, zeer triest dit.
pi_51844660
Rasmussen en rabobank zijn grote bedroegers. Nederlandse kutploeg
pi_51844663
Maar had Rasmussen dan echt verwacht dat dit nooit naar buiten zou komen
pi_51844675
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 06:17 schreef WEST het volgende:
uitspraak van Tom Boonen is helemaal achterlijk voor iemand die dope gebruikt
Amen, ik vond het al een lul maar nu helemaal... die deugt zelf ook voor geen meter

Ik blijf erbij dat ik de stap van Rabo terecht vind, waarom zou ie liegen over de locatie van een trainingsstage als ie niks te verbergen heeft...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:00:38 #168
40566 Ericr
Livewrong
pi_51844689
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:58 schreef Peterke het volgende:
Ik voel me ook bedroegen
pi_51844696
quote:
Waarom is rabo nu ook een bedrieger?
pi_51844733
quote:
Hé, houd je de Nederlanders nog wel even te vriend? Brammetje en Steven moeten jullie Boonen natuurlijk nog wel even met groen afzetten in Parijs.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:05:45 #171
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51844769
Maybe had hij wel een affaire met een andere vrouw of in gesprek met een andere ploeg
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:08:23 #172
162706 souvenir
blahblahblah
pi_51844822
Op zich vind ik het wel een beetje verdacht van Rasmussen.
Eind vorig jaar brak hij z'n dijbeen en moest 3 maanden op bed liggen. Ik weet niet hoe het mogelijk is om zo snel daarvan te herstellen en weer etappes (laat staan de hele toer) te winnen, dus ja...
pi_51844825
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Maybe had hij wel een affaire met een andere vrouw of in gesprek met een andere ploeg
Of heeft hij vroeger een keer wat knikkers van De Rooij gestolen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:08:45 #174
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51844829
Begrijp ik het nu goed?
- Rasmussen was onvindbaar voor out of compitiion controle
- Rasmussen gaf aan in Mexico geweest te zijn maar dat niet of niet goed doorgegeven te hebben
- Rasmussen zat feitelijk in Italië ?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_51844849
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
- Rasmussen gaf aan in Mexico geweest te zijn maar dat niet of niet goed doorgegeven te hebben
Ja... en er is geen info over wat hij heeft gedaan in Italie, maar hij zn eigen ploeg voorgelogen.
pi_51844861
Houston, we have visual
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:10:23 #177
40566 Ericr
Livewrong
pi_51844865
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
Dat was het wel zo'n beetje inderdaad. Wat hij in Italie deed is nu de grote vraag maar je kan wel raden waarom hij daar was.

Hoe dom kan iemand zijn eigenlijk, zoiets komt vanzelf een keer uit.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:10:40 #178
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51844870
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef souvenir het volgende:
Op zich vind ik het wel een beetje verdacht van Rasmussen.
Eind vorig jaar brak hij z'n dijbeen en moest 3 maanden op bed liggen. Ik weet niet hoe het mogelijk is om zo snel daarvan te herstellen en weer etappes (laat staan de hele toer) te winnen, dus ja...
ach, zo zijn er bij elke renner wel verdachte dingen op te vissen. Als het nodig is haalt de media wel een paar verdachte dingen uit het verleden van een renner op en gaat die vervolgens uitgebreid behandelen.
pi_51844892
Het stinkt aan alle kanten dit zaakje. (zowel de ploegleiding als Rasmussen zelf). Hoe moeilijk is het nou je verblijfplaats door te geven ? Hebben ze niet gehoord van E mail of een SMS-je ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:13:03 #180
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51844917
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat was het wel zo'n beetje inderdaad. Wat hij in Italie deed is nu de grote vraag maar je kan wel raden waarom hij daar was.

Hoe dom kan iemand zijn eigenlijk, zoiets komt vanzelf een keer uit.
onbegrijpelijk . Dat verkeerd doorgeven kon ik me nog wel voorstellen, maar als je bewust gaat liegen over je verblijfplaats, zelfs tegen je eigen ploeg die je ongelofeljk steunen in die hele waarschuwingstoestand......

Terechte beslissing . Helaas gaat het geel nu naar iemand die waarschijnlijk ook niet clean is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')