Omdat het toch na de tour was uitgekomen, en dan in de hele naam van Rabobank naar de klote nu hebben ze de naam nog enigzins kunnen redden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt een drog reden om iemand te ontslaan.
Ze moeten er imho ook gewoon rekening mee houden dat ze een tour kunnen winnen. Oké hij heeft fouten gemaakt, maar elk mens maakt fouten. Ze wisten er toch al van al die berispingen en boetes waren in aanloop op de tour al gegeven, waarom dan nu toch hem ontslaan?
Eeuwig zonde.
Ze wisten niet dat hij niet in Mexico was maar in Italië. Dat geeft toch te denken? Vergeten om op tijd door te geven waar je zit is één. (Bewust) een verkeerde locatie doorgeven is toch echt van een andere orde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze wisten er toch al van al die berispingen en boetes waren in aanloop op de tour al gegeven, waarom dan nu toch hem ontslaan?
En dan keer op keer blijven liegen zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het echt een drog reden om iemand te ontslaan.
Ze moeten er imho ook gewoon rekening mee houden dat ze een tour kunnen winnen. Oké hij heeft fouten gemaakt, maar elk mens maakt fouten. Ze wisten er toch al van al die berispingen en boetes waren in aanloop op de tour al gegeven, waarom dan nu toch hem ontslaan?
Eeuwig zonde.
Lijstje van 2005quote:1. Lance ARMSTRONG (Usa) en 86h15'02"
2. Ivan Basso (Ita) à 4'40"
3. Jan Ullrich (All) à 6'21"
4. Francisco Mancebo (Esp) à 9'59"
5. Alexandre Vinokourov (Kaz) à 11'01"
6. Levi Leipheimer (Usa) à 11'21"
7. Michael Rasmussen (Dan) à 11'33"
8. Cadel Evans (Aus) à 11'55"
9. Floyd Landis (Usa) à 12'44"
10. Oscar Pereiro Sio (Esp) à 16'04"
11. Christophe Moreau (Fra) à 16'26"
12. Yaroslav Popovych (Ukr) à 19'02"
13. Eddy Mazzoleni (Ita) à 21'06"
Logisch ook. Ik zou er ook mee stoppen. Triest, zeer triest dit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:54 schreef Bruce117 het volgende:
Vrouw van Boogerd geeft in een interview met Q-Music net aan dat de renners geen zin meer hebben om verder te gaan.
Amen, ik vond het al een lul maar nu helemaal... die deugt zelf ook voor geen meterquote:Op donderdag 26 juli 2007 06:17 schreef WEST het volgende:
uitspraak van Tom Boonen is helemaal achterlijk voor iemand die dope gebruikt![]()
Ik voel me ook bedroegenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:58 schreef Peterke het volgende:
Rasmussen en rabobank zijn grote bedroegers. Nederlandse kutploeg![]()
Waarom is rabo nu ook een bedrieger?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:58 schreef Peterke het volgende:
Hé, houd je de Nederlanders nog wel even te vriend? Brammetje en Steven moeten jullie Boonen natuurlijk nog wel even met groen afzetten in Parijs.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:58 schreef Peterke het volgende:
Of heeft hij vroeger een keer wat knikkers van De Rooij gestolen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Maybe had hij wel een affaire met een andere vrouwof in gesprek met een andere ploeg
![]()
Ja... en er is geen info over wat hij heeft gedaan in Italie, maar hij zn eigen ploeg voorgelogen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
- Rasmussen was onvindbaar voor out of compitiion controle
- Rasmussen gaf aan in Mexico geweest te zijn maar dat niet of niet goed doorgegeven te hebben
- Rasmussen zat feitelijk in Italië ?
Dat was het wel zo'n beetje inderdaad. Wat hij in Italie deed is nu de grote vraag maar je kan wel raden waarom hij daar was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
Begrijp ik het nu goed?
- Rasmussen was onvindbaar voor out of compitiion controle
- Rasmussen gaf aan in Mexico geweest te zijn maar dat niet of niet goed doorgegeven te hebben
- Rasmussen zat feitelijk in Italië ?
ach, zo zijn er bij elke renner wel verdachte dingen op te vissen. Als het nodig is haalt de media wel een paar verdachte dingen uit het verleden van een renner op en gaat die vervolgens uitgebreid behandelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:08 schreef souvenir het volgende:
Op zich vind ik het wel een beetje verdacht van Rasmussen.
Eind vorig jaar brak hij z'n dijbeen en moest 3 maanden op bed liggen. Ik weet niet hoe het mogelijk is om zo snel daarvan te herstellen en weer etappes (laat staan de hele toer) te winnen, dus ja...![]()
onbegrijpelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat was het wel zo'n beetje inderdaad. Wat hij in Italie deed is nu de grote vraag maar je kan wel raden waarom hij daar was.
Hoe dom kan iemand zijn eigenlijk, zoiets komt vanzelf een keer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |