abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:39:02 #211
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51845539
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef escalade het volgende:
?????!!!!!

Wat ik werkelijk niet snap is waarom ze Rasmussen uit de tour halen.
ok, die jongen heeft gelogen over zijn verblijfplaats in de periode juni, So What?!

Dit had een legendarische touroverwinning voor de Rabobank ploeg kunnen worden en dan wordt er dit besloten om een overtreding van de "huisregels"?
Die jongen is notabene al 14x negatief getest op doping dus is gewoon clean volgens de reglementen.
Ik dacht dat dat er in de hedendaagse topsport commercieel ipv principieel beleid werd gevoerd?

ik had hem iig na de tour in alle stille disciplinair gestraft ipv van deze domme beslissing te nemen.

Erkan
Right, wat denk je dat de commerciele gevolgen zijn als die bron van de rabo naar de pers stapt met zijn verhaal en de rabobank zelf niets heeft gedaan. Dan zijn de commerciele gevolgen niet meer te overzien. Nu houdt de rabobank de controle over de situatie en dat is ECHT het beste wat ze kunnen doen.
En of hij negatief test tijdens de tour is totaal irrelevant in deze situatie.
pi_51845544
quote:
?????!!!!!

ok, die jongen heeft gelogen over zijn verblijfplaats in de periode juni, So What?!

Dit had een legendarische touroverwinning voor de Rabobank ploeg kunnen worden en dan wordt er dit besloten om een overtreding van de "huisregels"?
Die jongen is notabene al 14x negatief getest op doping dus is gewoon clean volgens de reglementen.
Ik dacht dat dat er in de hedendaagse topsport commercieel ipv principieel beleid werd gevoerd?

ik had hem iig na de tour in alle stille disciplinair gestraft ipv van deze domme beslissing te nemen.

Erkan
Waar het om gaat is eigenlijk het volgende, mocht de media er eerder achter gekomen zijn, dat Rasmussen gelogen heeft over zijn verblijfplaats, dan wordt het voor de Rabo een zeer onhoudbare situatie. Het zal een moeilijke keuze zijn geweest, maar het was de enige mogelijkheid om met een ongeschonden naam uit de tour te komen.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:39:27 #213
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51845547
quote:
Jij snapt er echt helemaal niks van Ben je echt zo naief om te denken dat ie in Italie alleen maar een bergritje heeft gereden en pasta's en pizza's heeft gegeten?!
quote:
Dit had een legendarische touroverwinning
Idd, in het rijtje van Landis...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51845572
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef CANARIS het volgende:

[..]

en hopenlijk ga je nu eindelijk begrijpen , dat Ramsussen wel degenlijk 4 keer voro een controlle onopvindbaar was.

Wat een verspilde energie al die Posts van osn. Niet waar?
En daar komen ze nu mee? Drie dagen voor aankomst in Parijs? Bij de start tweeëneenhalve week geleden was hij twee keer onvindbaar en was hij gerechtigd tot deelname. Is dit het "nieuwe wielrennen"? Dit slaat nergens op.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51845595
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan lijkt het me onmogelijk dat er tijdens al die controles niets gevonden is.
Neehoor dat is zeker niet onmogelijk. Lang niet alles is langere tijd op te sporen. En het kan zijn dat hij technisch gewoon de controles vooruit was of is.
Net als EPO dat ook lange tijd niet op te sporen was. Ook Riis, Zabel en Armstrong zijn zeer regelmatig gecontroleerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:42:40 #216
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51845628
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neehoor dat is zeker niet onmogelijk. Lang niet alles is langere tijd op te sporen. En het kan zijn dat hij technisch gewoon de controles vooruit was of is.
Een half litertje bloed vinden ze volgens mij niet zo maar...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_51845634
quote:
?????!!!!!

Erkan
Weer zo'n reactie van iemand die het blijkbaar niet snapt. Rasmussen heeft keihard gelogen over het feit waar hij een maand heeft uitgehangen, als je niks te verbergen hebt hoef je daar toch niet over te liegen, alsof Rabobank het erg zou vinden dat ie op Italiaanse bergen fiets ipv Mexicaanse. Hij is een maand lang onvindbaar voor onaangekondigde controles. Als je als ploegleiding een schone sport en behoud van goede naam voor je sponsor voorstaat kun je niet anders doen wat ze nu gedaan hebben. Dit verhaal was vroeg of laat toch uitgelekt en dan was de tourzege van Rasmussen ook bezoedeld geweest dus zoveel was die zege niet waard geweest. De Rabobank heeft als ploeg in ieder geval nu haar waardigheid behouden.

Mijn theorie is nog steeds dat Chicken daar een maandlang met een dokter aan de gang is geweest, geprepareerd voor de Tour. Ik heb Rasmussen altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar ik zou gewoon geen andere reden kunnen bedenken om anders over je verblijfplaats te liegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51845660
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:40 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

En daar komen ze nu mee? Drie dagen voor aankomst in Parijs? Bij de start tweeëneenhalve week geleden was hij twee keer onvindbaar en was hij gerechtigd tot deelname. Is dit het "nieuwe wielrennen"? Dit slaat nergens op.
Waar het om gaat is, dat een Italiaanse ex-wielrenner en wielercommentator Rasmussen in juni heeft zien testen in Italië, terwijl Rasmussen in Mexico zou moeten zitten. Dit is bij de Rabo gisteren bekend geworden, dat hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats. Rasmussen heeft het bevestigd en het was ook de druppel die de emmer deed overlopen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:44:01 #219
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51845664
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef Public_NME het volgende:

[..]

en dan lekker trainen en je lichaam raakt gewend aan de extra uitputting, gevolg is dat je vervolgens nog langer hard kan fietsen ook zonder doping.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:45:05 #220
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51845694
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:28 schreef Fugie het volgende:

[..]

Een stelselmatig gebruik van doping heeft denk ik ook wel voordelen in bijvoorbeeld de tour, ook al gebruik je daar niets.
Nope als je het continue gebruikt word je lichaam immuun, en heeft je lichaam meer nodig om effect te merken. Een normale dosis is dan niet meer voldoende. En aangezien er geen doping is die je 5 weken voor de tour kunt innemen en daarna het resultaat van merkt zonder dat het op te sporen is heb ik er zeer me twijfels over.
pi_51845699
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Volgens mij sporen ze bloedtransfusies met eigen verrijkt bloed ook niet op, zolang je binnen de grenzen blijft. Maar op die manier zou je er wel voor kunnen zorgen dat je je lichaam iedere dag in dezelfde (maximale) conditie is alsof je net aan de Tour bent begonnen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:47:05 #222
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51845753
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Nope als je het continue gebruikt word je lichaam immuun, en heeft je lichaam meer nodig om effect te merken. Een normale dosis is dan niet meer voldoende. En aangezien er geen doping is die je 5 weken voor de tour kunt innemen en daarna het resultaat van merkt zonder dat het op te sporen is heb ik er zeer me twijfels over.
Doping is heel breed, bloeddoping werkt trouwens enkele weken en zou precies goed zijn voor de 3 weken van de Tour.... (vandaar heb ik het gevoelen dat de Rabo ploeg meer weet, want het is echt niet helemaal kosjer)
pi_51845787
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:47 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Doping is heel breed, bloeddoping werkt trouwens enkele weken en zou precies goed zijn voor de 3 weken van de Tour....
En het feit dat doping heel breed is (er zijn behoorlijk veel stoffen die als doping aangemerkt worden) maakt het er niet beter op. Ik zou zeggen dat er behoorlijk wat middelen van die lijst af kunnen, puur omdat ze bijv. makkelijk verkrijgbaar zijn en puur omdat er bij enkele middelen niet echt bewezen is dat ze er harder van gaan fietsen/beter recuperen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:51:17 #224
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_51845833
de reacties van UCI (ik juich deze beslissing toe!) en ASO( andere renners RBO van harte welkom) zijn wel erg positief. ze klinken nogal opgelucht, blij dat hun chantage is gelukt...
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_51845938
De Nederlanders kunnen blijkbaar niet verdragen dat de Belgen Tom Boonen nog hebben. Eigen schuld, dikke buld van Rasmussen lijkt me. Tot nooit meer Michael
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:56:37 #226
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51845961
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef Peterke het volgende:
De Nederlanders kunnen blijkbaar niet verdragen dat de Belgen Tom Boonen nog hebben. Eigen schuld, dikke buld van Rasmussen lijkt me. Tot nooit meer Michael
wat is dat toch met die belgen dat ze denken dat dit iets met Tom "vreemd genoeg nooit betrapt" Boonen te maken heeft
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_51845977
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef Peterke het volgende:
we mogen niet veralgemenen, maar bij sommigen komt het zo over ja

niet kunnen verdragen dat de 'kutfransen' rabo aanpakken, maar dan zelf wel boonen de grond in stampen ... tja
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51846001
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:56 schreef teamlead het volgende:

wat is dat toch met die belgen dat ze denken dat dit iets met Tom "vreemd genoeg nooit betrapt" Boonen te maken heeft
omdat sommigen

Boonen

hebben gepost
pi_51846020
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

juist.

dus ik neem 2 jaar vollenbak anabolen. En dat gaat geen effect geven op mijn prestaties in de tour van 3 weken.. Anee je test immers niet meer positief op anabolen.
pi_51846045
Wees blij met je Boonen, een rennen die zo onsportief bezig is, die verliest al zn klasse op deze manier toch zeker..
pi_51846056
De rabo gaat waarschijnlijk gewoon van start.
pi_51846059
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wees blij met je Boonen, een rennen die zo onsportief bezig is, die verliest al zn klasse op deze manier toch zeker..
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:00:53 #233
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51846069
Mag je eigenlijk niet zonder ploeg rijden, een beetje zoals wanneer iemand uit een partij wordt gezet maar zijn/haar zetel mag houden?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:01:31 #234
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51846087
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef sjakie007 het volgende:
De rabo gaat waarschijnlijk gewoon van start.
ff alle frustratie eruit trappen en nog een etappeke winnen, boogerd ofzo
pi_51846090
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

omdat sommigen

Boonen

hebben gepost
Boonen had de afgelopen dagen zijn grote waffel moeten houden, ik had daarvoor nog respect voor deze NSB-er.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51846091
Volgens mij moet je met een ploeg rijden. En anders wordt het ook wel heel erg moeilijk, hoe doe je de bevoorrading in je eentje?
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:02:56 #237
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51846118
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:51 schreef Dr.Aart het volgende:
de reacties van UCI (ik juich deze beslissing toe!) en ASO( andere renners RBO van harte welkom) zijn wel erg positief. ze klinken nogal opgelucht, blij dat hun chantage is gelukt...
Hun chantage? Ze hebben Rasmussen gedwongen tegen RABO te liegen? Ik denk dat ze blij zijn dat er teams zijn die hun nek uitsteken voor een schone sport.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:03:24 #238
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51846131
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

omdat sommigen

Boonen

hebben gepost
Dat komt denk ik omdat Boonen al uitspraken deed voor hij bewijs had. Boonen zegt wat hij denkt en daar maakt hij geen vrienden mee. Van de week dat bericht over Rasmussen eruit (achter af goed, maar had net zo goed fout kunnen zijn) van Boonen, dat vond ik niet erg collegiaal.. eigenlijk ronduit onbeschoft.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:03:34 #239
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51846138
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:01 schreef sjakie007 het volgende:
Volgens mij moet je met een ploeg rijden. En anders wordt het ook wel heel erg moeilijk, hoe doe je de bevoorrading in je eentje?
Ach, bidonnetje lenen hier en daar. Het peloton zal wel welwillend tegenover hem staan
pi_51846163
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ach, bidonnetje lenen hier en daar. Het peloton zal wel welwillend tegenover hem staan
Dat denk ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')