wat is dat toch met die belgen dat ze denken dat dit iets met Tom "vreemd genoeg nooit betrapt" Boonen te maken heeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef Peterke het volgende:
De Nederlanders kunnen blijkbaar niet verdragen dat de Belgen Tom Boonen nog hebben. Eigen schuld, dikke buld van Rasmussen lijkt me. Tot nooit meer Michael![]()
![]()
![]()
we mogen niet veralgemenen, maar bij sommigen komt het zo over jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef Peterke het volgende:
De Nederlanders kunnen blijkbaar niet verdragen dat de Belgen Tom Boonen nog hebben. Eigen schuld, dikke buld van Rasmussen lijkt me. Tot nooit meer Michael![]()
![]()
![]()
omdat sommigenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:56 schreef teamlead het volgende:
wat is dat toch met die belgen dat ze denken dat dit iets met Tom "vreemd genoeg nooit betrapt" Boonen te maken heeft
juist.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Nope als je het continue gebruikt word je lichaam immuun, en heeft je lichaam meer nodig om effect te merken. Een normale dosis is dan niet meer voldoende. En aangezien er geen doping is die je 5 weken voor de tour kunt innemen en daarna het resultaat van merkt zonder dat het op te sporen is heb ik er zeer me twijfels over.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wees blij met je Boonen, een rennen die zo onsportief bezig is, die verliest al zn klasse op deze manier toch zeker..
ff alle frustratie eruit trappen en nog een etappeke winnen, boogerd ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef sjakie007 het volgende:
De rabo gaat waarschijnlijk gewoon van start.
Boonenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
omdat sommigen
Boonen![]()
hebben gepost![]()
Hun chantage? Ze hebben Rasmussen gedwongen tegen RABO te liegen? Ik denk dat ze blij zijn dat er teams zijn die hun nek uitsteken voor een schone sport.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:51 schreef Dr.Aart het volgende:
de reacties van UCI (ik juich deze beslissing toe!) en ASO( andere renners RBO van harte welkom) zijn wel erg positief. ze klinken nogal opgelucht, blij dat hun chantage is gelukt...
Dat komt denk ik omdat Boonenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
omdat sommigen
Boonen![]()
hebben gepost![]()
Ach, bidonnetje lenen hier en daar. Het peloton zal wel welwillend tegenover hem staanquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:01 schreef sjakie007 het volgende:
Volgens mij moet je met een ploeg rijden. En anders wordt het ook wel heel erg moeilijk, hoe doe je de bevoorrading in je eentje?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ach, bidonnetje lenen hier en daar. Het peloton zal wel welwillend tegenover hem staan
Wat is er onsportief aan Boonen dan? Hij nam het toch op voor Rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wees blij met je Boonen, een rennen die zo onsportief bezig is, die verliest al zn klasse op deze manier toch zeker..
tom boonen? is dat niet die renner die heel af en toe eens een etappe zege haalt maar nooit een rol van betekenis zal spelen in het eindklassement van de tour?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:55 schreef Peterke het volgende:
![]()
![]()
ja, als een journalist met een micro voor je neus staat moet je toch iets zeggen héquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef escalade het volgende:
tom boonen? is dat niet die renner die heel af en toe eens een etappe zege haalt maar nooit een rol van betekenis zal spelen in het eindklassement van de tour?
wat heeft die gast in de discussie over Rasmussen te zoeken
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is er onsportief aan Boonen dan? Hij nam het toch op voor Rasmussen
Straks wordt Evans ook eens betraptquote:Naast Vinokourov trekt de groene truidrager ook Rasmussen in twijfel. "Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint. Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver", beweert de Quick Steprenner.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:10 schreef vw_caddy het volgende:
Rabobank gaat starten!!
Mooi zo. Duidelijk signaal naar het hele peleton.
met dieven vang je dievenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:12 schreef Nielsch het volgende:
Goh, Boonen is wel een expert zeg. Al die controles en invallen zijn niet meer nodig. Voortaan kunnen we het ook gewoon aan Tom vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |