De redactie heeft het dan prima voor d'r geregeld dat ze eerder weg gaat. mag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:07 schreef petraa het volgende:
Ik doe met jou Zeppelin mee, ik denk dat ze meer gestraft wordt als ze naar huis wordt gestuurd. Geen gedagzegfeestje. De mensen kotsen haar nu nog uit door dat aanrandgebeuren dus NU naar huis![]()
![]()
Wrom bloos je ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Sry, ik zat even de laatste pagina van de vorrige CS te lezen![]()
Doe mij maar zo'n tourshirtje... Liefst met fietser er nog inquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
zo kom maar op met die zeppelins!!!
En wij gunnen dat haar dus niet. Jankend zal ze zelf de poort uit moeten lopen, geen geld terug, opgedonderd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
De redactie heeft het dan prima voor d'r geregeld dat ze eerder weg gaat. mag.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n tourshirtje... Liefst met fietser er nog in![]()
Dat is lachenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is lachen![]()
Om de hard-core dames die ook actie willen voeren![]()
Je mag gerust bitches schrijven hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is lachen![]()
Om de hard-core dames die ook actie willen voeren![]()
Nah, heeft niet zoveel met "kicken op" te maken.quote:
Ze heeft toch helemaal niet betaaldquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
En wij gunnen dat haar dus niet. Jankend zal ze zelf de poort uit moeten lopen, geen geld terug, opgedonderd.
Dan wel mijn (fok)bitchesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag gerust bitches schrijven hoor![]()
bitchesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag gerust bitches schrijven hoor![]()
Zelfs als ze jankend de poort uitloopt, krijgt ze nog geld toe!!! Ze zijn blij als ze van haar afzijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En wij gunnen dat haar dus niet. Jankend zal ze zelf de poort uit moeten lopen, geen geld terug, opgedonderd.
Het klinkt ook wel indrukwekkend. Maar je moet wel goed gestoord zijn om h et te willen doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef ppi het volgende:
<knip>
Jij bent de vijand, jij wilt dat ze gaat. Als jullie niet zo massaal Huubs plan hadden toegejuicht, waren Lobasca en ik nog de lieve dames geweest die jullie kendenquote:
Mannenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar stond precies dat jij het ook mocht![]()
Ja doe even die tieten afquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Dan moet ze al haar cadeautjes en kleren achterlaten!
oequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar stond precies dat jij het ook mocht![]()
Maar wij, aksiegroep Lobasca en ik, zien het liefst dat ze niet mag gaan maar moet gaan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs als ze jankend de poort uitloopt, krijgt ze nog geld toe!!! Ze zijn blij als ze van haar afzijn.![]()
Zo ff het zweepie eroverheen en dan me bedje in!!!!quote:
welterusten mevrouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo ff het zweepie eroverheen en dan me bedje in!!!!![]()
![]()
Truste all en sweet dreams.![]()
![]()
Als ik heel eerlijk ben zie ik dat ook het liefst!!! Maar denk dat dat nooooooooooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wij, aksiegroep Lobasca en ik, zien het liefst dat ze niet mag gaan maar moet gaan!
Dan moet ze iemand slaan, toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wij, aksiegroep Lobasca en ik, zien het liefst dat ze niet mag gaan maar moet gaan!
Welterusten Petraquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo ff het zweepie eroverheen en dan me bedje in!!!!![]()
![]()
Truste all en sweet dreams.![]()
![]()
ok, moet dat op de zeppelin staan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
dan moet lieke nog één keer over haar bolletje aaien
Ook nog niet eerder gehooprd zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Oh da's een goeie.
Ice Age 2quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
ok, ik moet kiezen, een film
Das het maffe, die gastjes werden weliswaar niet heel uitgebreid belicht maar toch kwamen ze vrij normaal over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel indrukwekkend. Maar je moet wel goed gestoord zijn om h et te willen doen.
Zou je een echte gek aan de buitenkant kunnen herkennen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:24 schreef ppi het volgende:
Das het maffe, die gastjes werden weliswaar niet heel uitgebreid belicht maar toch kwamen ze vrij normaal over.
Gewoon van die teenagers......
![]()
![]()
Tot laterquote:
Kijk, wij hebben DGK met Huub en al die andere mafketels.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Das het maffe, die gastjes werden weliswaar niet heel uitgebreid belicht maar toch kwamen ze vrij normaal over.
Gewoon van die teenagers......
![]()
![]()
Lul je altijd tegen jezelf?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Kijk, wij hebben DGK met Huub en al die andere mafketels.
Zij hebben treinsurfen..............
Natasia blijft! Welterustenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dan ga ik ook maar, dan kan ik er morgen weer fris tegenaan![]()
Weltruste beste fokkers van me, slaap lekker![]()
![]()
Hun non-verbaal gedrag geeft toch wel info, maar er zijn natuurlijk gekken die er heel normaal uitzien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou je een echte gek aan de buitenkant kunnen herkennen?
quote:
Ik was nog niet helemaal klaar met schrijven realiseerde ik mezelf.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik was nog niet helemaal klaar met schrijven realiseerde ik mezelf.
En lul jij nooit tegen jezelf ?
![]()
Sorry, TA. Ik was hier ook en ben bang dat ik met mijn zeppelin-verhalen iedereen al heb weggejaagdquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:40 schreef TherAngelina het volgende:
WTF? Er zijn géén AT-kandidaten geweest vanavond/-nacht? Is ook voor het eerst.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:40 schreef TherAngelina het volgende:
WTF? Er zijn géén AT-kandidaten geweest vanavond/-nacht? Is ook voor het eerst.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, TA. Ik was hier ook en ben bang dat ik met mijn zeppelin-verhalen iedereen al heb weggejaagd![]()
Okee danquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou, heel soms dan, als het echt moet![]()
Truste![]()
Ah, wéér een medestanderin!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zie ik dat ook het liefst!!! Maar denk dat dat nooooooooooit gaat gebeuren.![]()
Joepiequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah, wéér een medestanderin!
NATASIA MOET BLIJVEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt vandaag op elk station en in elke trein omgeroepen![]()
Puh...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slapen kan altid nog..
It's payback time for the bitch uit Almere..![]()
En zonder d'r tieten, stelde iemand in de COS nog voor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
En ze gaat natuurlijk wel zonder extensions gillend die poort uit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ga jij je maar even opladen, ik ga zo nog bij de Molletjes langs, bijbabbelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
Als ik morgen dat ding nog wil vliegen, moet ik me nu echt naar mijn bed sleuren.
Truste Lobasca. Fantastisch zoals we dit hebben opgezet. Gaat lukken!!!
![]()
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Active Topics. Kijk maar eens in het menu rechts boven.
dat was een hilarisch filmpjequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt eng, het ga je goed en welterusten![]()
Ik vertrouw je op je woord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:06 schreef Talitha het volgende:
Oi! Volgens mij heeft iemand 10 SC's achterover gedrukt! Moet dit niet nummertje 224 zijn?![]()
Gertje wil het vast wel voor ons uitrekenen.Toch?
![]()
IK heb mijn nieuwe kikker design kleding af, en ik zou het presenteren vandaag met champagne en pindakaas. loopt alleen niet echt stormquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom is er feest?
ik heb me rot gelachen om jullie 2quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Lobasca het volgende:
Nou, disaan en mootie, het lijkt erop dat onze actie al aardig vruchten afwerpt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG ...... ze heeft de zep gelezen, en daardoor weet ze het!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Lobasca het volgende:
Nou, disaan en mootie, het lijkt erop dat onze actie al aardig vruchten afwerpt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je mijn uberstoere pakje met pet al gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Dus mootie krijgt weer een nieuwe kikker?
Rot lachen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb me rot gelachen om jullie 2
Ja ik vind hem wel grappig alleen word niet duidelijk of het nu een vrouwtjeskikker of mannetjeskikker is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je mijn uberstoere pakje met pet al gezien?
quote:
Ik heb nog niet alles terug gelezen in de COS.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:27 schreef mootie het volgende:
[..]
OMG ...... ze heeft de zep gelezen, en daardoor weet ze het!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel grappig alleen word niet duidelijk of het nu een vrouwtjeskikker of mannetjeskikker is.
Je kledinglijn is geweldig, maar daar had ook wel een geweldigere opening bij mogen zijn zeg. Ik lust geen PINDAKAAS en ook geen champagne.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel grappig alleen word niet duidelijk of het nu een vrouwtjeskikker of mannetjeskikker is.
Hebbie het over de friese-stijfkok-Willem?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom die Willem zo populair was(tot het moment van zijn NSB-actie)..ik vond het altijd zo'n sjacherijnige zeikerd.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kledinglijn is geweldig, maar daar had ook wel een geweldigere opening bij mogen zijn zeg. Ik lust geen PINDAKAAS en ook geen champagne.![]()
Jah. Ik vond het maar een eikel. Zo'n nepperd, aardig in je gezicht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebbie het over de friese-stijfkok-Willem?
Now we talkingquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rip uit mn lijf maar goed.![]()
ja je hebt het openingsfeest niet genoemd van Pavement voor zijn nieuwe kledinglijn!!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.... Ik zie dat:Deze SC afgelopen nacht iig geen PUB SC geworden is ![]()
Moots vreemdgegaan is Wel leuke outfitjes trouwens... kan niet anders zeggen
![]()
Dit de verzamelplaats van de aksiegroep is Mooie actie, past wel bij mijn suggestie van vannacht dat de febo toestemming heeft gegeven om Natasia "ik ben onschendbaar" Blank eruit te stemmen omdat ze haar eisenpakket (6 maanden doorbetaling, 1 jaar huishoudelijke hulp, 5 dagen pw een nanny en een Touareg incl. verzekering, wegenbelasting en brandstof) een beetje aan de riante kant vinden en hopen haar op deze manier goedkoper te lozen.
En volgens mij ben ik dan weer helemaal bij.... heb ik nog iets overgeslagen??![]()
Morguhquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.... Ik zie dat:Deze SC afgelopen nacht iig geen PUB SC geworden is ![]()
Moots vreemdgegaan is Wel leuke outfitjes trouwens... kan niet anders zeggen
![]()
Dit de verzamelplaats van de aksiegroep is Mooie actie, past wel bij mijn suggestie van vannacht dat de febo toestemming heeft gegeven om Natasia "ik ben onschendbaar" Blank eruit te stemmen omdat ze haar eisenpakket (6 maanden doorbetaling, 1 jaar huishoudelijke hulp, 5 dagen pw een nanny en een Touareg incl. verzekering, wegenbelasting en brandstof) een beetje aan de riante kant vinden en hopen haar op deze manier goedkoper te lozen.
En volgens mij ben ik dan weer helemaal bij.... heb ik nog iets overgeslagen??![]()
Mwah... dat heb ik zijdelings benoemd door het een mooie collectie te noemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ja je hebt het openingsfeest niet genoemd van Pavement voor zijn nieuwe kledinglijn!!!!!!![]()
Moggeeeeeeeeeeee![]()
Whahahaha die durvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
Krijg vanavond 10 pubermeisjes te slapen en er wordt me net nog ff verteld dat ik maar moet weggaan!!!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
Krijg vanavond 10 pubermeisjes te slapen en er wordt me net nog ff verteld dat ik maar moet weggaan!!!!!
hmm ja, ik MOET zo mee boodschappen doen ze zijn 13 en denken dat ze breezers krijgen !!!!! Nou als ze dat niet krijgen willen ze Energy drink dus ook niet, zit ik hele nacht met 10 adhd'ers. Ze doen het maar met cola, sinas, appelsap van de lidl goed genoeg voor hun.quote:
Deze bui komt ook niet naar jou toe... hij komt bij jouw kant vandaanquote:
Hij is langs me heen gegaan!!! Tis hier de hele ochtend al droogquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze bui komt ook niet naar jou toe... hij komt bij jouw kant vandaan
http://www.buienradar.nl/
Voor mij heb je gelijk hoor.. ik zou zo'n voorraad 13-jarigen ook niet van breezers gaan voorzien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
hmm ja, ik MOET zo mee boodschappen doen ze zijn 13 en denken dat ze breezers krijgen !!!!! Nou als ze dat niet krijgen willen ze Energy drink dus ook niet, zit ik hele nacht met 10 adhd'ers. Ze doen het maar met cola, sinas, appelsap van de lidl goed genoeg voor hun.
En ik wil gerust wel ff weggaan, maar zeker niet langer dan een uurtje, wil zeker weten dat me huis niet gesloopt is. Ik ga wel boven zitten op haar kamer achter de pc of voor de tv.![]()
Kippiee is met een vriendin alleen naar Rotterdam !!!!! Vind het niks hoop dat ze weer snel en veilig terugkomt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij is langs me heen gegaan!!! Tis hier de hele ochtend al droog![]()
Precies!!! Ze vertelde ook nog ff tegen haar zus en zusje dat die maar ergens moesten gaan logeren!!! Ik zei daag dat gebeurt niet, ze blijven gewoon hier. Je doet het maar met ons.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor mij heb je gelijk hoor.. ik zou zo'n voorraad 13-jarigen ook niet van breezers gaan voorzien.
En weggaan?? Idd misschien een uurtje, en dan is het wel leuk geweest... plekken zat in huis waar je kunt zitten zonder ze in de weg te zitten
Zo... die denkt echt dat ze de hele hut ff naar haar hand kan zetten.... wel grappig dat ze t probeertquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies!!! Ze vertelde ook nog ff tegen haar zus en zusje dat die maar ergens moesten gaan logeren!!! Ik zei daag dat gebeurt niet, ze blijven gewoon hier. Je doet het maar met ons.![]()
Lekker handigquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
Godsamme... zit ik hier rustig over het weer te keuvelen terwijl m'n dekbed uit het raam hangt
Gelukkig aan de noord(west) kant van het huis dus hij is vrijwel niet nat geworden
Ach dat heb ik ook regelmatig en dat belt me overbuuf van Peet je dekbed hangt buiten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
Godsamme... zit ik hier rustig over het weer te keuvelen terwijl m'n dekbed uit het raam hangt
Gelukkig aan de noord(west) kant van het huis dus hij is vrijwel niet nat geworden
Het is niet de eerste keer, maar dat ik hier ondertussen over de regen zit te klagen is wel ernstigquote:
Mijn slaapkamer is aan de achterkant en daar heb ik geen directe buren.... alleen schuin achter 1 huis, schuin aan de andere kant de bovenverdieping van een winkel maar ik ga er niet vanuit dat de keuken of tuinmeubelverkoper van dienst zich druk gaat maken om mjin dekbedquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach dat heb ik ook regelmatig en dat belt me overbuuf van Peet je dekbed hangt buiten.
Nee ze gingen eerst naar de film en daarna shoppen. CHuck and Larry ofzo was de film waar ze heen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer, maar dat ik hier ondertussen over de regen zit te klagen is wel ernstig
[..]
Mijn slaapkamer is aan de achterkant en daar heb ik geen directe buren.... alleen schuin achter 1 huis, schuin aan de andere kant de bovenverdieping van een winkel maar ik ga er niet vanuit dat de keuken of tuinmeubelverkoper van dienst zich druk gaat maken om mjin dekbed
Kippie al terug van de grote stad??
Dat duurt nog wel ff dus... pas een voorstukje van die film gezien... wel grappig maar vooral flauwquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ze gingen eerst naar de film en daarna shoppen. CHuck and Larry ofzo was de film waar ze heen gaan.
4 keer Turkije en nog nooit een pre-vakantie injectie voor gehaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
Iemand wel eens naar Turkije geweest en Hepetitus A injektie gehaald ???
Oke dan staat me besluit vast en doe ik het ook niet, sjee wat duur die dingen!!!! Is haast een vakantie erbij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
4 keer Turkije en nog nooit een pre-vakantie injectie voor gehaald.
Ik ben weer hartstikke laat natuurlijk! Is er nog een boterham met pindakaas over?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit erover te denken om de paarse galajurk aan te doen tijdens de ontslagrondequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
Klap klap klap klap![]()
<chomp chomp chomp> Ik denk dat je maar beter je nette pak aan kunt doen <chomp chomp>, want we weten niet of het monster nog wel op de bank komt <chomp chomp> en dan kun je tenminste nog <chomp chomp op> verhaal gaan halen bij John over hoe dat zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om de paarse galajurk aan te doen tijdens de ontslagronde![]()
*neem lekker een bammetje!
Wat??quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben weer hartstikke laat natuurlijk! Is er nog een boterham met pindakaas over?
Ik zit net dat clipser filmpje te laden waarop Natasia schijnt te zeggen dat ze niet weg wil en onaantastbaar is.
De zeppelin heb ik verder maar afgezegd. Ik weet niet wat ik moet denken: zijn we nou suksesvol geweest of niet als ze zelf wil blijven?
Weet jij hoeveel zo'n zeppelin kost?!? Lobasca met haar gouden stem moet nu telefoonseks gaan verkopen om de schulden af te lossen. Ikzelf heb mijn collectie muismatten uit 85-95 op eBay gezet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat??![]()
Geen "Natasia go home, groeten van FOK!" t-shirts??![]()
Ik ben de COS nog aan t bijlezen (bijna bij) en ik vind die tekst "Natasia FOK! OFF!" tekst van Stap01 wel erg sterk... ik stel voor dat je die op T-shirts laat drukken (beetje fatsoenlijke kwaliteit zodat ze de droger overleven, kunnen we hem dagelijks aan) en dat we daarmee en masse gaan rondlopen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel zo'n zeppelin kost?!? Lobasca met haar gouden stem moet nu telefoonseks gaan verkopen om de schulden af te lossen. Ikzelf heb mijn collectie muismatten uit 85-95 op eBay gezet.
Ik laat het nu maar over aan al diegenen die gisteren wilden dat ze vanavond haar zin zou krijgen. Dat mens heeft ons allemaal belazerd met haar geklaag over hoe graag ze weg wou. Ze wil dus helemaal niet weg. Be my guest als je daar iets aan wilt doen.
Ik ben ook nog aan het bijlezen, plus ik heb de 2 filmpjes bekeken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de COS nog aan t bijlezen (bijna bij) en ik vind die tekst "Natasia FOK! OFF!" tekst van Stap01 wel erg sterk... ik stel voor dat je die op T-shirts laat drukken (beetje fatsoenlijke kwaliteit zodat ze de droger overleven, kunnen we hem dagelijks aan) en dat we daarmee en masse gaan rondlopen...
Het moet een hit worden!!
Alleen wel jammer dat Natasia de hint weer verkeerd zal begrijpen en zal denken dat "die domme mensen op de fora's" nu toch haar huur, gas, water en licht gaan betalen... en dat ze razend populair is.
Ik stel voor dat je een prijs voor de shirt berekent waardoor de netto winst een euro per shirt is, dan hebben we zo het vliegtuigje met identieke tekst in de lucht![]()
Noteer mij maar vast voor een marineblauw tanktop modelletje.
Met knalroze letters graag![]()
Neem een zwart shirt met zwarte lettersquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het bijlezen, plus ik heb de 2 filmpjes bekeken.
Sorry maar wat doen we met onze reputatie... ik word voor gek verklaard als ik in zo'n shirt ga rondlopen. Het is een groot en goed bewaard geheim dat ik naar deze rotzooi kijk, al sinds BB1.
Die nieuwe pakjes hebben jou nog slimmer gemaakt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem een zwart shirt met zwarte letters![]()
Ik gelukkig pas sinds DGK....quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het bijlezen, plus ik heb de 2 filmpjes bekeken.
Sorry maar wat doen we met onze reputatie... ik word voor gek verklaard als ik in zo'n shirt ga rondlopen. Het is een groot en goed bewaard geheim dat ik naar deze rotzooi kijk, al sinds BB1.
Ik denk dat jij BB ook wel leuk had gevonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gelukkig pas sinds DGK....
Ondertussen bedacht dat het misschien wel een goed idee is om op de shirts "FOK! OFF" als vaste text te maken (op borsthoogte) met daarbij de mogelijkheid de naam van een bewoner eronder te plakken...
Losse naamsstickers, te leveren in de namen van alle bewoners, en eventueel (tegen meerprijs) bij te bestellen in een naam naar keuze
Ik wilde vanmiddag ff wat shirtjes voor volgende week gaan scoren maar het regent iedere keer dus ben maar niet gegaan.... het zullen wel gewoon simpele lege shirtjes worden maar als ik een hele voorraad (minimaal 2 shirts per dag volgende week) erg leuke met text zou kunnen vinden dan zou ik dat ook geweldig vinden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat jij BB ook wel leuk had gevonden.
Het lijstje namen op mijn T-shirt zou erg lang worden. Aan alleen FOK! OFF waag ik me niet in de stad![]()
![]()
Echt niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
Het lijstje namen op mijn T-shirt zou erg lang worden. Aan alleen FOK! OFF waag ik me niet in de stad![]()
![]()
Heb ik iets gemist? Entree regelen voor kutpubertjes?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag ff wat shirtjes voor volgende week gaan scoren maar het regent iedere keer dus ben maar niet gegaan.... het zullen wel gewoon simpele lege shirtjes worden maar als ik een hele voorraad (minimaal 2 shirts per dag volgende week) erg leuke met text zou kunnen vinden dan zou ik dat ook geweldig vinden...
Ik zat al te denken aan "don't shoot the messenger" en dingen in die trant, maar een "FOK! OFF" zou ik ook ongegeneerd aantrekken
Vooral als ik 's avonds de entree moet regelen en daar gegarandeerd ieder half uur een paar kutpubertjes voor me heb staan die "echt wel" 16 zijn.... NOT.
Die tekst is wel stoer, maar ik ben niet stoer!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik wel. Het kan mij meestal niet zoveel schelen wat mensen van me denken. En ik ga er van uit dat de meeste toch denken dat je dapper bent als je met zo'n shirt gaat lopen.
Vind het ook wel een stoere tekst.![]()
Iedereen is volop 'gepreoccupeerd' met het mogelijke, hopelijke, ongewenste of juist gewenste vertrek van Natasiaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef Talitha het volgende:
Ik realiseer me net dat we pas op de helft van deze SC zijn.Dat tempert mijn enthousiasme enigszins moet ik bekennen.
Lief dat je me dat even komt zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen is volop 'gepreoccupeerd' met het mogelijke, hopelijke, ongewenste of juist gewenste vertrek van Natasia![]()
Ja, dat is ook oprecht verdrietig te noemen. Maar bij de tantes hadden ze het volgens Cheyenne ook niet echt leuk. Die kinderen zitten nog flink wat jaartjes vast aan dat klotemilieu.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lief dat je me dat even komt zeggen.![]()
Ik zie Natasia graag vertrekken, maar ik moet steeds aan die arme kinderen denken die straks weer met haar onder één dak moeten leven.
Hou moeten wij dat wetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:08 schreef Talitha het volgende:
Waarom ziet mijn scherm er zo raar uit?Alweer?!
![]()
Net in de COS ge-offtopict.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou moeten wij dat weten
Of bedoel je wat op je scherm te zien is?
In dat geval wil ik een link
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
Aah op die manier, Demins lijkt hier het probleem te zijn![]()
Ik heb ook wat vreemde dingen gezien, ze zijn wat aan het testen denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]Alles is gecentreerd rondom Demins.
![]()
![]()
Maar serieus: dit is heel irritant lezen op deze manier.
Maar Eend! Op m'n éne laptop ziet het er zo vreemd gecentreerd uit en op m'n andere is alles normaal?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook wat vreemde dingen gezien, ze zijn wat aan het testen denk ik
Ik hoop niet dat sommige dingen die ik zag standaard gaan worden
En ik wil het vorige logo terug
Dit is toch een ander logo? Wel met damesogen, maar niet meer met die rare neuzen?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar Eend! Op m'n éne laptop ziet het er zo vreemd gecentreerd uit en op m'n andere is alles normaal?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef PC eend het volgende:
Het is wel erg dynamisch aan het worden allemaal
Ik concentreerde me op de lippen denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dit is toch een ander logo? Wel met damesogen, maar niet meer met die rare neuzen?
edit: nu is die oude bij mij ook weer terug???![]()
edit2: en nu weer de nieuwe?![]()
Een perfecte tijd om je wat af te reageren op wow?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:48 schreef Talitha het volgende:
Eend, ik begin geirriteerd te raken.Stomme FOK!-layout met rare neuzen en bufferende streams.
Tis gewoon teveel voor me!![]()
![]()
Pffff, jij stuurt me altijd óf naar bed óf naar elders!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een perfecte tijd om je wat af te reageren op wow?
Een perfect moment om alleen met mij de hele avond in de SC te hangen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pffff, jij stuurt me altijd óf naar bed óf naar elders!![]()
Daar zijn we toch al een uur mee bezig?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een perfect moment om alleen met mij de hele avond in de SC te hangen dan?![]()
Ik ben alleen nog maar aan het warmdraaienquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar zijn we toch al een uur mee bezig?![]()
![]()
Had je ook die kutbloem?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef Talitha het volgende:
En ik zie dat je dames ook weer weg zijn?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je ook die kutbloem?![]()
Doe er dan op z'n minst een bijtje bij, dan kunnen we het nog ergens over hebben
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef PC eend het volgende:
Het is wel erg dynamisch aan het worden allemaal
En nu weer die bloem!quote:
Volgens mij zit die op de bank met een hand in zijn broekquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
En nu weer die bloem!![]()
![]()
Eend, Danny is me aan het dissen! Ik zweer het je!![]()
Danny geilt op bloemen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zit die op de bank met een hand in zijn broek
Zal ik nu ook een ban krijgen![]()
Dat was mijn vergelijking met Al Bundyquote:
Tong zei ook dat hij geen streams meer ging kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was mijn vergelijking met Al Bundy![]()
Tong zei dat hij daar een ban voor kreeg![]()
Volgens mij zit er toch iets meer achter
Tong zei altijd al dat hij geen streams keekquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tong zei ook dat hij geen streams meer ging kijken.![]()
We houden het hier lang vol met z'n tweetjes!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tong zei altijd al dat hij geen streams keek
Jij wou het hele topic alleen volspammen, maar je verzaakt het zelfs nog als ik je kom helpenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
We houden het hier lang vol met z'n tweetjes!
Ik moet even samen met iemand televisie kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wou het hele topic alleen volspammen, maar je verzaakt het zelfs nog als ik je kom helpen![]()
Heej hoe gaat het met je tieten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
Wat zijn jullie stil![]()
Ik vind dat gigantische reclame vlak onderin irritant.
Ze jeuken niet meer. Maar de bh's zijn ook niet meer draagbaar. Ik gooide ze in de wasmachine met wat wasverzachter. En ze kwamen er een tikkeltje heel erg gehaverd weer uit. Was toch iets mis mee denk ikquote:
Moet ik ze nog masseren?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze jeuken niet meer. Maar de bh's zijn ook niet meer draagbaar. Ik gooide ze in de wasmachine met wat wasverzachter. En ze kwamen er een tikkeltje heel erg gehaverd weer uit. Was toch iets mis mee denk ik![]()
Zie ik er uit alsof ik zomaar elke woerd aan me borsten zou laten zitten?quote:
het was nog wel zo goed bedoeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik zomaar elke woerd aan me borsten zou laten zitten?
Ik ben natasia niet![]()
Hoezoquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik haat pubers, !!!!!!!
Vanuit de goedheid van je ziel (of je pik) zekerquote:
Je hebt kinderen in die leeftijd begrijp ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef -Annemiekee het volgende:
ik haat pubers
Zit op de pc van me dochter!!! Zitten 11 KUTpubers beneden een feestje te vieren en mams is lievv boven gaan zitten zonder streams en een pestpokke herrie beneden, daar is Natasia niets bij. Het erge is die krengen blijven ook nog slapen.quote:
Je hebt een huis vol las ik, dan kan ik er wel inkomen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik haat pubers, !!!!!!!
mja ik weet, me dochter heeft ook een foknaam, de middelste dan geen erg in zij stond ingelogd.quote:
Stel je gelijk op zijn russisch voor?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vanuit de goedheid van je ziel (of je pik) zeker![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Zit op de pc van me dochter!!! Zitten 11 KUTpubers beneden een feestje te vieren en mams is lievv boven gaan zitten zonder streams en een pestpokke herrie beneden, daar is Natasia niets bij. Het erge is die krengen blijven ook nog slapen.
Op z'n russisch? Dat standje ken ik niet: doe eens een pic?quote:
Dit is idd. EENS maar Nooit weer. Ik dacht dat het feestje van dochterlief alleen was, maar alle kids gaven nog een ander meisje ook kadootjes. Toen dacht ik zoooooooooo ik ben genaaid. Ik alle boodschappen gedaan, ik in mijn kleine huisje de meiden laten slapen, terwijl dat andere meisje een kast van een huis heeft!!!!! En wel 3 zakken chips mee namquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
De volgende keer ben je wel wijzer zeker![]()
Mag dat wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op z'n russisch? Dat standje ken ik niet: doe eens een pic?
Dan ben je inderdaad vet genaaid. En die ouders zijn echt aso. Dat zeg je dan op z'n minst toch ook even.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Dit is idd. EENS maar Nooit weer. Ik dacht dat het feestje van dochterlief alleen was, maar alle kids gaven nog een ander meisje ook kadootjes. Toen dacht ik zoooooooooo ik ben genaaid. Ik alle boodschappen gedaan, ik in mijn kleine huisje de meiden laten slapen, terwijl dat andere meisje een kast van een huis heeft!!!!! En wel 3 zakken chips mee nam![]()
![]()
Lijkt me wel of die ouders moeten van niets weten!!!! Maar ik spreek morgen mijn dochter wel ff als die m eiden weg zijn en als die ouders ervan afweten dan kunnen ze lachen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad vet genaaid. En die ouders zijn echt aso. Dat zeg je dan op z'n minst toch ook even.
Oei Petraa to the kill .quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
Lijkt me wel of die ouders moeten van niets weten!!!! Maar ik spreek morgen mijn dochter wel ff als die m eiden weg zijn en als die ouders ervan afweten dan kunnen ze lachen.
Welkom Petre... kom je eens ff voorstellenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag dat wel?![]()
http://fotogalleries.tietenneuken.be/images/18/t7.jpg
-edit, linkje van gemaakt, directe plaatjes van seksuele handelingen mogen alleen in KPD-
Daar gaat het niet modden in de SCquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
OMG.... Eend doet een keer ondeugend en we hebben gelijk een mod te pakken
[..]
Welkom Petre... kom je eens ff voorstellen
Avonne is op vakantie en SF en Petre zijn de gastmods in die tijd, ze zullen de SC ook in de gaten houden ivm losgeslagen verveelde pubertjes met tijd te veel en slaap tekortquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet modden in de SC![]()
![]()
Mare die petre is toch geen vaste fok mod?
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
Avonne is op vakantie en SF en Petre zijn de gastmods in die tijd, ze zullen de SC ook in de gaten houden ivm die losgeslagen verveelde pubertjes met tijd te veel en slaap tekort
Geen idee... daarom had ik graag dat hij zich ff kwam voorstellenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Maar ik dacht dat petre van Frontpage was? Of ben ik nou heel abuis?
Hij heeft er geen zin in, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Geen idee... daarom had ik graag dat hij zich ff kwam voorstellen![]()
Ik heb 376 lekkere kerels aan de haak geslagen via die date ad.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
Ik word een tikkeltje neurotisch van die steeds wisselende logo balk
Ik ga voor het naakt schrijvenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 376 lekkere kerels aan de haak geslagen via die date ad.![]()
Naakt breien zo te zien aan je avaquote:
Goed hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
Oi avond iedereen, ik ben met stomheid geslagen ze is echt weg![]()
Joh ik was om half een thuis ( ja welke rand debiel maakt een afspraak op deze feestavond) En ben gelijk naar de film topic gegaan durfde niet naar de cos titels te kijken en heb het even lekker op me gemakkie bekeken.quote:
Lieverd het is een spreiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is mijn galajurk, speciaal voor de exit!![]()
Damn, wat goed.... het dan helemaal beleven zonder de uitslag te wetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik was om half een thuis ( ja welke rand debiel maakt een afspraak op deze feestavond) En ben gelijk naar de film topic gegaan durfde niet naar de cos titels te kijken en heb het even lekker op me gemakkie bekeken.
Whahahahahahaha![]()
Zal haar op een of andere zieke manier nog missen ook
Ik ben de was gaan ophangen toen Lieke aan de beurt was......quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, wat goed.... het dan helemaal beleven zonder de uitslag te weten
Ja erg he ?...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, wat goed.... het dan helemaal beleven zonder de uitslag te weten
Wel een mooi sprei zelf gebreidt btwquote:
Maar lieverd, je weet toch dat ik speciaal voor jou die stemmingsopmerkingen aan t typen wasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben de was gaan ophangen toen Lieke aan de beurt was......![]()
Ja maar.... ik heb ze heus wel allemaal teruggelezen! Ik wilde het alleen niet horen of zien!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar lieverd, je weet toch dat ik speciaal voor jou die stemmingsopmerkingen aan t typen was![]()
Die petre valt best tegenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
OMG.... Eend doet een keer ondeugend en we hebben gelijk een mod te pakken
[..]
Welkom Petre... kom je eens ff voorstellen
OMG... had je weer zitten droogmodden in de FB?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die petre valt best tegen
Had ook al een fiets in mijn nek, gaat lekker
Dat denk jijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 376 lekkere kerels aan de haak geslagen via die date ad.![]()
Beter 1 fiets in je nek dan 10 eenden in de luchtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... had je weer zitten droogmodden slowchatten in de FB?
Twaren wel zijkerds iidquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk jij
Dat was ik met al mijn klonen
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
Feli en trustequote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Fuck, ik zit bijna aan de 20.000 posts, en die had ik voor morgen in gedachten eigenlijk....
Dus ehm... ik ben m'n bed in
Truste![]()
![]()
Moots kruip lekker onder je spreiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Trusten lieve kutgroupies van Natasja!
Euh, wat jij wilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter 1 fiets in je nek dan 10 eenden in de lucht![]()
Neuh !!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
Gaat nou iedereen maffen?
Ik doe nooit watquote:
Ik ga film kijkenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Trusten lieve kutgroupies van Natasja!
Ik weet het lieverd. Ze zijn allemaal tegen jequote:
Ik wist niet dat je ook natas-groupie wasquote:
Heb je Petre of Prete of was het Pretre over de zeikquote:
Nee joh, storm in een glas waterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je Petre of Prete of was het Pretre over de zeik![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook natas-groupie was![]()
Flauw hoor... Het was nog wel voor het leerzame doelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
Nee joh, storm in een glas water![]()
Je mag hier alleen niet tietneuken![]()
Geen rus dus... mmm Petre is dus gewoon Peterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee joh, storm in een glas water![]()
Je mag hier alleen niet tietneuken![]()
Nog niet maar is wel raarquote:
jij begrijpt mijn bedoelingenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Flauw hoor... Het was nog wel voor het leerzame doel![]()
![]()
Ik heb geen streams... En op tv loopt ze vast nog tot maandag ofzo doorquote:
We hebben het verklaptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen streams... En op tv loopt ze vast nog tot maandag ofzo door![]()
Slaap er maar een nachtje overquote:
Ik word weer helemaal paraquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen rus dus... mmm Petre is dus gewoon Peter![]()
Natuurlijk doe ik dat. Alsof je er iets anders mee zou kunnen bedoelen.quote:
Goed dat je het zegt, één week iig geen dgk op TV kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen streams... En op tv loopt ze vast nog tot maandag ofzo door![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, één week iig geen dgk op TV kijken![]()
![]()
She will get you in your dreamsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slaap er maar een nachtje over![]()
Dat ga ik nu ook doen !![]()
Truste![]()
Weekje niet kijken...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
Goed dat je het zegt, één week iig geen dgk op TV kijken![]()
![]()
Was n't me ik heb het ook live gemist, maar wel ban waardig iidquote:
Waar zijn die modjes als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
Was n't me ik heb het ook live gemist, maar wel ban waardig iid![]()
Kwart over twee is bakkies tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar zijn die modjes als je ze nodig hebt![]()
Breaky break, is er nog iemand staande bijquote:
Wilt u NIET fluisterenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Breaky break, is er nog iemand staande bij
WAAROM BEGRIJP IK JOU AF EN TOE NIET?quote:
Ssssht... Alleen fluisteren in het stiltegebied jaquote:
Je kan toch moeilijk wiskey in een theeglas doen.quote:
BEGIN JIJ OOK ALquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ssssht... Alleen fluisteren in het stiltegebied ja![]()
Omdat ik bazel en er niks te snappen valtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
WAAROM BEGRIJP IK JOU AF EN TOE NIET?
Wat the fuck is het probleem met whiskey in een theeglasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk wiskey in een theeglas doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |