Mannenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar stond precies dat jij het ook mocht![]()
Ja doe even die tieten afquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Dan moet ze al haar cadeautjes en kleren achterlaten!
oequote:Op donderdag 26 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar stond precies dat jij het ook mocht![]()
Maar wij, aksiegroep Lobasca en ik, zien het liefst dat ze niet mag gaan maar moet gaan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs als ze jankend de poort uitloopt, krijgt ze nog geld toe!!! Ze zijn blij als ze van haar afzijn.![]()
Zo ff het zweepie eroverheen en dan me bedje in!!!!quote:
welterusten mevrouwquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo ff het zweepie eroverheen en dan me bedje in!!!!![]()
![]()
Truste all en sweet dreams.![]()
![]()
Als ik heel eerlijk ben zie ik dat ook het liefst!!! Maar denk dat dat nooooooooooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wij, aksiegroep Lobasca en ik, zien het liefst dat ze niet mag gaan maar moet gaan!
Dan moet ze iemand slaan, toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wij, aksiegroep Lobasca en ik, zien het liefst dat ze niet mag gaan maar moet gaan!
Welterusten Petraquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo ff het zweepie eroverheen en dan me bedje in!!!!![]()
![]()
Truste all en sweet dreams.![]()
![]()
ok, moet dat op de zeppelin staan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
dan moet lieke nog één keer over haar bolletje aaien
Ook nog niet eerder gehooprd zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Oh da's een goeie.
Ice Age 2quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
ok, ik moet kiezen, een film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |