De redactie heeft het dan prima voor d'r geregeld dat ze eerder weg gaat. mag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:07 schreef petraa het volgende:
Ik doe met jou Zeppelin mee, ik denk dat ze meer gestraft wordt als ze naar huis wordt gestuurd. Geen gedagzegfeestje. De mensen kotsen haar nu nog uit door dat aanrandgebeuren dus NU naar huis![]()
![]()
Wrom bloos je ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Sry, ik zat even de laatste pagina van de vorrige CS te lezen![]()
Doe mij maar zo'n tourshirtje... Liefst met fietser er nog inquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
zo kom maar op met die zeppelins!!!
En wij gunnen dat haar dus niet. Jankend zal ze zelf de poort uit moeten lopen, geen geld terug, opgedonderd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
De redactie heeft het dan prima voor d'r geregeld dat ze eerder weg gaat. mag.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n tourshirtje... Liefst met fietser er nog in![]()
Dat is lachenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is lachen![]()
Om de hard-core dames die ook actie willen voeren![]()
Je mag gerust bitches schrijven hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is lachen![]()
Om de hard-core dames die ook actie willen voeren![]()
Nah, heeft niet zoveel met "kicken op" te maken.quote:
Ze heeft toch helemaal niet betaaldquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
En wij gunnen dat haar dus niet. Jankend zal ze zelf de poort uit moeten lopen, geen geld terug, opgedonderd.
Dan wel mijn (fok)bitchesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag gerust bitches schrijven hoor![]()
bitchesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag gerust bitches schrijven hoor![]()
Zelfs als ze jankend de poort uitloopt, krijgt ze nog geld toe!!! Ze zijn blij als ze van haar afzijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En wij gunnen dat haar dus niet. Jankend zal ze zelf de poort uit moeten lopen, geen geld terug, opgedonderd.
Het klinkt ook wel indrukwekkend. Maar je moet wel goed gestoord zijn om h et te willen doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:13 schreef ppi het volgende:
<knip>
Jij bent de vijand, jij wilt dat ze gaat. Als jullie niet zo massaal Huubs plan hadden toegejuicht, waren Lobasca en ik nog de lieve dames geweest die jullie kendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |