Je kledinglijn is geweldig, maar daar had ook wel een geweldigere opening bij mogen zijn zeg. Ik lust geen PINDAKAAS en ook geen champagne.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel grappig alleen word niet duidelijk of het nu een vrouwtjeskikker of mannetjeskikker is.
Hebbie het over de friese-stijfkok-Willem?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom die Willem zo populair was(tot het moment van zijn NSB-actie)..ik vond het altijd zo'n sjacherijnige zeikerd.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Je kledinglijn is geweldig, maar daar had ook wel een geweldigere opening bij mogen zijn zeg. Ik lust geen PINDAKAAS en ook geen champagne.![]()
Jah. Ik vond het maar een eikel. Zo'n nepperd, aardig in je gezicht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebbie het over de friese-stijfkok-Willem?
Now we talkingquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rip uit mn lijf maar goed.![]()
ja je hebt het openingsfeest niet genoemd van Pavement voor zijn nieuwe kledinglijn!!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.... Ik zie dat:Deze SC afgelopen nacht iig geen PUB SC geworden is ![]()
Moots vreemdgegaan is Wel leuke outfitjes trouwens... kan niet anders zeggen
![]()
Dit de verzamelplaats van de aksiegroep is Mooie actie, past wel bij mijn suggestie van vannacht dat de febo toestemming heeft gegeven om Natasia "ik ben onschendbaar" Blank eruit te stemmen omdat ze haar eisenpakket (6 maanden doorbetaling, 1 jaar huishoudelijke hulp, 5 dagen pw een nanny en een Touareg incl. verzekering, wegenbelasting en brandstof) een beetje aan de riante kant vinden en hopen haar op deze manier goedkoper te lozen.
En volgens mij ben ik dan weer helemaal bij.... heb ik nog iets overgeslagen??![]()
Morguhquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
Môgguh.... Ik zie dat:Deze SC afgelopen nacht iig geen PUB SC geworden is ![]()
Moots vreemdgegaan is Wel leuke outfitjes trouwens... kan niet anders zeggen
![]()
Dit de verzamelplaats van de aksiegroep is Mooie actie, past wel bij mijn suggestie van vannacht dat de febo toestemming heeft gegeven om Natasia "ik ben onschendbaar" Blank eruit te stemmen omdat ze haar eisenpakket (6 maanden doorbetaling, 1 jaar huishoudelijke hulp, 5 dagen pw een nanny en een Touareg incl. verzekering, wegenbelasting en brandstof) een beetje aan de riante kant vinden en hopen haar op deze manier goedkoper te lozen.
En volgens mij ben ik dan weer helemaal bij.... heb ik nog iets overgeslagen??![]()
Mwah... dat heb ik zijdelings benoemd door het een mooie collectie te noemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ja je hebt het openingsfeest niet genoemd van Pavement voor zijn nieuwe kledinglijn!!!!!!![]()
Moggeeeeeeeeeeee![]()
Whahahaha die durvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
Krijg vanavond 10 pubermeisjes te slapen en er wordt me net nog ff verteld dat ik maar moet weggaan!!!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:59 schreef petraa het volgende:
Krijg vanavond 10 pubermeisjes te slapen en er wordt me net nog ff verteld dat ik maar moet weggaan!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |