quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, laten ze maar een beetje van de buitenwereld "afgesloten" zijn. Al die uitstapjes....
Klote voor hun maar dan had die stomme kutredactie die Natasja er vorige week uit moeten zetten.
Nu hoop ik echt dat alles afgezegd wordt.
En nee ik teken geen petitie op stopdegoudenkooi.
Maak er een uitgebreide maaltijd van en eet smakelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:49 schreef Leandra het volgende:
Het is weer dusdanig rustig dan ik zonder problemen even met de belangrijkste man in m'n leven een hapje kan gaan eten??
Die andere 5 hadden op dat moment geen OW.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de andere 5 deden net zo hard mee dus ze hadden ook een exit moeten krijgen en lieke had aangifte moeten doen evenals huub imho
Vandaar die irritante schorre rotstem. Te veel langs de lijn geschreeuwd in combinatie met roken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze voelt zich ook een voetbalvrouw dus dat klopt dan wel.![]()
We vermaken ons altijd uitstekend dus dat zal nu ook welquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak er een uitgebreide maaltijd van en eet smakelijk.![]()
Het probleem is dat het niet alleen een paar mensen van VOL of Nowlife zijn, maar ook een grote groep christen-fundementalisten van het CDA & CU die DGK van de buis willen. En die groep hou je niet zomaar tegen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:45 schreef Day het volgende:
Tja, je kan ook té ver gaan met actievoeren.
strafwet gaat boven contracten tussen burgers onderlingquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die andere 5 hadden op dat moment geen OW.
Heb ik niet hier ergens gelezen dat zij een contract hebben moeten tekenen dat zij geen aangifte mogen doen. Dat zal dan wel alleen gelden tegen Talpa want Eric mocht toen ook aangifte doen.
Thanks !quote:
Ja, op dezelfde manier als nu met het powerboat racing. Even noemen en doodzwijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:53 schreef Mokum020 het volgende:
Vraag: is er eigenlijk gesproken over dat discofeest van afgelopen zaterdag wat ook niet doorging ?
Misschien heb ik het gemist maar ik denk dat het ook verzwegen is..
weet iemand dat?
En die mensen kijken niet eens...kun je nagaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het probleem is dat het niet alleen een paar mensen van VOL of Nowlife zijn, maar ook een grote groep christen-fundementalisten van het CDA & CU die DGK van de buis willen. En die groep hou je niet zomaar tegen.
Thanks, Ik zal de bronvermelding nog even aanvullen....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Leuk mijn cap in je OP en die TT, geweldig.![]()
Ik kan het beter rechtstreeks aan jou vragen voortaan...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde manier als nu met het powerboat racing. Even noemen en doodzwijgen.
Huub doet ook regelmatig een dutjequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:55 schreef rooie3 het volgende:
Waarom mogen die anderen wel slapen en Huub niet.Zie Amanda nu ook slapen.
Als ze geen aangifte doen dan is er "niks" aan de hand. En ze weten ook dat het kan gebeuren, ze doen er niks mee, klaar. De redactie had er wat mee moeten doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
strafwet gaat boven contracten tussen burgers onderling
niks te maken met ow crimineel is crimineel fyskiek geweld is fysiek geweld dus opzouten die lieden.
maar deze discussie is al zo vaak geweest dus ik stop er verder mee met alle respect
Soooow, go Lieke go.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub en Lieke blijven nog wat bekvechten
Lieke: Als je wil zeuren neem dan een hond
Nix komt binnen
Lieke: Neem Nix, the next best thing
Ik snap het ook niet, zo lang ben ik niet weggeweest en dan mis ik een sanctie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Welke sanctie voor Dennis?
Linkje aub
(thanx)
Ja, is dat zo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ze geen aangifte doen dan is er "niks" aan de hand. En ze weten ook dat het kan gebeuren, ze doen er niks mee, klaar. De redactie had er wat mee moeten doen.
1000 eur voor het verscheuren post van Huub en Liekequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, zo lang ben ik niet weggeweest en dan mis ik een sanctie?
Done....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Welke sanctie voor Dennis?
Linkje aub
(thanx)
Toch voor het verscheuren van de post van Huub?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Linkje naar VOL (met dank aan VOL):quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Verscheuren van de post van Huub en Lieke en daarom een boete 1000 euries en 100000 van de jackpot, of is er al weer een nieuwe sanctie die ik ook gemist heb?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet nodig schat, gewoon gebruiken die caps, doet de Party ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Ik zal de bronvermelding nog even aanvullen....![]()
Nee, dat is de laatste stand. Het boete-overzicht hier op FOK! is ook bijgewerkt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Verscheuren van de post van Huub en Lieke en daarom een boete 1000 euries en 100000 van de jackpot, of is er al weer een nieuwe sanctie die ik ook gemist heb?![]()
Nou, tegen de tijd dat Huub eruit gaat, met al zijn boetes, is hij negatief millionair... ;-)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "BB heeft bewoners, wij zijn millionair"
Hij gelooft het nog ook.....
Ik weiger ze mljoenass te nomen.....
Jij en Uniekhoorn beiden bedankt. De OP doet het voorkomen alsof er zojuist een sanctie is geweest, vandaar dat ik het niet begreep (ik was weg)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef agter het volgende:
[..]
Linkje naar VOL (met dank aan VOL):
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8175&start=250&sid=172de139a86b8121e0ef430c458de517
Filmpje heet "Een boete voor denisse".
Oók weer aangepast.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
OP wekt de indruk dat er zojuist weer een sanctie is geweest![]()
Donder toch eens op met die link overal. Zelfs in de updates... wist je dat daar mensen posten die daar veel moeite voor doen? Er is allang een topic over wat jij zo graag kwijt wilt!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:02 schreef Borga het volgende:
Een tegen actie
http://www.reddegoudenkooi.nl/
Geld toe om op TV te mogen komen..... Ach, dat heeft hij er wel voor over.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:04 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, tegen de tijd dat Huub eruit gaat, met al zijn boetes, is hij negatief millionair... ;-)
Ik ben bang dat je nog meer vragen gaat krijgen tenzij je het woordje 'gisteren' er even tussen zetquote:
Welke zin ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je nog meer vragen gaat krijgen tenzij je het woordje 'gisteren' er even tussen zet![]()
dan eet je toch niet ..........luie snolquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af of het eten van Slieko wel te vertrouwen is.![]()
Lekker laten staan Naatje, je bent toch 30 kilo te zwaar...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Nee deze avonddis is om van te kotsen net zo als alle anderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
die simpele humor ook .. hoe halen ze het in hun hoofd om nog zon Amanda typ derin te gooien bahquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Nou, dan ben ik nu helemaal in de war, ik dacht nog wel dat ik alle OP's had gelezen vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Welke zin ?![]()
Sorry, dacht dat het vandaag was.....![]()
Het is een Amanda in het kwadraat. Ik denk dat Flens het "er wel op kan".quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
die simpele humor ook .. hoe halen ze het in hun hoofd om nog zon Amanda typ derin te gooien bah![]()
Ik niet..... Did it show ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik nu helemaal in de war, ik dacht nog wel dat ik alle OP's had gelezen vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Elly laat nooit verstek gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef ericahysterica het volgende:
zou ellie de pp ook niet meer komen?
Grote dikker schouderophaalsmiley... Stel je voor dat we alles volgden en ook nog eens onthielden... kunnen we er zo tussen gaan zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik niet..... Did it show ?![]()
Gister om half vier dus.....
Dat zei ik: Niemand die op de achtergrond hoorde: Elly wat heb je dikke tieten (of iets in die trant)quote:
Dat was gisteren, let toch eens op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha,
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
Dennis kan hem zelf niet eens lezen!
Lieke gaat nergens heen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:55 schreef Darklight het volgende:
Kan die Lieke niet naar huis? Zeiktrut
pciesquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was gisteren, let toch eens op.![]()
Joh toe nou zeg, er waren nog twee mensen confuus door wat er eerst in de OP stond. Niet iedereen ziet altijd alles hoor, dus het kon heel goed lijken of het zich vandaag had afgespeeld. Je geeft toch ook geen kwade smiley naar Nostalgist of mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was gisteren, let toch eens op.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub en Lieke blijven nog wat bekvechten
Lieke: Als je wil zeuren neem dan een hond
Nix komt binnen
Lieke: Neem Nix, the next best thing
Dat is het HOS virus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada en Brian zijn weer vriendjes.
Brian weet nu dat Nix liegt.
Nada moet ermee uitkijken want Huub (jaja, heeft er wederom niks mee te maken) komt er wel weer op terug
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die link overal. Zelfs in de updates... wist je dat daar mensen posten die daar veel moeite voor doen? Er is allang een topic over wat jij zo graag kwijt wilt!
Een vergissing is menselijk, jij en Nostalgist komen terug op jullie fouten. Er staan 4 correcties en het is nog niet duidelijk joh?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh toe nou zeg, er waren nog twee mensen confuus door wat er eerst in de OP stond. Niet iedereen ziet altijd alles hoor, dus het kon heel goed lijken of het zich vandaag had afgespeeld. Je geeft toch ook geen kwade smiley naar Nostalgist of mij?
Ging over het daten dat Dennis wil doen. Nada zoiets van; overdag leuk daten en dan s'avonds weer bij mij in bed. En Brian zei, dat Dennis bang is dat Huub hem daarover aan gaat spreken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada en Brian zijn weer vriendjes.
Brian weet nu dat Nix liegt.
Nada moet ermee uitkijken want Huub (jaja, heeft er wederom niks mee te maken) komt er wel weer op terug
Niet iedereen zit constant overal op te letten. Iemand kan die eerste opening of de link postjes zien en dan meteen reageren. Bovendien maakte ik geen fout, ik ging af op de OP.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een vergissing is menselijk, jij en Nostalgist komen terug op jullie fouten. Er staan 4 correcties en het is nog niet duidelijk joh?
Dat zou morgen plaatsvinden maar gaat niet door.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef F04 het volgende:
Eehm,,, waarom geen powerboot vandaag?
Only "De Bok" knows....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef F04 het volgende:
Eehm,,, waarom geen powerboot vandaag?
Wederom een anti DGK actie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou morgen plaatsvinden maar gaat niet door.
Weet je ook waarom niet ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou morgen plaatsvinden maar gaat niet door.
*schouderophaalsmiley* Dunnoquote:
FEBO, het achterterras..... DGK_REDACTIE dus.quote:
Reken maar dat hij haar vannacht weer mag strelen en meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian mag Amanda niet strelen......."Niet aan mijn haar! "
Is ze bang dat het vet wordt of zo ????
Dunno = Don't knowquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:26 schreef getl0st het volgende:
[..]en ik haal hier dan mijn schouders op
Hij mag alleen maar aan haar schaamhaar zitten want dat is toch al vet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian mag Amanda niet strelen......."Niet aan mijn haar! "
Is ze bang dat het vet wordt of zo ????
Yes ! Nostalgie met JJquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, Huub wil sultan worden, net als zijn vader
(voor de langere streamers, die weten wat hij bedoelt)
Ik ben 172 cm, is dat lang genoeg?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik me nog goed herinderen, ze moesten allemaal iets over zichzelf vertellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:
Was nog in de periode dat hij werd gepest.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]jeetje wat was dat lachen
Hij was de beste ook nog met zijn levensverhaal
Jaquote:
En of! Good old times, heb me die avond kapotgelachen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was nog in de periode dat hij werd gepest.....How time's changing....
Ik weet wel dat dunno, dont know betekend.. ik voerde je *haaltschoudersopsmiley* uit terwijl ik hem las..quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dunno = Don't knowNiemand geloof ik, waarom die boatrace niet door gaat
doet me weer denken aan dat levensverhaal dat hij moest doen bij juf judithquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Zouden ze alléén voor Brian komen, of zou Dennis ook nog een lesje mogen meepikken....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:34 schreef Day het volgende:
[..]
En of! Good old times, heb me die avond kapotgelachen.
OT: de DJ's komen. Die hebben die niet opgegeven.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Is that a threat, or a promise?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Echt respect voor Lieke maar ik verklaar haar voor gek. Koken, afruimen. vaatwasser vullen en koffie verzorgen.
Ik zou zeggen "fuck you" en bekijk het maar.
Ik kijk er ook al naar met verbazing?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Dennis gaat de credits voor die bloemen nemen?
Lieke is iemand met een goede conditie en een gezond verstand.. Ze is gewend dingen te doen en anders verveelt ze zich... Tuurlijk, ze kan rustig voor een lange tijd niets doen, maar is gewoon gewend zelf dingen te regelen en anderen te helpen.. Ze toont gewoon klasse door dat ook nu te doen, ipv het zielige 'ik ga niet voor jou afruimen'quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Echt respect voor Lieke maar ik verklaar haar voor gek. Koken, afruimen. vaatwasser vullen en koffie verzorgen.
Ik zou zeggen "fuck you" en bekijk het maar.
Zal wel niet spannend zijn......anders wel op de bank....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Ff serieusssssssssssss Dennis doet echt alsof die bloemen van hem zijn!
Die heeft Huub gister besteld, met kaartje, excuses, liefs Dennis.![]()
Natasja wil iedereen aan tafel hebben, ze moet iets zeggen.
Die zijn van Huub. onder Denniks naamquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
GATVERDAMME dennix wat een player ben jij , met een bosje rozen krijg je d'r wel om ja.
En weer zo'n kop erbij alsof ze de koningin van het huis is en alles bepaaltquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
Huishoudelijke mededelingen van Natasja..... Borden opruimen
De anti-vliegencampagne. Als je dat hok ziet moet het er zo vies zijn met al die vliegen en dat ligt niet alleen aan Fries.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
Oke sorry , maar wat heeft dat nut? Dat is toch alleen maar in dennix voordeel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die zijn van Huub. onder Denniks naam![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Ff serieusssssssssssss Dennis doet echt alsof die bloemen van hem zijn!
Die heeft Huub gister besteld, met kaartje, excuses, liefs Dennis.![]()
Natasja wil iedereen aan tafel hebben, ze moet iets zeggen.
Yep.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Brechtje het volgende:
Is die poll er vanavond?
Dennis staat nu behoorlijk voor lul als hij de bedankjes en affectie in ontvangst neemt. Dacht je nou echt dat Huub niet zou zeggen dat ze van hem komen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Oke sorry , maar wat heeft dat nut? Dat is toch alleen maar in dennix voordeel?
Nee, die staat nu met een bek vol met tanden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Oke sorry , maar wat heeft dat nut? Dat is toch alleen maar in dennix voordeel?
Bordjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
Ik laat dat toch liever aan Astrid en Joan over.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef Gigageil het volgende:
Waar bemoei je je mee, achterlijk aggenebbisch dik wijf, ga je koters opvoeden tot modelburgers![]()
Op het moment dat hij ze bestelde vond ik het een vreemde aktie maar nu is het wel grappig!quote:
Het mooie is dat Nix weer niks doet en het eigenlijk beaamt dat die bos van hem isquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij ze bestelde vond ik het een vreemde aktie maar nu is het wel grappig!
Nadia denkt nu dat Denniks het meent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij ze bestelde vond ik het een vreemde aktie maar nu is het wel grappig!
Dennix is hilarischquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het mooie is dat Nix weer niks doet en het eigenlijk beaamt dat die bos van hem is
die van Nadia wel, ja.....quote:
Komt ie mee nu.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef SiRojK het volgende:
Is het al duidelijk dat Huub die heeft gehaald dan?
Dennis impliceert zojuist weer dat ze van hem komen. Om alles van gisteravond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef SiRojK het volgende:
Is het al duidelijk dat Huub die heeft gehaald dan?
Alstjeblieft niet...des te langer blijft die ^^%#@#^%)*${@quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik laat dat toch liever aan Astrid en Joan over.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis krijgt het nu op zijn bord....
Hij wilde er "later" over praten....
Hahhaa, kansloze gast..quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis impliceert zojuist weer dat ze van hem komen. Om alles van gisteravond.![]()
Dennis is een jokkebrokjequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
Hij had wel een plan in zijn hoofd...... Wat een sukkeltje zeg....
Dat noem ik niet 'TV-les' maar gewoon 'karakter'quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis wordt zolangzamerhand door alle bewoners belachelijk gemaakt.... Hij krijgt voortdurend "TV-les"
sowieso 100% 100%quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ach, Dennix had een plan maar dat kan nu niet meer, sowieso.![]()
Eindelijk !quote:
En hij heeft er eigenlijk niks voor gedaan behalve een bosje bloemen bestellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
meesterlijke actie van Huub.....
Iid Kijk dat zijn nou leuke akties...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij heeft er eigenlijk niks voor gedaan behalve een bosje bloemen bestellen.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef SiRojK het volgende:
Je ziet die blouse van Natasia schreeuwen 'HEEEEEEELP IK SCHEUR UIT, HEEEEEEEELP'
Nou zo'n groot kruis heeft ze nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
Wat gaat Natas aantrekken jezus.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Wat moet die rooie kroegtijger nou steeds daar. Ik vind dat hele wijf zo flauw als de kont van Sinterklaas....te oud om echt lollig te zijn![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij heeft er eigenlijk niks voor gedaan behalve een bosje bloemen bestellen.![]()
Maar hij laat wel goed zien hoe scheef haar borsten zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef SiRojK het volgende:
Je ziet die blouse van Natasia schreeuwen 'HEEEEEEELP IK SCHEUR UIT, HEEEEEEEELP'
Dennis is een genie in het bedenken van meesterlijke acties.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
oooh, Dennis zou een exitje bewerkstelligen als zijn actie was doorgegaan.....
Het kaartje verscheuren dat bij de bloemen zat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Het best van het hele verhaal is nog dat nix gewoon echt 0,0 heeft gedaan tot nu toequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix blijft doorgaan: Nog twee minuten, ik had zo'n mooie actie... Weet niet eens of het mocht was waarschijnlijk een exit..
Hahahaha ik ga dood hier, domme nix
Twee minuten stiltequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix blijft doorgaan: Nog twee minuten, ik had zo'n mooie actie... Weet niet eens of het mocht was waarschijnlijk een exit..
Hahahaha ik ga dood hier, domme nix
yeah right.. de miljonairs vallen waarschijnlijk bij bosjes dood neer van verveling van zijn 'acties' ....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Inderdaad.......een MASTERBRAIN is Dennis !quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dennis is een genie in het bedenken van meesterlijke acties.Ik kan niet wachten tot hij zijn volgende zet gaat doen.
![]()
Dat zeg ik: een fijn plan!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
In zijn script stond 20.00... Huub begon net iets te vroeg, om 20.00 was het terreur geweest... Het is gewoon balen, blijkbaar stond Huub zijn horloge niet goed, of stond 19.58 in Huub zijn scriptquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Clank het volgende:
Hoeveel minuten had Dennis nou nodig gehad???
Tegen de tijd dat ie dat heeft uitgevogeld zit ie al weer weken thuisquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis.......gaat nu maar even een briliant plannetje bedenken....zodat hij het later kan vertellen......
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dennis is een genie in het bedenken van meesterlijke acties.Ik kan niet wachten tot hij zijn eerste zet gaat doen.
![]()
Je heb geen idee wat ik nog leer van DGKquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
shimmering body powder?nooit van gehoord
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad.......een MASTERBRAIN is Dennis !
Ik snap echt niet dat mensen dat hier nou niet
inzien hoor. HONDERDEN plannen al bedacht; alleen
jammer dat ze steeds niet mogen van 'achter'![]()
Ik vind jou sarcasme altijd zo prachtigquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet, het is zooooo 2007quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
shimmering body powder?nooit van gehoord
Erica heeft dat soort kunstgrepen niet nodig.quote:
Dan vraagt ie een collect call aan om zijn bommetjes alsnog te droppen.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ie dat heeft uitgevogeld zit ie al weer weken thuis![]()
jammer dat hij ook steeds 2 minuten te laat is al 4 weken langquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
of gewoon naief zijn.. ik denk persoonlijk dat dgk_fan totaal geen Dennis fan is, want deze "speler" kan je toch gewoon niet serieus nemen. Kom op zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind jou sarcasme altijd zo prachtig, of....
Dat mokkel is echt te dom om te levenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Stijltang is pleitte en slieko heeft hem voor het laast gehad
Amanda: dat wordt dan 1000 E boete
Dat is ook precies wat ik bedoel met zijn sarcasmequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:09 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
of gewoon naief zijn.. ik denk persoonlijk dat dgk_fan totaal geen Dennis fan is, want deze "speler" kan je toch gewoon niet serieus nemen. Kom op zeg.
Nou is de week gelukkig nog niet afgelopen. Er kan nog BEHOORLIJKE TERRORquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat hij ook steeds 2 minuten te laat is al 4 weken lang![]()
Nee nee, lieverd. Dat is bi zijn en als vrouw zijnde een vrouw zoenen.quote:
inderdaad, timing heeft ie nog geen brood van gegeten....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat hij ook steeds 2 minuten te laat is al 4 weken lang![]()
Hahaha ja die had ik door, ik moest er alleen nog wat bij zeggen.. bedankt voor de inkopperquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik bedoel met zijn sarcasme![]()
neuh vast niet ......hoop doet levenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou is de week gelukkig nog niet afgelopen. Er kan nog BEHOORLIJKE TERROR
komen vanacht, morgennacht, vrijdag zaterdag en zondag..... ik ga er vanuit dat Dennis
ons ECHT niet teleur gaat stellen hoor !!
Ik word hier toch zo verdrietig van. Nu heb ik het gevoel alweer in het ootje genomen te zijn, verdulleme nog aan toe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou is de week gelukkig nog niet afgelopen. Er kan nog BEHOORLIJKE TERROR
komen vanacht, morgennacht, vrijdag zaterdag en zondag..... ik ga er vanuit dat Dennis
ons ECHT niet teleur gaat stellen hoor !!
Mr Poetry!quote:
Pffff, ik loop vreselijk achter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee, lieverd. Dat is bi zijn en als vrouw zijnde een vrouw zoenen.
Check de Fok banner, ik zeg het je.
Dilemma, dilemma, alles staat op Mute bij mij, dus ik kan je niet adviseren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Welke stream is de adviesstream van dit moment??
Dan ga ik me daar ff op richten![]()
![]()
BQ je mist wat hoor girlstalk!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dilemma, dilemma, alles staat op Mute bij mij, dus ik kan je niet adviseren.![]()
jockey's.. wtf manquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef dgk_fan het volgende:
Die jockey's hebben een paar 'plezante plaatjes' meegebracht !!!
Voor het eerst sinds weken dat het volume van de streams hier
weer es 'wat harder' staat.... Jammer van die doorheenbabbelende
people..
ja 21.30quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:17 schreef koemleit het volgende:
Is vandaag de popupol?
Yep om een uur of half 10quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:17 schreef koemleit het volgende:
Is vandaag de popupol?
oei dan mag elly wel uitkijkenquote:
Jezus...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Ik heb maar 5 minuten nodig om klaar te komen alleen mijn zaadstroom duurt 15 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal dat aan Nadia zelf liggen of aan het slechte werk van Dennis, ik denk het laatste. Arme Dennis wat een sexverslaafde is het toch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
speciaal voor BQ Nada heeft 20 minuten nodig om klaar te komen het is maar dat je het even weet![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Ik heb maar 5 minuten nodig om klaar te komen alleen mijn zaadstroom duurt een kwartier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke opties heeft ze...?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef F04 het volgende:
Amanda lacht zo dom
Dat is de geest van ene Dennix.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:26 schreef SiRojK het volgende:
Wie is die jongen die nu naast Huub staat en nooit wat zegt?
Nadia is klaargekomen?!?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef Inukshuk het volgende:
Nadia blijft Dennis trouw want anders heeft Huub er lol in
Dennis laat Nadia niet vaak klaarkomen
Dennis kan niet met vrouwen omgaan
Dennis is niet charmant
Dennis schenkt nooit drinken in voor Nadia
Dennis is geen lekkere geile stoere bonk
En dit alles accepteerd Nadia om Huub niet de indruk te geven dat Dennis nix is.![]()
DJ heet zo iemand.. Geen Jockey, geen plaatjesdraaier, DJ!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee......'die plaatjesdraaiers' dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |