Iid Kijk dat zijn nou leuke akties...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij heeft er eigenlijk niks voor gedaan behalve een bosje bloemen bestellen.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef SiRojK het volgende:
Je ziet die blouse van Natasia schreeuwen 'HEEEEEEELP IK SCHEUR UIT, HEEEEEEEELP'
Nou zo'n groot kruis heeft ze nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
Wat gaat Natas aantrekken jezus.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Wat moet die rooie kroegtijger nou steeds daar. Ik vind dat hele wijf zo flauw als de kont van Sinterklaas....te oud om echt lollig te zijn![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij heeft er eigenlijk niks voor gedaan behalve een bosje bloemen bestellen.![]()
Maar hij laat wel goed zien hoe scheef haar borsten zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:58 schreef SiRojK het volgende:
Je ziet die blouse van Natasia schreeuwen 'HEEEEEEELP IK SCHEUR UIT, HEEEEEEEELP'
Dennis is een genie in het bedenken van meesterlijke acties.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
oooh, Dennis zou een exitje bewerkstelligen als zijn actie was doorgegaan.....
Het kaartje verscheuren dat bij de bloemen zat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Het best van het hele verhaal is nog dat nix gewoon echt 0,0 heeft gedaan tot nu toequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix blijft doorgaan: Nog twee minuten, ik had zo'n mooie actie... Weet niet eens of het mocht was waarschijnlijk een exit..
Hahahaha ik ga dood hier, domme nix
Twee minuten stiltequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix blijft doorgaan: Nog twee minuten, ik had zo'n mooie actie... Weet niet eens of het mocht was waarschijnlijk een exit..
Hahahaha ik ga dood hier, domme nix
yeah right.. de miljonairs vallen waarschijnlijk bij bosjes dood neer van verveling van zijn 'acties' ....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Inderdaad.......een MASTERBRAIN is Dennis !quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dennis is een genie in het bedenken van meesterlijke acties.Ik kan niet wachten tot hij zijn volgende zet gaat doen.
![]()
Dat zeg ik: een fijn plan!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
In zijn script stond 20.00... Huub begon net iets te vroeg, om 20.00 was het terreur geweest... Het is gewoon balen, blijkbaar stond Huub zijn horloge niet goed, of stond 19.58 in Huub zijn scriptquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef Clank het volgende:
Hoeveel minuten had Dennis nou nodig gehad???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |