Nou, tegen de tijd dat Huub eruit gaat, met al zijn boetes, is hij negatief millionair... ;-)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "BB heeft bewoners, wij zijn millionair"
Hij gelooft het nog ook.....
Ik weiger ze mljoenass te nomen.....
Jij en Uniekhoorn beiden bedankt. De OP doet het voorkomen alsof er zojuist een sanctie is geweest, vandaar dat ik het niet begreep (ik was weg)quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef agter het volgende:
[..]
Linkje naar VOL (met dank aan VOL):
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8175&start=250&sid=172de139a86b8121e0ef430c458de517
Filmpje heet "Een boete voor denisse".
Oók weer aangepast.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
OP wekt de indruk dat er zojuist weer een sanctie is geweest![]()
Donder toch eens op met die link overal. Zelfs in de updates... wist je dat daar mensen posten die daar veel moeite voor doen? Er is allang een topic over wat jij zo graag kwijt wilt!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:02 schreef Borga het volgende:
Een tegen actie
http://www.reddegoudenkooi.nl/
Geld toe om op TV te mogen komen..... Ach, dat heeft hij er wel voor over.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:04 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, tegen de tijd dat Huub eruit gaat, met al zijn boetes, is hij negatief millionair... ;-)
Ik ben bang dat je nog meer vragen gaat krijgen tenzij je het woordje 'gisteren' er even tussen zetquote:
Welke zin ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je nog meer vragen gaat krijgen tenzij je het woordje 'gisteren' er even tussen zet![]()
dan eet je toch niet ..........luie snolquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Nada vraagt zich af of het eten van Slieko wel te vertrouwen is.![]()
Lekker laten staan Naatje, je bent toch 30 kilo te zwaar...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Nee deze avonddis is om van te kotsen net zo als alle anderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
die simpele humor ook .. hoe halen ze het in hun hoofd om nog zon Amanda typ derin te gooien bahquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Nou, dan ben ik nu helemaal in de war, ik dacht nog wel dat ik alle OP's had gelezen vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Welke zin ?![]()
Sorry, dacht dat het vandaag was.....![]()
Het is een Amanda in het kwadraat. Ik denk dat Flens het "er wel op kan".quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
die simpele humor ook .. hoe halen ze het in hun hoofd om nog zon Amanda typ derin te gooien bah![]()
Ik niet..... Did it show ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik nu helemaal in de war, ik dacht nog wel dat ik alle OP's had gelezen vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Elly laat nooit verstek gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:11 schreef ericahysterica het volgende:
zou ellie de pp ook niet meer komen?
Grote dikker schouderophaalsmiley... Stel je voor dat we alles volgden en ook nog eens onthielden... kunnen we er zo tussen gaan zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik niet..... Did it show ?![]()
Gister om half vier dus.....
Dat zei ik: Niemand die op de achtergrond hoorde: Elly wat heb je dikke tieten (of iets in die trant)quote:
Dat was gisteren, let toch eens op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha,
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32112&sess=664
Dennis kan hem zelf niet eens lezen!
Lieke gaat nergens heen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:55 schreef Darklight het volgende:
Kan die Lieke niet naar huis? Zeiktrut
pciesquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was gisteren, let toch eens op.![]()
Joh toe nou zeg, er waren nog twee mensen confuus door wat er eerst in de OP stond. Niet iedereen ziet altijd alles hoor, dus het kon heel goed lijken of het zich vandaag had afgespeeld. Je geeft toch ook geen kwade smiley naar Nostalgist of mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was gisteren, let toch eens op.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub en Lieke blijven nog wat bekvechten
Lieke: Als je wil zeuren neem dan een hond
Nix komt binnen
Lieke: Neem Nix, the next best thing
Dat is het HOS virus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada en Brian zijn weer vriendjes.
Brian weet nu dat Nix liegt.
Nada moet ermee uitkijken want Huub (jaja, heeft er wederom niks mee te maken) komt er wel weer op terug
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die link overal. Zelfs in de updates... wist je dat daar mensen posten die daar veel moeite voor doen? Er is allang een topic over wat jij zo graag kwijt wilt!
Een vergissing is menselijk, jij en Nostalgist komen terug op jullie fouten. Er staan 4 correcties en het is nog niet duidelijk joh?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh toe nou zeg, er waren nog twee mensen confuus door wat er eerst in de OP stond. Niet iedereen ziet altijd alles hoor, dus het kon heel goed lijken of het zich vandaag had afgespeeld. Je geeft toch ook geen kwade smiley naar Nostalgist of mij?
Ging over het daten dat Dennis wil doen. Nada zoiets van; overdag leuk daten en dan s'avonds weer bij mij in bed. En Brian zei, dat Dennis bang is dat Huub hem daarover aan gaat spreken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada en Brian zijn weer vriendjes.
Brian weet nu dat Nix liegt.
Nada moet ermee uitkijken want Huub (jaja, heeft er wederom niks mee te maken) komt er wel weer op terug
Niet iedereen zit constant overal op te letten. Iemand kan die eerste opening of de link postjes zien en dan meteen reageren. Bovendien maakte ik geen fout, ik ging af op de OP.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een vergissing is menselijk, jij en Nostalgist komen terug op jullie fouten. Er staan 4 correcties en het is nog niet duidelijk joh?
Dat zou morgen plaatsvinden maar gaat niet door.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef F04 het volgende:
Eehm,,, waarom geen powerboot vandaag?
Only "De Bok" knows....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef F04 het volgende:
Eehm,,, waarom geen powerboot vandaag?
Wederom een anti DGK actie?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou morgen plaatsvinden maar gaat niet door.
Weet je ook waarom niet ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou morgen plaatsvinden maar gaat niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |