inderdaad, timing heeft ie nog geen brood van gegeten....quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat hij ook steeds 2 minuten te laat is al 4 weken lang![]()
Hahaha ja die had ik door, ik moest er alleen nog wat bij zeggen.. bedankt voor de inkopperquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik bedoel met zijn sarcasme![]()
neuh vast niet ......hoop doet levenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou is de week gelukkig nog niet afgelopen. Er kan nog BEHOORLIJKE TERROR
komen vanacht, morgennacht, vrijdag zaterdag en zondag..... ik ga er vanuit dat Dennis
ons ECHT niet teleur gaat stellen hoor !!
Ik word hier toch zo verdrietig van. Nu heb ik het gevoel alweer in het ootje genomen te zijn, verdulleme nog aan toe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou is de week gelukkig nog niet afgelopen. Er kan nog BEHOORLIJKE TERROR
komen vanacht, morgennacht, vrijdag zaterdag en zondag..... ik ga er vanuit dat Dennis
ons ECHT niet teleur gaat stellen hoor !!
Mr Poetry!quote:
Pffff, ik loop vreselijk achter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee, lieverd. Dat is bi zijn en als vrouw zijnde een vrouw zoenen.
Check de Fok banner, ik zeg het je.
Dilemma, dilemma, alles staat op Mute bij mij, dus ik kan je niet adviseren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Welke stream is de adviesstream van dit moment??
Dan ga ik me daar ff op richten![]()
![]()
BQ je mist wat hoor girlstalk!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dilemma, dilemma, alles staat op Mute bij mij, dus ik kan je niet adviseren.![]()
jockey's.. wtf manquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef dgk_fan het volgende:
Die jockey's hebben een paar 'plezante plaatjes' meegebracht !!!
Voor het eerst sinds weken dat het volume van de streams hier
weer es 'wat harder' staat.... Jammer van die doorheenbabbelende
people..
ja 21.30quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:17 schreef koemleit het volgende:
Is vandaag de popupol?
Yep om een uur of half 10quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:17 schreef koemleit het volgende:
Is vandaag de popupol?
oei dan mag elly wel uitkijkenquote:
Jezus...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Ik heb maar 5 minuten nodig om klaar te komen alleen mijn zaadstroom duurt 15 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal dat aan Nadia zelf liggen of aan het slechte werk van Dennis, ik denk het laatste. Arme Dennis wat een sexverslaafde is het toch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
speciaal voor BQ Nada heeft 20 minuten nodig om klaar te komen het is maar dat je het even weet![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef DrsH het volgende:
Ik heb maar 5 minuten nodig om klaar te komen alleen mijn zaadstroom duurt een kwartier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke opties heeft ze...?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef F04 het volgende:
Amanda lacht zo dom
Dat is de geest van ene Dennix.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:26 schreef SiRojK het volgende:
Wie is die jongen die nu naast Huub staat en nooit wat zegt?
Nadia is klaargekomen?!?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef Inukshuk het volgende:
Nadia blijft Dennis trouw want anders heeft Huub er lol in
Dennis laat Nadia niet vaak klaarkomen
Dennis kan niet met vrouwen omgaan
Dennis is niet charmant
Dennis schenkt nooit drinken in voor Nadia
Dennis is geen lekkere geile stoere bonk
En dit alles accepteerd Nadia om Huub niet de indruk te geven dat Dennis nix is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |