Zouden ze alléén voor Brian komen, of zou Dennis ook nog een lesje mogen meepikken....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:34 schreef Day het volgende:
[..]
En of! Good old times, heb me die avond kapotgelachen.
OT: de DJ's komen. Die hebben die niet opgegeven.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, Huub wil sultan worden, net als zijn vader
(voor de langere streamers, die weten wat hij bedoelt)
Is that a threat, or a promise?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Echt respect voor Lieke maar ik verklaar haar voor gek. Koken, afruimen. vaatwasser vullen en koffie verzorgen.
Ik zou zeggen "fuck you" en bekijk het maar.
Ik kijk er ook al naar met verbazing?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Dennis gaat de credits voor die bloemen nemen?
Lieke is iemand met een goede conditie en een gezond verstand.. Ze is gewend dingen te doen en anders verveelt ze zich... Tuurlijk, ze kan rustig voor een lange tijd niets doen, maar is gewoon gewend zelf dingen te regelen en anderen te helpen.. Ze toont gewoon klasse door dat ook nu te doen, ipv het zielige 'ik ga niet voor jou afruimen'quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Echt respect voor Lieke maar ik verklaar haar voor gek. Koken, afruimen. vaatwasser vullen en koffie verzorgen.
Ik zou zeggen "fuck you" en bekijk het maar.
Zal wel niet spannend zijn......anders wel op de bank....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Ff serieusssssssssssss Dennis doet echt alsof die bloemen van hem zijn!
Die heeft Huub gister besteld, met kaartje, excuses, liefs Dennis.![]()
Natasja wil iedereen aan tafel hebben, ze moet iets zeggen.
Die zijn van Huub. onder Denniks naamquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
GATVERDAMME dennix wat een player ben jij , met een bosje rozen krijg je d'r wel om ja.
En weer zo'n kop erbij alsof ze de koningin van het huis is en alles bepaaltquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
Huishoudelijke mededelingen van Natasja..... Borden opruimen
De anti-vliegencampagne. Als je dat hok ziet moet het er zo vies zijn met al die vliegen en dat ligt niet alleen aan Fries.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
Huishoudelijke mededelingen van Natasja..... Borden opruimen
Oke sorry , maar wat heeft dat nut? Dat is toch alleen maar in dennix voordeel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die zijn van Huub. onder Denniks naam![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Ff serieusssssssssssss Dennis doet echt alsof die bloemen van hem zijn!
Die heeft Huub gister besteld, met kaartje, excuses, liefs Dennis.![]()
Natasja wil iedereen aan tafel hebben, ze moet iets zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |