*schouderophaalsmiley* Dunnoquote:
FEBO, het achterterras..... DGK_REDACTIE dus.quote:
Reken maar dat hij haar vannacht weer mag strelen en meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian mag Amanda niet strelen......."Niet aan mijn haar! "
Is ze bang dat het vet wordt of zo ????
Dunno = Don't knowquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:26 schreef getl0st het volgende:
[..]en ik haal hier dan mijn schouders op
Hij mag alleen maar aan haar schaamhaar zitten want dat is toch al vet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Brian mag Amanda niet strelen......."Niet aan mijn haar! "
Is ze bang dat het vet wordt of zo ????
Yes ! Nostalgie met JJquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, Huub wil sultan worden, net als zijn vader
(voor de langere streamers, die weten wat hij bedoelt)
Ik ben 172 cm, is dat lang genoeg?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik me nog goed herinderen, ze moesten allemaal iets over zichzelf vertellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:
Was nog in de periode dat hij werd gepest.....quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]jeetje wat was dat lachen
Hij was de beste ook nog met zijn levensverhaal
Jaquote:
En of! Good old times, heb me die avond kapotgelachen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was nog in de periode dat hij werd gepest.....How time's changing....
Ik weet wel dat dunno, dont know betekend.. ik voerde je *haaltschoudersopsmiley* uit terwijl ik hem las..quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dunno = Don't knowNiemand geloof ik, waarom die boatrace niet door gaat
doet me weer denken aan dat levensverhaal dat hij moest doen bij juf judithquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |