Het leek me echt hartstikke leuk. Ik ging al online shoppen voor nieuwe pumps totdat je dit zei..quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een touringcar regelen en met heel FOK gaan BBQ'en bij
milkshake thuis...dat doorbreekt de sleur even..
nemen we Natas ook mee, die heeft toch tijd zat dan![]()
Het kan best dat die nu ook is aan het slapen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:32 schreef STAP01 het volgende:
en maar zeiken dat Huub niet mag slapen!
Die zit nu te borrelen bij zijn collega's van de Feboquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:32 schreef STAP01 het volgende:
en maar zeiken dat Huub niet mag slapen!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Het leek me echt hartstikke leuk. Ik ging al online shoppen voor nieuwe pumps totdat je dit zei..
nemen we Natas ook mee, die heeft toch tijd zat dan
Nu wil ik niet meer.![]()
Nou ik vond de meeste posts van hen nogal doordrenkt met arrogantie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe ze behandeld werden als ze hier nog wel eens iets postten dan snap ik ook wel dat ze dachten "dikke vinger voor jullie"
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het kan best dat die nu ook is aan het slapen..
ja bah eng jong ze komt me helemaal de strot uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef riri het volgende:
dat voortdurend slieko noemen van nadia komt me een keer de keel uit
Ik neem het nu toch op voor DGK_REDAKTIE.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik vond de meeste posts van hen nogal doordrenkt met arrogantie.![]()
heel nadia komt me de keel uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef riri het volgende:
ze praat als een kleuter maar ondertussen is het een heksquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeesus, Wat heeft dat kind een zeikstem!!!!!!!!!!!!!
Ja erg jammer dacht dat er nu eindelijk een normaal iemand inkwam met klasse .. maar het is gewoon net zon sloerie als Amanda die geestelijk mss 1 jaar ouder isquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeesus, Wat heeft dat kind een zeikstem!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef ericahysterica het volgende:
lazy nada is blij dat huub en sliko morgen weggaan......eindelijk rust.......
btw gnavond
Volgens mij ook niet. Ze mag er niet over praten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof dat het racen niet doorgaat !
Zou zo maar kunnen dat die ondernemer ook aan zijn reputatie denktquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof dat het racen niet doorgaat !
Huub en Slieko gaan niet weg zegt Nada.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda schudde van "nee" toen Natas het haar vroeg....
huub is dan ook een intelligent jong mensquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef riri het volgende:
ze bewerkt mensen met dat kinderlijke stemmetje van haar...zal lang lukken maar op een gegeven moment gaan mensen dat door krijgen en dan kan ze het nog weleens heel moeilijk krijgen...de enige die Nadia al wel door heeft is Huub....heel bijzonder hoe snel hij mensen in kan schatten...hij is daar veel sneller in dan anderen
Heeft ze ooit de moeite genomen om een normaal gesprek met Lieke te voeren?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:37 schreef riri het volgende:
Amanda en Brian ook niet, was mijn interpretatie, ....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Slieko gaan niet weg zegt Nada.![]()
Inderdaad, dezelfde arrogantie waarmee ze nu hun programma om zeep aan het helpen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik vond de meeste posts van hen nogal doordrenkt met arrogantie.![]()
Je kunt het beter hebben over mijn geheugen, glad vergeten dus. Even zoeken, je hoort het.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is het al tijd om terug te kunnen komen op je geheugen van je pc, BeeQueentje?![]()
Waarvoor pijnstillers? Voor haar kater?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:38 schreef ericahysterica het volgende:
dellie heeft iedere dag pijnstillers gek hoor maar ja ze zuipt ook elke dag.
Klopt, maar dat zegt Nada natuurlijk niet. Ze houdt van Amanda.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Amanda en Brian ook niet, was mijn interpretatie, ....
Tja, je kan ook té ver gaan met actievoeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
zielig voor huub en lieke
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:40 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda schudde van "nee" toen Natas het haar vroeg....
de andere 5 deden net zo hard mee dus ze hadden ook een exit moeten krijgen en lieke had aangifte moeten doen evenals huub imhoquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Inderdaad, dezelfde arrogantie waarmee ze nu hun programma om zeep aan het helpen zijn.
Arrogantie t.o.v. alle streamers, die duidelijk de fouten zien en waaraan ze totaal niet toe willen geven.
Als er onmiddellijk, die zondagmiddag, flinke sanctie's waren uitgedeeld ( o.a. Natasja eruit) was het nooit zover gekomen dat alle sponsoren en anderen mails met het linkje naar het filmpje hadden ontvangen.
Misschien doen ze nu aan damage control en gaat Natasja morgen maar dan nog is het niet eerlijk. Zij had die blaam moeten hebben van aanstichster van het aanranden.
Meer dan van wie ook..... (op dat moment dan)quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt Nada natuurlijk niet. Ze houdt van Amanda.
de poll hequote:Op woensdag 25 juli 2007 18:47 schreef agter het volgende:
Het hoogtepunt van de week was dat nix de post verscheurde...
Wat denk je, gaat er nog iets gebeuren vanavond?
Ze voelt zich ook een voetbalvrouw dus dat klopt dan wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:46 schreef STAP01 het volgende:
Amanda loopt als een voetballer.
en ze shopt in de pc hooftquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze voelt zich ook een voetbalvrouw dus dat klopt dan wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |