Dus er wordt in 2 groepen gekookt en gegeten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Natasia zegt dat Brian gaat koken..
Dat betekend dus dat ze niet gaan eten van het eten dat Lieke maakt........?!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:07 schreef milk-shake het volgende:
Dennix moet eerst zijn handen handjes wassen voor hij Natas haar broodje smeert en ze proeft het gelijk als hij het niet doet..................tuurlijk
Dan heeft Lieke wel heel veel vlees gebruikt voor 3 personenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Natasia zegt dat Brian gaat koken..
Dat betekend dus dat ze niet gaan eten van het eten dat Lieke maakt........?!
Ontbijt en avondeten doen ze in principe gezamelijk. Voor de lunch doet iedereen maar wat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus er wordt in 2 groepen gekookt en gegeten?
Maar ik heb vanmiddag op de screens van jullieBrian al als een boerenhork een bord met "taaie" garnalen naar binnen zien slurpen.(
ik lees alles en geniet ervan)
Zo kan je het ook bekijken. Maar als hij er is loopt ze hem op te geilen, en achter zijn rug om, dus dit soort dingen te verkondigen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En Nada krijgt dan ook meteen haar zin?
Misschien kunnen we een touringcar regelen en met heel FOK gaan BBQ'en bijquote:
Oh, ik dacht dat ze al wel vaker apart aten. Ik heb echter geen hoge pet van Brian's kookcapaciteiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ontbijt en avondeten doen ze in principe gezamelijk. Voor de lunch doet iedereen maar wat.
Ik neem aan dat je haar op de BBQ wil en opvoeren aan de meegenomen hondjes van de FOKkers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een touringcar regelen en met heel FOK gaan BBQ'en bij
milkshake thuis...dat doorbreekt de sleur even..
nemen we Natas ook mee, die heeft toch tijd zat dan![]()
Ik vind het zo jammer dat de camera niet op die nixnut stond toen die die sanctiebrief moest voorlezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt binnen en Dennix zegt: Hey brother.
Jaap kijkt hem niet eens aan. Die kop van Dennix.![]()
Juist om deze capaciteiten is zij geselecteerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken. Maar als hij er is loopt ze hem op te geilen, en achter zijn rug om, dus dit soort dingen te verkondigen.
Is het al tijd om terug te kunnen komen op je geheugen van je pc, BeeQueentje?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jaap wordt ook een beetje moe van dat eey brother.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Denk een uur of negen... dat wil zeggen een uur of tien in DGK begrippenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Visual het volgende:
hoe laat word de uitslag van de popu aan de bewoners vertelt?
De lafbekken hebben het niet eens op tv durven uitzenden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De streamlocks zijn idd heel vervelend, maar ik ben toch blij dat die bewuste actie van de bende van 6 niet onder het vloerkleed is verdwenen, hoe hard Tien zijn best ook doet.
Goed opgemerkt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:06 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou en dat zegt Nadia ...bij haar presies andersom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |