Dat je 't maar weet Ania.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:28 schreef fraubitch het volgende:
proost!
kalm maar roelquote:
Daar zijn sigaretten voor. Goed idee.quote:
Ik ben toch al naar den kancker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:40 schreef Pwny het volgende:
dat is dodelijk! kijk maar op het pakje !
"Van roken krijg je Aids!" enzo
Och, dat viel nog best mee... we reisden zaterdagochtend vroeg, dan is het nog lekker rustig. En de auto stond veilig opgeborgen onder het hotelquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Thalys lijkt me sowieso een stuk ontspannener reizen dan de auto, als je naar Parijs gaat. Ook zeker omdat je je ook tijdens je verblijf daar toch per metro verplaatst (het snelst) en je ook geen zorge hoeft te maken over waar je auto is en of er geen banlieuboefjes mee aan de haal gaan enzo.
Kreng.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Net een appeltaart gebakken. Zometeen met de verse taart in de trein naar de oma van mijn vriend. Even alle hardwerkende mensen in de trein jaloers maken.
Dealquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik bak met liefde taarten voor mensen, daar ben ik genetisch mee bezwaard. Mijn familie bakt altijd taarten voor alles en iedereen. Dus als ik een keer een taart voor jou moet bakken, dan doe ik dat met liefde.
"Dus toen Rosalinde gebeft werd door haar ex Waldemar kwam ik de kamer binnen..."quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga echt een sticky in R&P zetten met het vriendelijke verzoek om mensen niet Y en A en Z en B. te noemen in hun verhalen, maar gewoon namen te gebruiken.
Ik háát wiskundige vergelijkingen, en dit begint er verdomd veel op te lijken.
Zorg dat ze niet vergeten de adressen en telefoonnummers er bij te vermelden. Dat kan verdomd handig zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga echt een sticky in R&P zetten met het vriendelijke verzoek om mensen niet Y en A en Z en B. te noemen in hun verhalen, maar gewoon namen te gebruiken.
Alles beter dan mensen die hun verse net gekochte vis meenemen en naast je gaan zitten in een overvolle spitstrein.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zat trouwens een keer in de trein met een versgebakken uientaart. Iedereen zat me echt boos aan te kijken omdat dat ding stonk. Kijk, een appeltaart ruikt gewoon lekker, maar een uientaart vindt niet iedereen even aangenaam. En toen ben ik tot overmaat van ramp de taart ook nog vergeten mee te nemen toen ik de trein uitging..
Mensen met agressieve deo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef Q. het volgende:
Alles beter dan mensen die hun verse net gekochte vis meenemen en naast je gaan zitten in een overvolle spitstrein.
Ik denk dat ik mijn kinderen Mohammed en Fatima moet noemen, vervolgens in OUD ga posten, en ga kijken hoe iedereen zo politiek correct mogelijk tegen me probeert te zeggen dat ik zojuist het leven en de carriere van mijn kinderen verpest heb en dat ik een gore vuile bitch ben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Waldemar. Tis dat ik m'n kinderen al Venugopalan en Ichabod ga noemen en ik weiger er meer dan twee uit te poepen.
Tuuk niet, dan krijg je van die berichten als 'Oooh, Mohammed, wat zit je haar toch leuk op die fotoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kinderen Mohammed en Fatima moet noemen, vervolgens in OUD ga posten, en ga kijken hoe iedereen zo politiek correct mogelijk tegen me probeert te zeggen dat ik zojuist het leven en de carriere van mijn kinderen verpest heb en dat ik een gore vuile bitch ben.
Ik post wel in NWS.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuuk niet, dan krijg je van die berichten als 'Oooh, Mohammed, wat zit je haar toch leuk op die foto' en 'Aaah, Fatima, wat ga jij een mooi meisje worden
' en 'hihi, Mo, je moet niet zo mal kijken hoor'.
Daar slaagt het vast wel ja.quote:
Ah, danke, ik zal zo even langsgaan.quote:En over die concertbon: geen idee, gezien we bij T. alleen gewoon onze eigen kaartjes aan de balie verkopen. Je kan het bij een Plato proberen, daar verkopen ze ook Ticketservicekaartjes tegenwoordig.
Ah, is er weer zo'n onduidelijk verhaal die niemand kan volgen op Einstein na?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Toblerowned!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
Dat doen ze nou nooit als ík erbij zit heh
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Chowi het volgende:
Je bent te voorspelbaar, Q.
Hier ben ik al.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef JDude het volgende:
Tof.
McD, heb je je pizza 5 minuten geleden uit de oven gehaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef mcDavid het volgende:
Ohja. over 8 minuten moet mijn pizza uit de oven.
Dat heb ik gedaan ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
McD, heb je je pizza 5 minuten geleden uit de oven gehaald?
Ik heb een beter idee: draag jij eens een gespreksonderwerp aan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef Chowi het volgende:
Hoe is je pizza, mcD? Vertel me er alles over.
Goed. Stelling: bier is goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee: draag jij eens een gespreksonderwerp aan!
Oh. Dan ben ik het er niet mee eens. Bier is stom! En Desch Duivelsch! En het zorgt voor tienerzwangerschappen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:43 schreef Chowi het volgende:
Nou, dan is het niet zo'n lucratief onderwerp.
Nou en! Tieners moeten toch dood!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik het er niet mee eens. Bier is stom! En Desch Duivelsch! En het zorgt voor tienerzwangerschappen!
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Croupouque het volgende:
Sorry, ik heb nu een hele nare flashback van die keer dat ik onverwacht de slaapkamer van mijn ouders binnenstormde.
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef JDude het volgende:
Croupouque! Heb je lang niet gepost, of heb ik gewoon lang niet opgelet?
Volkomen begrijpelijk. Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:28 schreef Croupouque het volgende:
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.
Vertel eens wat meer over die kruiwagensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.
Ik heb er een topic over geopend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je webcam stond nog aan! [afbeelding]
Dit is je moeder:quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef Nosh het volgende:
Dit is Henry Rollins na het zien van de laatste 5 posts.
[afbeelding].
Mijn god...quote:
Ik ben meer met de vakantie bezigquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
Hai Pheno..
Hoe staat t met de jobhunt?
Jij gaat toch binnenkort?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef Q. het volgende:
Vakantie, dat wil ik ook.
Eerder dan ik dusquote:
Jij hebt mijn nummer helemaal niet!quote:
Och jee, is het weer zover? Baantjes spoileren ze ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef JDude het volgende:
OMFG SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!111!!
Jezus, wat een sneue kutstreek. Je wéét toch dat er hier mensen zitten die dat boek lezen en dat de kans bestaat dat ze 'm niet uit hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:07 schreef Chowi het volgende:
Ik heb expres het echte paginanummer er niet bijgezet, Mt.
Tegenwoordig wordt er verweten dat je weet dat er spoilers op het internet staat en je dus als kluizenaar moet opstellen. Nadat je het boek gelezen hebt mag je weer naar buiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, wat een sneue kutstreek. Je wéét toch dat er hier mensen zitten die dat boek lezen en dat de kans bestaat dat ze 'm niet uit hebben?
Darth Vader is trouwens Luke's vader, en The One Ring wordt uiteindelijk, na 900 bladzijden, toch die hele Mt. Doom in gekeild.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er verweten dat je weet dat er spoilers op het internet staat en je dus als kluizenaar moet opstellen. Nadat je het boek gelezen hebt mag je weer naar buiten.
Ik moet nog met deel 1 ooit beginnen, dus ik ben al erg lang kluizenaar
Bullcrap, de enige mensen die spoilers neerzetten op plaatsen waar het niet hoeft zijn mensen die het leuk vinden andermans plezier te verknallen, of dan in hun vuistje kunnen gniffelen. 'Hihi, ik heb iets gemeens gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er verweten dat je weet dat er spoilers op het internet staat en je dus als kluizenaar moet opstellen. Nadat je het boek gelezen hebt mag je weer naar buiten.
Ik moet nog met deel 1 ooit beginnen, dus ik ben al erg lang kluizenaar
Je proeft het sarcasme nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bullcrap, de enige mensen die spoilers neerzetten op plaatsen waar het niet hoeft zijn mensen die het leuk vinden andermans plezier te verknallen, of dan in hun vuistje kunnen gniffelen. 'Hihi, ik heb iets gemeens gedaan'. Flikker een end op en ga dan lekker ergens anders de stoere held uithangen.
Starwars boeit me niet, ik heb 1 film half gezien, ik vond het zo triestigquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Darth Vader is trouwens Luke's vader, en The One Ring wordt uiteindelijk, na 900 bladzijden, toch die hele Mt. Doom in gekeild.
Dat je het weet.
Dat snap ik, blijkbaar doen de kranten tegenwoordig ook al mee met dat gehannes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan er gewoon boos om worden.
Dat zijn films/boeken uit de jaren 70/80, niet echt vergelijkbaar met een boek wat net enkele dagen te koop is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Darth Vader is trouwens Luke's vader, en The One Ring wordt uiteindelijk, na 900 bladzijden, toch die hele Mt. Doom in gekeild.
Dat je het weet.
Bedankt dat je 'm even uitlegt, hon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zijn films/boeken uit de jaren 70/80, niet echt vergelijkbaar met een boek wat net enkele dagen te koop is.
En?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb hem overigens wel uit, daar niet van.
Ik ga Tiek al boos genoeg maken door d'r in te maken met Munchkin, spoileren kan daar niet nog 's bij.quote:
Stel, ik zou harry gaan lezen/kijken: wat eerst te doen, marathonnetje films of marathon lezen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga Tiek al boos genoeg maken door d'r in te maken met Munchkin, spoileren kan daar niet nog 's bij.
Always glad to be of service.quote:
We moeten ff concrete afspraken maken daaromtrent overigens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga Tiek al boos genoeg maken door d'r in te maken met Munchkin, spoileren kan daar niet nog 's bij.
Eerst de boeken, want die zijn beter. De eerste 2 films zijn niet al te best, aangezien het acteerwerk zeer matig is, later wordt dat gelukkig beter. Bovendien is het leuker om eerst zelf een beeld te vormen in je hoofd hoe alles en iedereen er uit ziet ipv dat dat al is voorgekauwd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel, ik zou harry gaan lezen/kijken: wat eerst te doen, marathonnetje films of marathon lezen?
Een schande als mod zijnde!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst de boeken, want die zijn beter. De eerste 2 films zijn niet al te best, aangezien het acteerwerk zeer matig is, later wordt dat gelukkig beter. Bovendien is het leuker om eerst zelf een beeld te vormen in je hoofd hoe alles en iedereen er uit ziet ipv dat dat al is voorgekauwd.
Ik roep gewoon heel hard dat ik alles en iedereen 0wn bij welk spelletje dan ook. Soms werkt het.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jullie zijn vast heel goed in Munchkin, he ?
Ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
ik zal er eens naar kijken wat het is....iets met kaarten is me hier gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik veegde mijn eerste keer de vloer bíjna aan met c_c, en dat terwijl ik hardop iedere kaartnaam uitblehrde die in mijn handen zat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oe jaaaaaaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Nosh het volgende:
Ik voel een massale kaartspel-met-warme-chocolademelk meet aankomen..
Ah mooi, ik kom niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe jaaaaaa. En dan Munchkin, Boonanza en Koehandel spelen de hele dag.
.
Jij was ook niet uitgenodigd.quote:
That's something I'm getting used toquote:
Benieuwd wanneer Dead-Doll of Moomphs opduikt.quote:
Dat heb ik met bier.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:41 schreef Janetje het volgende:
Ik heb behoefte aan voedsel.
Wat 'n herrie.quote:
Precies!quote:
Twee gepureerde hersenballen met ijsklontjes please.quote:
http://dhost.info/cerror/flash/btardmetal.swfquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Twee gepureerde hersenballen met ijsklontjes please.
Myyyy eeeeaaars....quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef cerror het volgende:
[..]
http://dhost.info/cerror/flash/btardmetal.swf
Kon het niet laten.
Jammer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef mcDavid het volgende:
Ik leef nog!
Bijna weekendquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:11 schreef Misstique het volgende:
Dus.
Nee, dat nog niet.quote:
Weinig films die Parijs zó goed neer weten te zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gisteravond een heel leuke film over Parijs gezien: Partis Je T'Aime.
Allemaal kleine stukjes film, gemaakt door diverse regisseurs (waaronder ook heel bekende zoals Gus Van Sant), met allemaal als thema liefde en Parijs, dat zich afspeelt in allemaal een andere wijk. Filmpjes over verliefd worden, over het doodgaan van geliefden, bloedserieus, grappig enz.. Aanrader.
.
http://www.depers.nl/binn(...)ond-bij-landing.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef mcDavid het volgende:
Ik leef nog! Weltrusen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)ond-bij-landing.html
als ik niet me bek erover moest houden stond hier nu een post die de gemiddelde R&P-OP op een TVP doet lijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
McDavidvertelteenverhaal.jpeg
Ik dacht dat je maar wat zei, door het hele "Friesche Haskerhorne". Enzo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik niet me bek erover moest houden stond hier nu een post die de gemiddelde R&P-OP op een TVP doet lijken.
dat is dan ook niet lastig, op de mr x doet met mevr y en dan komt bi z.....naquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik niet me bek erover moest houden stond hier nu een post die de gemiddelde R&P-OP op een TVP doet lijken.
spam topics zijn er niets bijquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Q. het volgende:
Leuk, 500 banners op een pagina.
Ik ben vanmiddag ook op de Donderdag Meppeldag geweest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef cerror het volgende:
Vanavond Donderdag Meppeldag.
Hieieieieier bierbierbier!
Ben je al 54?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)ond-bij-landing.html
Misschien is het een gekke gedachte hoor, maar zou het wellicht kunnen dat McD die gozer kende of het gezien heeft of er om een andere reden duidelijk mee zit en het wat minder grappig vindt?quote:
Nogalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:02 schreef Q. het volgende:
Wat een kutdag.
Jij houdt ook zo van groepsgevoelens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:18 schreef Nosh het volgende:
Teringherrie met Docter Martens in je nek of introductiekamp, met bier. En groepsgevoel.
Moeilijkmoeilijk..
En dan toch die onbestemde 'jamaarstraksmisikdetweedagenvanmijnléven'-angst, die er gaandeweg insluipt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij houdt ook zo van groepsgevoelens..
Ze zeggen het....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dus je kan nu vliegen ? Gefeliciteerd, mcD.
Zolang je maar geen moslim wordt: Feli dude.quote:
En je leeft nog?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb zojuist van het rondslingerende fruit hier in huis een mini-taartje gebakken omdat ik de fruitvliegjes zat was..
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
- dat betekent dat ik het gehaald heb
De fruitvliegjes hadden meer interesse in de nasmeulende puinhopen van het zelf pizza maken van gisteren.quote:
Het frituurvet is opquote:Op maandag 30 juli 2007 10:56 schreef JDude het volgende:
Het wil niet echt meer met BeF, hm?
Zeeland? ZEELAND? OF ALL PLACES.... ZEELAND?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mensen, ik ga een week in Zeeland zitten en net doen alsof de zon schijnt.
waar ben jijquote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef ehqo het volgende:
Endlos blaue Himmel.
Boten sind wel krieg ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is een boot. En daar ga ik op zitten. Met een thermoskan koffie. En een boek.
En als het koud wordt met een fles wodka. En een boek.
Gesundheitquote:Op maandag 30 juli 2007 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hatsjoe.
Al moet ik eerlijk zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen zinkt nu ik hier achter de computer het elektrische kacheltje naast me aan heb gezet.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Boten sind wel krieg ja.
Boeken ook.
Wodka al helemaal.
Niets mis mee. Als je niet teveel om je korte termijns geheugen geeft in ieder geval.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen zinkt nu ik hier achter de computer het elektrische kacheltje naast me aan heb gezet.. Dat wordt veeeeeeel wodka, deze week.
Ok, ik zal het niet vragenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Eigenlijk haat ik vakantie. Vraag me niet waarom ik ga..
stop het in een plantenspuitquote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb verdomme ipv neusspray neusdruppels gehaald en ik kan niet overweg met pipetjes in m'n neus.
Apeldoorn, ik was ook verbaasd. Hoewel een plensbui mij nu weer reinigt van de jolige stemming die het tot gevolg had. Wel stroom ik erdoor in een tekenbui.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef ehqo het volgende:
Endlos blaue Himmel.
Och, het gaat op zich wel, al heb ik de plantenspuit serieus overwogenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
En als je op je rug in bed ligt ? En dan druppelen ?
En heb je al gestoomd met Vicks ?
Ik ben thuis gewoon verder gaan snotteren en niezen dus het lag niet aan Lits' huis neequote:
Dan ben je iig niet allergisch voor iets in zijn huis, klein lichtpuntje.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben thuis gewoon verder gaan snotteren en niezen dus het lag niet aan Lits' huis nee.
True, true, scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ben je iig niet allergisch voor iets in zijn huis, klein lichtpuntje..
Jullie hebben gewoon rechtsomkeerd gemaakt?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True, true, scheelt een hoop gedoe. Ik ben die avond ook niet meer thuisgekomen trouwens, die treinreis stond me té hard tegen
.
Omdat je naief bent, en die ontkenningsfase de komende week nog flink aan blijft, tot op het punt dat je hyperventilerend aan het klotsen bent omdat er een vis langs je boot komt, en die vis het levende bewijs is dat je héus, écht wel tot rust kan komen in Nederland, als je maar wilt.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Eigenlijk haat ik vakantie. Vraag me niet waarom ik ga..
Nah, Lits is nog even de stad in gedoken, ik ben naar zijn huis gegaan jaquote:Op maandag 30 juli 2007 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon rechtsomkeerd gemaakt?.
Nee, m'n camera paste niet meer in m'n mini-kamertje.quote:
Tof.quote:
zwoegen of fokken?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:35 schreef Q. het volgende:
Vakantie is tof. Nog vier dagen zwoegen.
Zwoegend fokken dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef Q. het volgende:
Allebei.
Dat is blijkbaar normaal. Dago heeft ook op een aantal solli's nooit meer reactie gehad. Zelfs niet na navraag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
Waarom melden bedrijven noot iets terug?
*weer naar nieuwe vacatures gaat zoeken.
Echt triestig, al was het maar een geautomatiseerd mailtje, in de ICT moet dat nog wel te doen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar normaal. Dago heeft ook op een aantal solli's nooit meer reactie gehad. Zelfs niet na navraag.
quote:they will see us waving from such great heights
come down now they'll say
but everything looks perfect from far away
come down now but we'll stay
Een uitgekotste newbie, wat schattig.quote:
Mja, die foto van mcD spant natuurlijk ook wel de kroonquote:
K&W, voor al die verhuisdozen die ik heb overgesleept en de blokker doeken klerenkast die ik in mijn door mijn huisbaas geverfde kamertje heb gezet?quote:
Ow.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
K&W, voor al die verhuisdozen die ik heb overgesleept en de blokker doeken klerenkast die ik in mijn door mijn huisbaas geverfde kamertje heb gezet?
Jij bént BeFquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef Chowi het volgende:
Oh. Mijn. God. BeF lóópt gewoon niet zonder mij. Hij is nog steeds open!
Poging tot leven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Chowi het volgende:
Dan hebben jullie BeF vorige week gewoon een ban aangenaaid.
M'n garpje, wat doe je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:25 schreef Q. het volgende:
c_c, je foon staat in de fik!
Arrogant much?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef Chowi het volgende:
Oh. Mijn. God. BeF lóópt gewoon niet zonder mij. Hij is nog steeds open!
5 tot 10 werkdagen. Met 1 gig memorykaart, hippe oordopjes die de buitenwereld compleet afsluiten én een speaker die niet piept. Een vooruitgang.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef Misstique het volgende:
Wanneer krijg je em?
Klinkt top!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
5 tot 10 werkdagen. Met 1 gig memorykaart, hippe oordopjes die de buitenwereld compleet afsluiten én een speaker die niet piept. Een vooruitgang.
Ik kom net terug van m'n balkon om zakdoekjes te halenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt top!
Ben je weer beter eik?
Hihi, ja, mallerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zit er ook een trilfunctie op?
Het klinkt al erg smerigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef Misstique het volgende:
Puistwond?
Het is toch verdulleme zo? Volgens mij is een BeF-topic nog niet zo vaak langer dan een week open geweest. Ah, ja, behalve in de tijd dat ik niet meer FOK!te, dan.quote:
Dat het vakantie is komt niet bij je op? Dat BeF sowieso op sterven na dood is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is toch verdulleme zo? Volgens mij is een BeF-topic nog niet zo vaak langer dan een week open geweest. Ah, ja, behalve in de tijd dat ik niet meer FOK!te, dan.
Ik zal volgende week wel wat fototjes maken. Maar echt veel is er niet op te zienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow..
Maar toch: pics! Gewoon om te zien waar je woont enzo..
En wanneer is de housewarming?.
Woei! Ik wil binnenkort ook een nieuwe foon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
5 tot 10 werkdagen. Met 1 gig memorykaart, hippe oordopjes die de buitenwereld compleet afsluiten én een speaker die niet piept. Een vooruitgang.
Precies, Dago. Het ligt allemaal aan mij. Ik ben een geweldig, diepgaand, poëtisch, behulpzaam mens waar je bijna wel van móét houden, op het eerste gezicht al. Een tikkeltje narcistisch misschien, maar och, dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat het vakantie is komt niet bij je op? Dat BeF sowieso op sterven na dood is?
Neuh, het moet gewoon helemaal aan jou liggen.
Maak er LOL van, gewoon omdat dat leuk is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Pheno het volgende:
Maak er BeK van: Bier en Kaartspelen
Zolang je maar je bek houdt als het op spoilers aankomt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies, Dago. Het ligt allemaal aan mij. Ik ben een geweldig, diepgaand, poëtisch, behulpzaam mens waar je bijna wel van móét houden, op het eerste gezicht al. Een tikkeltje narcistisch misschien, maar och, dat mag de pret niet drukken.
Dat had je ook best iets genuanceerder kunnen brengen, c_c. Iets vriendelijker, ook. Iets waardoor ik misschien zou willen overwegen het niet te doen om jou een plezier te doen. Zoiets. Begrijp je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je maar je bek houdt als het op spoilers aankomt.
Common sense, leer het te gebruiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had je ook best iets genuanceerder kunnen brengen, c_c. Iets vriendelijker, ook. Iets waardoor ik misschien zou willen overwegen het niet te doen om jou een plezier te doen. Zoiets. Begrijp je?
Ja, echt hè? Ik ben niet te beroerd mijn fout toe te geven, hoor, in tegendeel. Al was het geheel niet met die bewuste intentie. Maar goed, als ik dan zie hoe huilerig er hier over vanalles gedaan wordt, word ik daar gewoon bijna misselijk van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Common sense, leer het te gebruiken.
Alweer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef Pheno het volgende:
De titanic zinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |