Ik ben meer met de vakantie bezigquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
Hai Pheno..
Hoe staat t met de jobhunt?
Jij gaat toch binnenkort?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:37 schreef Q. het volgende:
Vakantie, dat wil ik ook.
Eerder dan ik dusquote:
Jij hebt mijn nummer helemaal niet!quote:
Och jee, is het weer zover? Baantjes spoileren ze ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef JDude het volgende:
OMFG SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!111!!
Jezus, wat een sneue kutstreek. Je wéét toch dat er hier mensen zitten die dat boek lezen en dat de kans bestaat dat ze 'm niet uit hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:07 schreef Chowi het volgende:
Ik heb expres het echte paginanummer er niet bijgezet, Mt.
Tegenwoordig wordt er verweten dat je weet dat er spoilers op het internet staat en je dus als kluizenaar moet opstellen. Nadat je het boek gelezen hebt mag je weer naar buiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, wat een sneue kutstreek. Je wéét toch dat er hier mensen zitten die dat boek lezen en dat de kans bestaat dat ze 'm niet uit hebben?
Darth Vader is trouwens Luke's vader, en The One Ring wordt uiteindelijk, na 900 bladzijden, toch die hele Mt. Doom in gekeild.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er verweten dat je weet dat er spoilers op het internet staat en je dus als kluizenaar moet opstellen. Nadat je het boek gelezen hebt mag je weer naar buiten.
Ik moet nog met deel 1 ooit beginnen, dus ik ben al erg lang kluizenaar
Bullcrap, de enige mensen die spoilers neerzetten op plaatsen waar het niet hoeft zijn mensen die het leuk vinden andermans plezier te verknallen, of dan in hun vuistje kunnen gniffelen. 'Hihi, ik heb iets gemeens gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er verweten dat je weet dat er spoilers op het internet staat en je dus als kluizenaar moet opstellen. Nadat je het boek gelezen hebt mag je weer naar buiten.
Ik moet nog met deel 1 ooit beginnen, dus ik ben al erg lang kluizenaar
Je proeft het sarcasme nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bullcrap, de enige mensen die spoilers neerzetten op plaatsen waar het niet hoeft zijn mensen die het leuk vinden andermans plezier te verknallen, of dan in hun vuistje kunnen gniffelen. 'Hihi, ik heb iets gemeens gedaan'. Flikker een end op en ga dan lekker ergens anders de stoere held uithangen.
Starwars boeit me niet, ik heb 1 film half gezien, ik vond het zo triestigquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Darth Vader is trouwens Luke's vader, en The One Ring wordt uiteindelijk, na 900 bladzijden, toch die hele Mt. Doom in gekeild.
Dat je het weet.
Dat snap ik, blijkbaar doen de kranten tegenwoordig ook al mee met dat gehannes.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan er gewoon boos om worden.
Dat zijn films/boeken uit de jaren 70/80, niet echt vergelijkbaar met een boek wat net enkele dagen te koop is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Darth Vader is trouwens Luke's vader, en The One Ring wordt uiteindelijk, na 900 bladzijden, toch die hele Mt. Doom in gekeild.
Dat je het weet.
Bedankt dat je 'm even uitlegt, hon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zijn films/boeken uit de jaren 70/80, niet echt vergelijkbaar met een boek wat net enkele dagen te koop is.
En?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb hem overigens wel uit, daar niet van.
Ik ga Tiek al boos genoeg maken door d'r in te maken met Munchkin, spoileren kan daar niet nog 's bij.quote:
Stel, ik zou harry gaan lezen/kijken: wat eerst te doen, marathonnetje films of marathon lezen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga Tiek al boos genoeg maken door d'r in te maken met Munchkin, spoileren kan daar niet nog 's bij.
Always glad to be of service.quote:
We moeten ff concrete afspraken maken daaromtrent overigens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga Tiek al boos genoeg maken door d'r in te maken met Munchkin, spoileren kan daar niet nog 's bij.
Eerst de boeken, want die zijn beter. De eerste 2 films zijn niet al te best, aangezien het acteerwerk zeer matig is, later wordt dat gelukkig beter. Bovendien is het leuker om eerst zelf een beeld te vormen in je hoofd hoe alles en iedereen er uit ziet ipv dat dat al is voorgekauwd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel, ik zou harry gaan lezen/kijken: wat eerst te doen, marathonnetje films of marathon lezen?
Een schande als mod zijnde!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst de boeken, want die zijn beter. De eerste 2 films zijn niet al te best, aangezien het acteerwerk zeer matig is, later wordt dat gelukkig beter. Bovendien is het leuker om eerst zelf een beeld te vormen in je hoofd hoe alles en iedereen er uit ziet ipv dat dat al is voorgekauwd.
Ik roep gewoon heel hard dat ik alles en iedereen 0wn bij welk spelletje dan ook. Soms werkt het.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jullie zijn vast heel goed in Munchkin, he ?
Ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
ik zal er eens naar kijken wat het is....iets met kaarten is me hier gezegdquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik veegde mijn eerste keer de vloer bíjna aan met c_c, en dat terwijl ik hardop iedere kaartnaam uitblehrde die in mijn handen zat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oe jaaaaaaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Nosh het volgende:
Ik voel een massale kaartspel-met-warme-chocolademelk meet aankomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |