En dan toch die onbestemde 'jamaarstraksmisikdetweedagenvanmijnléven'-angst, die er gaandeweg insluipt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij houdt ook zo van groepsgevoelens..
Ze zeggen het....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dus je kan nu vliegen ? Gefeliciteerd, mcD.
Zolang je maar geen moslim wordt: Feli dude.quote:
En je leeft nog?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb zojuist van het rondslingerende fruit hier in huis een mini-taartje gebakken omdat ik de fruitvliegjes zat was..
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
- dat betekent dat ik het gehaald heb
De fruitvliegjes hadden meer interesse in de nasmeulende puinhopen van het zelf pizza maken van gisteren.quote:
Het frituurvet is opquote:Op maandag 30 juli 2007 10:56 schreef JDude het volgende:
Het wil niet echt meer met BeF, hm?
Zeeland? ZEELAND? OF ALL PLACES.... ZEELAND?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mensen, ik ga een week in Zeeland zitten en net doen alsof de zon schijnt.
waar ben jijquote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef ehqo het volgende:
Endlos blaue Himmel.
Boten sind wel krieg ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is een boot. En daar ga ik op zitten. Met een thermoskan koffie. En een boek.
En als het koud wordt met een fles wodka. En een boek.
Gesundheitquote:Op maandag 30 juli 2007 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hatsjoe.
Al moet ik eerlijk zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen zinkt nu ik hier achter de computer het elektrische kacheltje naast me aan heb gezet.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Boten sind wel krieg ja.
Boeken ook.
Wodka al helemaal.
Niets mis mee. Als je niet teveel om je korte termijns geheugen geeft in ieder geval.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen zinkt nu ik hier achter de computer het elektrische kacheltje naast me aan heb gezet.. Dat wordt veeeeeeel wodka, deze week.
Ok, ik zal het niet vragenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Eigenlijk haat ik vakantie. Vraag me niet waarom ik ga..
stop het in een plantenspuitquote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb verdomme ipv neusspray neusdruppels gehaald en ik kan niet overweg met pipetjes in m'n neus.
Apeldoorn, ik was ook verbaasd. Hoewel een plensbui mij nu weer reinigt van de jolige stemming die het tot gevolg had. Wel stroom ik erdoor in een tekenbui.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:38 schreef ehqo het volgende:
Endlos blaue Himmel.
Och, het gaat op zich wel, al heb ik de plantenspuit serieus overwogenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
En als je op je rug in bed ligt ? En dan druppelen ?
En heb je al gestoomd met Vicks ?
Ik ben thuis gewoon verder gaan snotteren en niezen dus het lag niet aan Lits' huis neequote:
Dan ben je iig niet allergisch voor iets in zijn huis, klein lichtpuntje.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben thuis gewoon verder gaan snotteren en niezen dus het lag niet aan Lits' huis nee.
True, true, scheelt een hoop gedoequote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ben je iig niet allergisch voor iets in zijn huis, klein lichtpuntje..
Jullie hebben gewoon rechtsomkeerd gemaakt?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True, true, scheelt een hoop gedoe. Ik ben die avond ook niet meer thuisgekomen trouwens, die treinreis stond me té hard tegen
.
Omdat je naief bent, en die ontkenningsfase de komende week nog flink aan blijft, tot op het punt dat je hyperventilerend aan het klotsen bent omdat er een vis langs je boot komt, en die vis het levende bewijs is dat je héus, écht wel tot rust kan komen in Nederland, als je maar wilt.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Eigenlijk haat ik vakantie. Vraag me niet waarom ik ga..
Nah, Lits is nog even de stad in gedoken, ik ben naar zijn huis gegaan jaquote:Op maandag 30 juli 2007 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon rechtsomkeerd gemaakt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |