Dat je 't maar weet Ania.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:28 schreef fraubitch het volgende:
proost!
kalm maar roelquote:
Daar zijn sigaretten voor. Goed idee.quote:
Ik ben toch al naar den kancker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:40 schreef Pwny het volgende:
dat is dodelijk! kijk maar op het pakje !
"Van roken krijg je Aids!" enzo
Och, dat viel nog best mee... we reisden zaterdagochtend vroeg, dan is het nog lekker rustig. En de auto stond veilig opgeborgen onder het hotelquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Thalys lijkt me sowieso een stuk ontspannener reizen dan de auto, als je naar Parijs gaat. Ook zeker omdat je je ook tijdens je verblijf daar toch per metro verplaatst (het snelst) en je ook geen zorge hoeft te maken over waar je auto is en of er geen banlieuboefjes mee aan de haal gaan enzo.
Kreng.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Net een appeltaart gebakken. Zometeen met de verse taart in de trein naar de oma van mijn vriend. Even alle hardwerkende mensen in de trein jaloers maken.
Dealquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik bak met liefde taarten voor mensen, daar ben ik genetisch mee bezwaard. Mijn familie bakt altijd taarten voor alles en iedereen. Dus als ik een keer een taart voor jou moet bakken, dan doe ik dat met liefde.
"Dus toen Rosalinde gebeft werd door haar ex Waldemar kwam ik de kamer binnen..."quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga echt een sticky in R&P zetten met het vriendelijke verzoek om mensen niet Y en A en Z en B. te noemen in hun verhalen, maar gewoon namen te gebruiken.
Ik háát wiskundige vergelijkingen, en dit begint er verdomd veel op te lijken.
Zorg dat ze niet vergeten de adressen en telefoonnummers er bij te vermelden. Dat kan verdomd handig zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga echt een sticky in R&P zetten met het vriendelijke verzoek om mensen niet Y en A en Z en B. te noemen in hun verhalen, maar gewoon namen te gebruiken.
Alles beter dan mensen die hun verse net gekochte vis meenemen en naast je gaan zitten in een overvolle spitstrein.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zat trouwens een keer in de trein met een versgebakken uientaart. Iedereen zat me echt boos aan te kijken omdat dat ding stonk. Kijk, een appeltaart ruikt gewoon lekker, maar een uientaart vindt niet iedereen even aangenaam. En toen ben ik tot overmaat van ramp de taart ook nog vergeten mee te nemen toen ik de trein uitging..
Mensen met agressieve deo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef Q. het volgende:
Alles beter dan mensen die hun verse net gekochte vis meenemen en naast je gaan zitten in een overvolle spitstrein.
Ik denk dat ik mijn kinderen Mohammed en Fatima moet noemen, vervolgens in OUD ga posten, en ga kijken hoe iedereen zo politiek correct mogelijk tegen me probeert te zeggen dat ik zojuist het leven en de carriere van mijn kinderen verpest heb en dat ik een gore vuile bitch ben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Waldemar. Tis dat ik m'n kinderen al Venugopalan en Ichabod ga noemen en ik weiger er meer dan twee uit te poepen.
Tuuk niet, dan krijg je van die berichten als 'Oooh, Mohammed, wat zit je haar toch leuk op die fotoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kinderen Mohammed en Fatima moet noemen, vervolgens in OUD ga posten, en ga kijken hoe iedereen zo politiek correct mogelijk tegen me probeert te zeggen dat ik zojuist het leven en de carriere van mijn kinderen verpest heb en dat ik een gore vuile bitch ben.
Ik post wel in NWS.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuuk niet, dan krijg je van die berichten als 'Oooh, Mohammed, wat zit je haar toch leuk op die foto' en 'Aaah, Fatima, wat ga jij een mooi meisje worden
' en 'hihi, Mo, je moet niet zo mal kijken hoor'.
Daar slaagt het vast wel ja.quote:
Ah, danke, ik zal zo even langsgaan.quote:En over die concertbon: geen idee, gezien we bij T. alleen gewoon onze eigen kaartjes aan de balie verkopen. Je kan het bij een Plato proberen, daar verkopen ze ook Ticketservicekaartjes tegenwoordig.
Ah, is er weer zo'n onduidelijk verhaal die niemand kan volgen op Einstein na?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Toblerowned!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
Dat doen ze nou nooit als ík erbij zit heh
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Chowi het volgende:
Je bent te voorspelbaar, Q.
Hier ben ik al.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef JDude het volgende:
Tof.
McD, heb je je pizza 5 minuten geleden uit de oven gehaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef mcDavid het volgende:
Ohja. over 8 minuten moet mijn pizza uit de oven.
Dat heb ik gedaan ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
McD, heb je je pizza 5 minuten geleden uit de oven gehaald?
Ik heb een beter idee: draag jij eens een gespreksonderwerp aan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef Chowi het volgende:
Hoe is je pizza, mcD? Vertel me er alles over.
Goed. Stelling: bier is goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee: draag jij eens een gespreksonderwerp aan!
Oh. Dan ben ik het er niet mee eens. Bier is stom! En Desch Duivelsch! En het zorgt voor tienerzwangerschappen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:43 schreef Chowi het volgende:
Nou, dan is het niet zo'n lucratief onderwerp.
Nou en! Tieners moeten toch dood!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik het er niet mee eens. Bier is stom! En Desch Duivelsch! En het zorgt voor tienerzwangerschappen!
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Croupouque het volgende:
Sorry, ik heb nu een hele nare flashback van die keer dat ik onverwacht de slaapkamer van mijn ouders binnenstormde.
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef JDude het volgende:
Croupouque! Heb je lang niet gepost, of heb ik gewoon lang niet opgelet?
Volkomen begrijpelijk. Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:28 schreef Croupouque het volgende:
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.
Vertel eens wat meer over die kruiwagensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.
Ik heb er een topic over geopend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je webcam stond nog aan! [afbeelding]
Dit is je moeder:quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef Nosh het volgende:
Dit is Henry Rollins na het zien van de laatste 5 posts.
[afbeelding].
Mijn god...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |